search
menu

هتل Lancaster Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lancaster Bangkok
موقعیت مکانی هتل لکنستر
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل لنکستر
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Lancaster Bangkok


هتل لنکستر بانکوک یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس پایتخت تایلند است که ساختمان برج مانندی دارد که در بین آسمان خراش های دیگر شهر لانه کرده و نمای دیگری از شب های بانکوک را به روی کسانی که بلیط هواپیما تایلند خریده اند، می گشاید. به همین خاطر کسانی که به دنبال اقامت در مکانی رویایی هستند و می خواهند تعطیلاتی را شبیه به تعطیلات یک سلبریتی بگذرانند بهتر است هتلی مثل هتل لنکستر بانکوک را در اولویت انتخاب هایشان قرار دهند. اگر بلیط هواپیما بانکوک خریده اید با رزرو هتل لنکستر می توانید مهمان نوازی به سبک تایلندی را تجربه کنید.

موقعیت مکانی هتل لکنستر


کسانی که به بانکوک سفر داشته اند از نایت لایف های هیجان انگیز خیابان سوخومویت خبر دارند، هتل لنکستر هم با قرار گرفتن در نزدیکی این خیابان از جاذبه های دیدنی بانکوک،‌ مراکز خرید مدرن و معابد بودایی شهر فاصله چندانی ندارد. در واقع زمانی که بیرون از ساختمان هتل Lancaster Bangkok قدم بگذارید، ماجراجویی آغاز می شود و می توانید کاوشی به یادماندنی در خیابان ها و محله های اطراف داشته باشید. ضمن اینکه بیمارستان بانکوک که در مجاورت هتل Lancaster واقع شده، خدماتی در حد استاندارد جهانی ارائه می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


دلایل زیادی باعث محبوبیت هتل لنکستر بانکوک بین گردشگران شده و معمولا کسانی که بلیط هواپیما بانکوک می خرند، جدا از اینکه برای کار به بانکوک آمده اند یا تفریح، این هتل را جزو بهترین های شهر می دانند. این هتل که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده دارای یک باشگاه کاملا مجهز، استخر، اتاق های خانواده، سالن زیبایی، تجهیزات VIP ، روم سرویس و پارکینگ رایگان است و با توجه به خدمات متنوعی که در اختیار مهمانانش قرار می دهد به انتخاب دائمی آن ها تبدیل می شود. ضمنا مهمانان همان لحظه ورود به هتل Lancaster Bangkok با نوشیدنی و اسنک پذیرایی می شوند.

انواع اتاق های هتل


هتل لنکسر آسمان خراشی با بیش از ۱۸ طبقه است که مجموعه متنوعی از واحدهای اقامتی شامل ۲۳۱ واحد اتاق، سوئیت و آپارتمان را برای اقامت خریداران بلیط هواپیما بانکوک ارائه می دهد؛ واحدهایی بسیار لوکس که با تکنولوژی های روز و اثاثیه تجملاتی و حمام های لوکس مجهز شده اند، از اتاق های دلوکس، دلوکس کلاب و اتاق های خانواده بگیرید تا سوئیت های پرمیوم، اگزکیوتیو، اسکای گاردن و آپارتمان پرمیوم و اگزکیوتیو. یعنی هنگام رزرو هتل لنکستر بانکوک طیف متنوعی از واحدهای اقامتی برایتان نمایش داده می شود.

امکانات اتاق های هتل


اگر لاکچری پسند هستید و به دنبال هتلی می گردید که همه بخش های آن از استخر تا لابی و اتاق هایش لوکس باشند، این هتل را انتخاب کنید. اتاق های خانواده هتل لنکستر به گونه ای دکور شده اند که جوی آرامش بخش را برای هر گروه سنی به وجود آورده اند. البته همه اتاق های این هتل فضای بزرگ و نورگیری دارند که المان های چوبی ظاهر مدرن و شیکی به آن ها داده و با تهویه مطبوع، دیوارهای عایق صدا،‌ قهوه ساز، تلویزیون، مینی بار،‌ صندوق امانت،‌ میز و حمام اختصاصی دارای وان، سشوار و لوازم بهداشتی مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا


اگر هنگام رزرو هتل لنکستر پکیج آل اینکلوسیو را خریداری کرده باشید می توانید در تمام وعده ها با غذاهای رایگان پذیرایی شوید. رستوران سیام براسری “Siam Brasserie” هتل لنکستر در تمام وعده های روز دایر بوده و هم به سبک سلف سرویس و هم با منوی انتخابی از مهمانان پذیرایی می کند. این رستوران منوی متنوعی از غذاهای تایلندی، آسیایی، بین المللی، غذاهای دریایی و سوشی را طبخ و سرو می کند. همچنین گیاهخواران و کسانی که رژیم خاصی دارند می توانند سفارش های مخصوصی بدهند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل لنکستر برای اقامت خانواده ها گزینه مناسبی است چون با برگزاری ساعت شادی، خدمات نگهداری از کودک و وعده غذایی کودک، راحتی و آسایش را برای تمام اعضای خانواده فراهم می کند. استخر روف تاپ هتل یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین بخش های هتل لنکستر است که می توان هنگام شنا از چشم انداز زیبای شهر بانکوک لذت برد. مهمانان برای عقب نماندن از برنامه بدنسازی خود می توانند به باشگاه مجهز هتل مراجعه کنند و حتی کسانی که تا به حال برنامه منظمی نداشته اند می توانند تحت نظر مربی های شخصی در کلاس های بدنسازی باشگاه هتل شرکت کنند. انواع ماساژها، سونا، تجهیزات اتاق جلسه و مرکز بیزینس هم از دیگر امکانات هتل لنکستر بانکوک است.

دلایل انتخاب هتل لنکستر


فضای لاکچری و مدرن هتل
پرسنل حرفه ای
چشم انداز زیبای شهر

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل لنکستر بانکوک تا مرکز خرید فورچن تاون آی تی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل لنکستر بانکوک تا مرکز خرید گایسورن ویلیج: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل لنکستر بانکوک تا بازار پراتونام: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل لنکستر بانکوک تا پارک لومپینی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل لنکستر بانکوک تا کاخ بزرگ: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است