search
menu

باغ وحش ژوهانسبورگ

[ پنهان کردن ]
درباره باغ وحش ژوهانسبورگ
چرا باید از باغ وحش ژوهانسبورگ دیدن کنیم؟
تاریخچه باغ وحش ژوهانسبورگ
چه حیواناتی در باغ وحش ژوهانسبورگ وجود دارد؟
زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از باغ وحش ژوهانسبورگ
چگونه به باغ وحش ژوهانسبورگ برویم
سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک باغ وحش ژوهانسبورگ
هتل‌های نزدیک به باغ وحش ژوهانسبورگ

درباره باغ وحش ژوهانسبورگ


باغ وحش ژوهانسبورگ از جمله جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار در آفریقای جنوبی است که به ‌خوبی توانسته ‌است نماینده‌ای برای جاذبه‌های طبیعی ژوهانسبورگ باشد. در این باغ وحش می‌توانید حیات وحش را از نزدیک توسط راهنمایانی ببینید تا تجربه‌ای بکر را داشته باشید. علاوه بر دیدن جاذبه‌های طبیعی و حیوانات متنوع شما می‌توانید خوراکی نیز با خود به همراه داشته باشید و بردن خوراکی به این باغ وحش ممنوعیت ندارد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی از طریق تورهای گردشگری می‌توانید بهترین و به‌یادماندنی‌ترین سفر را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. بدون شک اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سفر علاقه دارید با یک‌بار بازدید از این باغ وحش و ژوهانسبورگ دوباره و چندین‌باره مشتاق خواهید بود تا از آن بازدید کنید. زمین ۵۵ هکتاری باغ وحش توسط هرمان اکستین برای استفاده تفریحی اهدا شده است. این باغ وحش با داشتن بیش از ۳۲۰ گونه و ۲۰۰۰ حیوان یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین باغ وحش‌های جهان به حساب می‌آید. در ادامه با جزئیات بیشتری به توصیف این باغ وحش خواهیم پرداخت.
باغ وحش ژوهانسبورگ

چرا باید از باغ وحش ژوهانسبورگ دیدن کنیم؟


• باغ وحش ژوهانسبورگ از جمله محبوب‌ترین جاذبه‌های محلی و گردشگری است که در حومه شمالی و سرسبز ژوهانسبورگ واقع شده است.
• شما با بازدید از این باغ وحش می‌توانید گونه‌های بسیار زیادی از حیوانات را ببینید و اگر علاقه‌مند به دنیای حیات وحش هستید این منطقه بهترین گزینه برای شما است.
• علاوه بر بازدید از حیوانات می‌توانید از برنامه‌های مختلفی که در این باغ وحش برای گردشگران در نظر گرفته شده است نیز استفاده کنید.

تاریخچه باغ وحش ژوهانسبورگ


در سال ۱۹۰۴ زمینی که باغ وحش ژوهانسبورگ در آن واقع شده است، به مردم شهر ژوهانسبورگ اهدا شد تا توسط شرکت مرحوم هرمان اکشتاین برای استفاده تفریحی استفاده شود. او ۳ میلیون درخت در منطقه‌ای کاشته بود که نام آن را Sachsenwald گذاشته بود. از آن زمان، باغ وحش ژوهانسبورگ در طول سال‌ها توسعه‌ و تکامل‌ یافته است. از دهه ۱۹۶۰ نیز این باغ وحش تکمیل‌تر شد و بازدیدکنندگان توانستند حیوانات را در محوطه بزرگ‌تری ببینید. رفته رفته امکانات باغ وحش بیشتر شد و برنامه‌های آموزشی و زیست‌محیطی آن نیز گسترش یافت. برای بازدید از این باغ وحش و سفر به ژوهانسبورگ می‌توانید بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را تهیه کنید و به آسانی به این منطقه سفر کنید.
در اینجا چند مورد جالب دیگر در رابطه با تاریخچه این باغ وحش وجود دارد:
• اولین محوطه رسمی توسط شورای شهر برای نگهداری دو شیر جوان ساخته شده است. تا آن زمان شیر و پلنگ در محوطه عمومی حضور داشتند.
• در سال ۱۹۱۰ بخشی نیز برای پذیرایی از گروه‌های موسیقی ساخته شد.
• بین سال‌های ۱۹۱۳ تا ۱۹۱۵ خانه فیل و کرگدن سنگی ساخته شد. همچنین در این زمان یک فیل آسیایی و یک شتر باختری خریداری و برای سوارکاری آموزش دیدند.
• در سال ۱۹۶۱ برای اولین بار بازدیدکنندگان بالای ۱۶ سال برای ورود به باغ وحش مجوز دریافت کردند.
باغ وحش ژوهانسبورگ

چه حیواناتی در باغ وحش ژوهانسبورگ وجود دارد؟


این باغ وحش که بخشی از برنامه‌های پرورش بین‌المللی حیوانات را بر عهده دارد، حیوانات عجیب و غریب زیادی را در خود جای داده است. هدف آن‌ها حفظ این گونه‌های در خطر انقراض است. در Johannesburg Zoo شیرهای سفید (یکی از معدود مکان‌هایی در جهان که می‌توانید آن‌ها را ببینید)، فیل‌ها، خرس‌های قطبی، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها، روباه‌های گوش خفاشی، اسب آبی و ... را می‌توانید ببینید. باغ وحش ژوهانسبورگ تنها باغ وحش منطقه است که توانسته است ببرهای سیبری و بزرگ‌ترین گربه‌های جهان را با موفقیت پرورش بدهد.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از باغ وحش ژوهانسبورگ


باغ وحش در تمام طول سال از جمله تعطیلات رسمی از ساعت ۹ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر باز است. می‌توانید در این باغ وحش‌ها ساعت‌ها بگردید و از طبیعت و حیات وحش آن لذت ببرید. البته بهترین زمان برای بازدید از باغ وحش زمانی است که به حیوانات غذا داده‌ می‌شود که تقریباً از ۱۰ صبح تا ۱ ظهر این کار انجام می‌شود. هزینه مورد نیاز برای ورود به این باغ وحش برای بزرگسالان ۱۱۰ روپیه و برای کودکانی که بین ۳ تا ۱۲ سال دارند حدود ۶۵ روپیه است.
باغ وحش ژوهانسبورگ

چگونه به باغ وحش ژوهانسبورگ برویم


تور گشت و گذار در اطراف باغ وحش زیر نظر اداره آموزش باغ وحش انجام می‌شود. Gautrain یک وسیله حمل و نقل ایمن بدون ترافیک است که نوعی قطار است، این قطار از ایستگاه Rosebank حرکت می‌کند و چندین سفر را انجام می‌دهد. می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت برنامه حرکت قطار را پیدا کنید.

سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک باغ وحش ژوهانسبورگ


یادبود قانون اساسی: ۳.۹ کیلومتر
موزه خانه ویکتوریایی: ۴.۹ کیلومتر
گالری هنری اسپازا: ۶.۸ کیلومتر
میدان گاندی: ۷.۴ کیلومتر
موزه آپارتاید: ۹.۹ کیلومتر

هتل‌های نزدیک به باغ وحش ژوهانسبورگ


هتل داکسبوری نتورکینگ: ۱.۷ کیلومتر
هتل بوتیک سایمون ویلا: ۲.۳ کیلومتر
هتل کپ داچ مانشن: ۲.۸ کیلومتر
هتل آپر هاگتون گست هاوس: ۴.۵ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است