search
menu

هتل Michelangelo Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ
امکانات عمومی هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ
اتاق‌ها و امکانات تفریحی هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ
خورد و خوراک در هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ
سایر خدمات هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ
اماکن نزدیک به هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ

درباره هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ از هتل‌های ۵ ستاره شهر ژوهانسبورگ است. هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ با اتاق‌هایی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد، چنان لحظات شیرین و خاطره انگیزی در خاطر شما بر جای می‌گذارد که تا سالیان بسیار زیادی همواره با شنیدن نام The Michelangelo Hotel لبخندی از رضایت بر لبانتان می‌نشیند. بنابراین قدم اول لذت بردن از سفر به شهر ژوهانسبورگ، رزرو اتاقی در هتل مایکل آنجلو است.

امکانات عمومی هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


شما با هر هدفی که بلیط هواپیما ژوهانسبورگ خرید و مسافر این شهر زیبا شده باشید، هتل مایکل آنجلو گزینه‌ای ایده آل برای اقامتتان خواهد بود. زیرا تمامی امکانات در هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ به نحو احسن فراهم شده‌اند. برای مثال، کسانی که با هدف استراحت و آرامش با خرید بلیط هواپیما به مسافرت پرداخته‌اند می‌توانند از مرکز اسپا به همراه سونا هتل نهایت استفاده را ببرند. آنهایی که عاشق ورزش هستند می‌توانند به سالن ورزشی مجهز هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ بروند و کسانی هم که اهداف تجاری دارند، فرصت بهره مندی از وسایل همایش و دستگاه‌های فکس و فتوکپی را در اختیار خواهند داشت.

اتاق‌ها و امکانات تفریحی هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


اتاق‌های هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ که به شکل بسیار زیبا و سبکی منحصر به فرد تزئین شده‌اند، با امکانات رفاهی از قبیل مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم، چای ساز و قهوه ساز شرایط اقامت را برای مهمانان کاملا آسوده می‌کنند. مهمانان هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ معمولا در ساعات مختلفی از شبانه روز به استخر سرپوشیده و تمام فصل هتل می‌روند و ساعات بسیار خوشی را با شیرجه زدن در آب، شنا و آبتنی سپری می‌کنند. برخی از مهمانان خوش سلیقه نیز تنها با پیمودن مسافتی ۳ کیلومتری خود را به یک زمین گلف رسانده و ساعت‌ها در آنجا مشغول می‌شوند.

خورد و خوراک در هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


انرژی لازم برای انجام تمامی فعالیت‌های ذکرشده در هتل مایکل آنجلو با نوش جان کردن غذاهای اروپایی بسیار لذیذ در رستوران هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ تامین می‌شود. این در حالی است که کافی شاپ هتل نیز با منوی پر از کیک و شکلات و نوشیدنی‌های لذیذ، به شدت برای مهمانان اغوا کننده است. ناگفته نماند که در هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ، هر روز، صبحانه‌ای کامل و مفصل برای مهمانان سرو می‌شود و بدین ترتیب روز آنها با انرژی خاصی آغاز می‌گردد.

سایر خدمات هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


تسلط کارکنان هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ به چندین زبان زنده دنیا از جمله زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، زولو، ایتالیایی و پرتغالی نیز دیگر نقطه قوت هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ محسوب می‌شود که باعث جذب مهمانانی از سرتاسر جهان به سمت هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ شده است. این کارکنان سرویس‌های بسیار خوبی نیز در اختیار مهمانان هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ قرار می‌دهند. برای مثال کافیست اندکی هزینه بپردازید تا از سرویس‌هایی مثل واکس کفش، اتو، خشکشویی و لباسشویی بهره مند شوید. ضمنا، شما می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات پرستاری کودکان نیز استفاده کنید و با سپردن فرزند خود به دست افرادی حرفه‌ای، به راحتی به گردش و تفریح بروید. یک پیشنهاد دیگر برای هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ نیز این است که حتما این افراد سری به سالن آرایش و پیرایش هتل بزنند. زیرا آرایشگرهای این سالن به معنای واقعی کلمه هنرمند و خلاق هستند. در هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ فضا به گونه‌ای تعبیه شده که امکان اقامت آسوده برای افراد معلول نیز مهیا شده باشد. همچنین این را هم بدانید که دسترسی به طبقات فوقانی هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ به راحتی با استفاده از آسانسور میسر می‌شود. ضمنا، صرافی هتل مایکل آنجلو همواره آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه تبدیل ارز است.

اماکن نزدیک به هتل مایکل آنجلو ژوهانسبورگ


فاصله هتل تا میدان نلسون ماندلا: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید سندتن: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا باشگاه گلف پارک ویو: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آپارتاید: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است