search
menu

جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

[ پنهان کردن ]
درباره جاهای دیدنی ژوهانسبورگ
چرا بازدید از جاهای دیدنی ژوهانسبورگ پیشنهاد می‌شود؟
موزه آپارتاید ژوهانسبورگ (The Apartheid Museum)
شهر صخره طلا (Gold Reef City)
تپه قانون اساسی (Constitution Hill)
خانه سوتو و ماندلا (Soweto & Mandela House)
منطقه مابوننگ (The Maboneng Precinct)
پارک شیر و سافاری یک روزه (Lion & Safari Park Day Trip)
گهواره بشریت (The Cradle of Humankind Day Trip)
پارک ملی پیلانسبرگ (Pilanesberg National Park)
پرتوریا (Pretoria)
باغ گیاه‌شناسی ملی والتر سیسولو (Walter Sisulu National Botanical Gardens)
موزه خانه ویکتوریایی لیندفیلد (The Lindfield Victorian House Museum)
موزه ملی تاریخ نظامی آفریقای جنوبی (South African National Museum of Military History)
موزه هنر ویتس (Wits Art Museum)
تئاتر مارکت ژوهانسبورگ (Market Theatre)
باغ وحش ژوهانسبورگ (Johannesburg Zoo)
مسجد نظامیه ژوهانسبورگ (Nizamiye Mosque)

درباره جاهای دیدنی ژوهانسبورگ


جاهای دیدنی ژوهانسبورگ (Johannesburg attractions) فراوانند و با توجه به موقعیتی که این شهر در آفریقا دارد کسب اطلاعات درباره آن ضروری به نظر می‌رسد. بهتر است بدانید ژوهانسبورگ "شهر طلا" نیز نامیده می‌شود. این شهر در واقع کلان شهر مالی و صنعتی آفریقای جنوبی است که بر اساس تاریخ، غنی از معادن طلا بوده است. این شهر به سرعت از یک قطب سافاری و طبیعت‌گردی هیجان‌انگیز به یک مرکز پر جنب و جوش برای هنر و فرهنگ در حال تبدیل شدن است. گالری‌های مدرن امروزی و منطقه جدید Maboneng، با رستوران‌ها، کافه‌ها و استودیوهای هنری شیک، همراه با موزه آپارتاید و تپه قانون اساسی امروزه در میان برترین جاذبه‌های گردشگری شهر قرار دارند. هر چند آثار نابرابری‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف شهر به چشم می‌خورد و این مسئله از خانه‌های این شهر کاملا مشهود است. سوار یکی از قطارها و اتوبوس‌های جدید Gautrain شوید تا به گشت‌وگذار بپردازید یا در یک تور با راهنما شرکت کنید و از گردش در جای جای این شهر لذت ببرید. می‌توانید در پارک محبوب شیرها با حیات وحش از نزدیک ارتباط برقرار کنید و تجربه‌ای کم نظیر داشته باشید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی به مقصد ژوهانسبورگ می‌توانید سفر راحتی به این شهر داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با جاهای دیدنی ژوهانسبورگ به دست آورید.
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

چرا بازدید از جاهای دیدنی ژوهانسبورگ پیشنهاد می‌شود؟


• ژوهانسبورگ در واقع قلب تپنده گردشگری و توریستی در آفریقا است.
• بازدید از این شهر هم برای طبیعت دوستان جالب و جذاب است و هم برای کسانیکه دوستدار فرهنگ و هنر هستند.
• ژوهانسبورگ دارای تاریخی بسیار غنی با قهرمانان آزادی‌خواه است که دیدن آثار و نشانه‌های این تاریخ غنی برای گردشگران بسیار جالب و جذاب است.
• علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف ژوهانسبورگ، به شما پیشنهاد می‌شود تا از غذاهای محلی و سوغاتی‌های آن نیز خرید داشته باشید.
• آب و هوای این شهر بزرگ آفریقای جنوبی بسیار مناسب است و شما می‌توانید با رزرو تور مسافرتی سفر بسیار لذت بخشی را تجربه کنید.

موزه آپارتاید ژوهانسبورگ (The Apartheid Museum)


موزه آپارتاید به صورت گرافیکی داستان آپارتاید را از طریق عکس‌ها، مصنوعات، بریده‌های روزنامه، صحنه‌های دلخراش و فیلم‌ها به تصویر می‌کشد. مناظر و صداهای دوران آپارتاید در بخش‌های مختلف اجرا می‌شوند تا بازدیدکنندگان را در حین حرکت در نمایشگاه در سفری احساسی در تاریخ آفریقای جنوبی تمام حوادث و تاریخ را بصورت کامل و طبیعی لمس کنند. در این موزه بخشی وجود دارد که قبلاً مرکزی برای رهبران جنبش آزادی‌بخش بوده است. برای بازدید از بخش‌های مختلف موزه آپارتاید ژوهانسبورگ تقریبا به دو ساعت زمان نیاز دارید.
آدرس موزه آپارتاید ژوهانسبورگ: Cnr Northern Parkway & Gold Reef Road, Ormonde, Johannesburg
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

شهر صخره طلا (Gold Reef City)


در هشت کیلومتری مرکز شهر، شما می‌توانید مجموعه‌ای از تفریحات هیجان‌انگیز را در پارک موضوعی و نمایشگاه‌های تاریخی Gold Reef City ببینید. شما همچنین در این مجموعه می‌توانید از معادن کرون، یکی از غنی‌ترین معادن طلا در جهان، بازدید کنید. بچه‌ها عاشق پارک ترامپولین، سالن بولینگ و سواری‌های هیجان‌انگیز در پارک موضوعی از جمله ترن هوایی هستند. این مجموعه دارای یک باغ وحش کوچک نیز هست. اگر برای سرگرم‌شدن در این مکان به زمانی بیش از یک روز نیاز دارید، می‌توانید شبی را در هتل تم پارک گلد ریف سیتی بمانید. مسافرانی که از طریق تورهای گردشگری و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما ارزان به ژوهانسبورگ سفر می‌کنند بهتر است بازدید از این جاذبه تماشایی را از دست ندهند.
آدرس شهر صخره طلا: Shaft 14, Northern Parkway, Johannesburg

تپه قانون اساسی (Constitution Hill)


مشرف به شهر ژوهانسبورگ، تپه قانون اساسی قرار دارد که قبلاً یک زندان بوده است و بخش‌هایی از تاریخ آفریقای جنوبی را به نمایش می‌گذارد. اینجا در بین جاهای دیدنی ژوهانسبورگ یک مکان معروف و تاریخی است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در این مکان، می‌توانید نمایشگاه‌های جذابی را در موزه شماره چهار، شماره دوازده و موزه قلعه قدیمی مشاهده کنید. این مکان زمانی به عنوان قلعه نیز شناخته می‌شد و به دلیل رفتار وحشیانه خود با زندانیان سیاسی، جنایتکاران معمولی و مقاومت‌های آنان شهرت پیدا کرد. از زندانیان معروف سابق این زندان می‌توان به نلسون ماندلا و مهاتما گاندی اشاره کرد. امروزه ساختمان قدیمی به دادگاه قانون اساسی آفریقای جنوبی تبدیل شده است که نمادی از آزادی است و برای محافظت از حقوق همه مردم این کشور کار می‌کند. این دادگاه از بازدیدکنندگانی که مایل به شرکت در جلسات و تماشای روند قضایی هستند، استقبال می‌کند. تورهای گردشگری در تپه قانون اساسی، می‌توانند به شما در داشتن بینشی عمیق در رابطه با تاریخ آفریقای جنوبی کمک می‌کند.
آدرس تپه قانون اساسی: 11 Kotze St, Braamfontein, Johannesburg, 2001, South Africa
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

خانه سوتو و ماندلا (Soweto & Mandela House)


Soweto مخفف Southwestern Townships است که در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی ژوهانسبورگ قرار دارد و سفری به سوی روح مبارزه و آزادی را نشان می‌دهد. اینجا را می‌توان مهد مبارزه برای دموکراسی نامید. در سال ۱۹۷۶، شورش‌های سووتو برای سرنگونی دولت آپارتاید از این مکان به سایر نقاط کشور گسترش یافت. این مکان در بین سالهای ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۲ خانه رهبر آزادی خواهان زمان خود یعنی ماندلا بوده است. این جاذبه گردشگر فقط یک خانه نیست بلکه مجموعه‌ای است که از بخش‌های مختلف تشکیل یافته است. بخشی از این مجموعه شامل محل اسکان بردگان سیاه‌پوست بوده است که در فعالیت‌های استخراج آهن شرکت داشتند. امروزه این منطقه یک منطقه پر از تضاد است زیرا شما شاهد خانه‌های مجلل در کنار کلبه‌های بسیار محقر و ساده هستید. در مجموعه خانه سووتو و ماندلا شما شاهد موزه هکتور پیترسون و میدان آزادی نیز خواهید بود. این جاذبه دیدنی را می‌توانید در کنار سایر جاذبه‌های دیدنی ژوهانسبورگ و از طریق تورهای گردشگری بازدید کنید.
آدرس خانه سوتو و ماندلا: 8115 Vilakazi St, Orlando West, Soweto, 1804, South Africa

منطقه مابوننگ (The Maboneng Precinct)


منطقه پرجنب و جوش Maboneng نمونه‌ای فوق‌العاده از یک پروژه موفق بازسازی شهری با کاربری تجاری و گردشگری است. Maboneng که زمانی یک محله نسبتاً فرسوده بود، اکنون سرشار از زندگی است. رستوران‌های شیک، کافه‌ها، گالری‌های هنری، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و مکان‌های تفریحی به طرز خلاقانه و هنرمندانه‌ای در کنار ساختمان‌های مسکونی ساخته شده‌اند. یکی از جاذبه‌های اصلی اینجا بازار هفتگی است. Arts on Main و Revolution House دو مورد از اولین اقدامات در راستای پیشرفت و توسعه این شهر بوده است که با تبدیل انبارها به استودیوها، گالری‌ها و مغازه‌های هنری مسجل گشته است. سایر اماکن دیدنی موجود در این منطقه شامل یک سینمای مستقل، یک مرکز اجتماعی؛ هتل‌های مدرن و بوتیک هتل‌ها هستند. منطقه مابوننگ جای بسیار فوق‌العاده‌ای برای پرسه زدن و لذت بردن از حال و هوای شهر است.
آدرس منطقه مابوننگ: 286 Fox Street, Maboneng Precinct | City & Suburban, Johannesburg 2094, South Africa
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

پارک شیر و سافاری یک روزه (Lion & Safari Park Day Trip)


در پارک شیر و سافاری می‌توانید با برخی از حیوانات معروف حیات‌وحش آفریقا از نزدیک آشنا شوید. این پارک کمتر از یک ساعت رانندگی به سمت شمال از مرکز شهر ژوهانسبورگ فاصله دارد. در این پارک می‌توانید یک توله شیر را در آغوش بگیرید، در پیاده‌رو در کنار یوزپلنگ‌ها باشید و به زرافه‌ها نیز غذا بدهید. می‌توانید برای دیدن شیرها، یوزپلنگ‌ها، گورخرها، شترمرغ‌ها، سگ‌های وحشی، کفتارها و گونه‌های مختلف بز کوهی به رانندگی با راهنما در پارک سافاری بپیوندید. تورهای تغذیه به حیوانات بصورت شبانه و تورهای رفتینگ در رودخانه از دیگر فعالیت‌های محبوب در این منطقه هستند. در هنگام گشت و گزار اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین ایمنی را رعایت کرده‌اید و هنگام رانندگی در پارک شیشه‌های خود را بالا نگه دارید. این جاذبه دیدنی از آن‌هایی است که مختص ژوهانسبورگ است و هیچ کجا شاید جذابیتی مانند آن را تجربه نکرده باشید.
آدرس پارک شیر و سافاری یک روزه ژوهانسبورگ: R512 Pelindaba Rd, Hartbeespoort, Broederstroom, 0240, South Africa

گهواره بشریت (The Cradle of Humankind Day Trip)


سایت باستانی گهواره بشریت در ۵۰ کیلومتری از ژوهانسبورگ قرار دارد و از جمله جاهای تاریخی ژوهانسبورگ است که همه ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. این جاذبه تاریخی که ۴۷۰۰۰ هکتار مساحت آن است به عنوان جاذبه تاریخی در یونسکو نیز به ثبت رسیده ‌است.این مجموعه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و دارای چندین غار آهکی نیز است. در این غارها نمایشگاه‌هایی برای نمایش سیر تکامل بشر نیز وجود دارد. کاوش‌های باستان‌شناسی در اینجا جمجمه یک موجود انسان‌نما به نام Australopithecus africanus را کشف کرده است که تخمین زده می‌شود دو میلیون سال سن داشته باشد. در سال ۱۹۹۸، دانشمندان اسکلتی را کشف کردند که تاریخ حضور انسان‌های اولیه دره را ۳.۵ میلیون سال پیش نشان می‌دهد. بهتر است با یک راهنمای متخصص از ژوهانسبورگ، تمام بخش‌ها و جاذبه‌های جذاب در سایت باستانی گهواره بشریت را بررسی کنید.

پارک ملی پیلانسبرگ (Pilanesberg National Park)


پارک ملی Pilanesberg که در فاصله ۲.۵ ساعت رانندگی از ژوهانسبورگ قرار دارد، یکی از محبوب ترین پارک‌های حفاظت‌شده در آفریقای جنوبی است. شما این شانس را دارید که پنج حیوان بزرگ و مشهور آفریقا یعنی (شیر، پلنگ، گاومیش، فیل و کرگدن) را در اینجا ببینید. این پارک به خاطر اکوسیستم‌های فوق‌العاده غنی و تنوع حیات وحش و همچنین به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد، معروف و شناخته شده است. به غیر از پنج حیوان برجسته و معروفی که گفته شد، این پارک همچنین محل اقامت سگ‌های وحشی آفریقایی، بز کوهی، سمور، گورخر و بیش از ۳۰۰ گونه پرنده است. برای استفاده حداکثری از یک سفر یک روزه به پارک، به شما پیشنهاد می‌شود که در تور خصوصی پارک ملی پیلانسبرگ ژوهانسبورگ ثبت نام کنید. یک راهنمای باتجربه شما را به بازدید حیواناتی که بیشتر دوست دارید ببینید، می‌برد و جزئیات شگفت‌انگیز حیات وحش و اکوسیستم‌های منحصربه‌فرد را در طول مسیر به شما نشان خواهد داد.
آدرس پارک ملی پیلانسبرگ: Pilanesberg, North West Province, South Africa
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

پرتوریا (Pretoria)


در حدود ۵۵ کیلومتری ژوهانسبورگ، پرتوریا پایتخت اداری آفریقای جنوبی قرار دارد و به دلیل داشتن مجموعه‌ای چشمگیر از ساختمان‌های تاریخی، بناهای تاریخی و موزه‌ها ارزش بازدید دارد. پرتوریا در فصل بهار با رنگ‌های بنفش درختانش مزین می‌شود و مملو از باغ‌هایی زیبا است. نقاط برجسته بازدید از اینجا عبارتند از باغ گیاه‌شناسی ملی پرتوریا، بنای یادبود Voortrekker، پارک آزادی، باغ وحش بزرگ و مجموعه‌ای از ذخایر طبیعی در محدوده شهر با حیات وحش متنوع و پرندگان فراوان که می‌توانید از تورهای گردشگری درخواست کنید تا در بازدید شما را راهنمایی کنند.

باغ گیاه‌شناسی ملی والتر سیسولو (Walter Sisulu National Botanical Gardens)


اگر می‌خواهید از شلوغی شهر فرار کنید و در طبیعت محو شوید، باغ گیاه‌شناسی ملی والتر سیسولو قطعه‌ای آرام در حاشیه شهر است که به شما فرصتی برای تجربه آرامش را می‌دهد. این باغ که توسط موسسه ملی تنوع زیستی آفریقای جنوبی مدیریت می‌شود، یکی از ۹ باغ گیاه‌شناسی ملی در آفریقای جنوبی است و فضای آن با صخره‌های سنگی و قرمز چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. در وسط این منطقه آبشار زیبا و چشمگیر Witpoortjie وجود دارد و زمین‌های وسیعی اطراف آبشار را احاطه کرده‌اند. این باغ گیاه‌شناسی دارای انبوهی از بخش‌های عالی برای پیک‌نیک، رودخانه‌ای با آب فراوان و جاری و مسیرهای پیاده‌روی فراوان است که در میان باغ‌های بسیار زیبا قرار دارند. موارد برجسته و چشمگیری که در این باغ وجود دارد شامل: باغ پرندگان و پروانه‌ها نیز هست. این باغ گیاه‌شناسی نیز می‌تواند یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های شما در بازدید از جاهای دیدنی ژوهانسبورگ باشد.
آدرس باغ گیاه‌شناسی ملی والتر سیسولو: Malcolm Road, Poortview, Roodepoort

موزه خانه ویکتوریایی لیندفیلد (The Lindfield Victorian House Museum)


هر کسی که به زندگی در دوران ویکتوریا علاقه داشته باشد، این موزه زنده و میراث باستانی را دوست خواهد داشت. مالک فعلی آن کاترین لاو، که از ۱۹۶۷ در اینجا زندگی می‌کند، لباس‌های ویکتوریایی می‌پوشد، به بازدیدکنندگان خوش‌آمد می‌گوید و آن‌ها را به بخش‌های مختلف این خانه راهنمایی می‌کند. این خانه جذاب و رؤیایی که در فهرست آثار باستانی یونسکو نیز ثبت شده است، توسط یک معماری آفریقایی طراحی شده است. وسایل خانه که متعلق به قرن ۱۹ و ۲۰ است شامل مبلمان و تابلوهای چشمگیری است که می‌تواند برای هر گردشگری جالب توجه باشد. داستان‌های بسیاری نیز خواهید شنید که مربوط به ساکنان سابق موزه خانه ویکتوریایی لیندفیلد است. برای گشت و گذار در این خانه به حدود دو ساعت زمان نیاز خواهید داشت.
آدرس موزه خانه ویکتوریایی لیندفیلد: 72 Richmond Ave, Auckland Park, Johannesburg
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

موزه ملی تاریخ نظامی آفریقای جنوبی (South African National Museum of Military History)


دقیقاً همانطور که از عنوان آن مشخص است، موزه تاریخ نظامی آفریقای جنوبی داستان تمام درگیری‌های نظامی این کشور را به نمایش می‌گذارد. موارد برجسته قابل نمایش در اینجا شامل هواپیماهای جنگنده و بمب افکن‌های جنگ جهانی دوم و همچنین نمایشگاه‌هایی از تانک، مهمات، اسلحه و مدال‌های نظامی است. نحوه زندگی در پشت سنگرهای جنگی نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان است. نمایشگاه پزشکی موجود در این موزه نیز به نمایش روش‌های متفاوت درمان آسیب‌دیدگان در گذشته و امروزه می‌پردازد. ضمن گردش در این موزه می‌توانید از کافه کوچکی که در این محل وجود دارد نیز برای خوردن یک نوشیدنی خوشمزه استفاده کنید. باغ وحش ژوهانسبورگ درست در نزدیکی این موزه قرار گرفته‌است.
آدرس موزه ملی تاریخ نظامی آفریقای جنوبی: 22 Erlswold Way, Johannesburg, 2132, South Africa

موزه هنر ویتس (Wits Art Museum)


این موزه جذاب که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد، میزبان مجموعه‌ای عالی از آثار هنرمندان آفریقای جنوبی و همچنین آفریقای غربی و مرکزی است. این موزه بخشی از محوطه فرهنگی دانشگاه ویتز در منطقه شیک برامفونتین است که پر از دانشجویان و اساتید دانشگاه است. نمایشگاه‌های موقت و متعدد، سرزندگی را به نمایشگاه‌های این فضای مدرن القا می‌کند. اینجا یک موزه تخصصی هنر است و حدود ۱۱۰۰۰ اثر هنری از قرن ۱۹ تا به الآن در آن نگهداری می‌شود. برای بازدید از این موزه می‌توانید از اتوبوس‌های سریع‌السیر، گاترین و مترو باس نیز استفاده کنید.
آدرس موزه هنر ویتس: Wits Art Museum Cnr Jorissen and, Bertha St, Johannesburg, 2001, South Africa

تئاتر مارکت ژوهانسبورگ (Market Theatre)


این مجموعه در سال ۱۹۷۶ افتتاح شده است و از مجموعه‌های پرطرفدار در ژوهانسبورگ محسوب می‌شود. مجموعه تئاتر مارکت که در یک ساختمان تجاری قرار دارد، نقش مهمی در زندگی فرهنگی ژوهانسبورگ ایفا می‌کند. این مجموعه دارای چهار سالن تئاتر است که برخی از بهترین محصولات فرهنگی آفریقای جنوبی در آن‌ها ارائه می‌شوند. این مجموعه همچنین شامل کتاب‌فروشی، گالری هنری و عکاسی و رستوران می‌باشد.
Kippie's یک مکان محبوب برای طرفداران موسیقی جاز است که شب‌ها موسیقی آن توسط نوازندگان سرشناس اجرا می‌شود. در پارکینگ بزرگ روبروی مجموعه تئاتر مارکت، هر شنبه بازار بزرگی برپا می‌شود که به آن بازار هفتگی می‌گویند. در مجاورت تئاتر، موزه آفریقا با آثاری شامل کلبه‌ها، ابزار، هنر، صنایع‌دستی، لباس و اسباب‌بازی‌های قبایل آفریقای جنوبی قرار دارد که مکانی عالی برای درک فرهنگ مردمان این منطقه بشمار می‌رود. چنانچه برای اقامت در ژوهانسبورگ در پی مکانی ارزان و ایده‌آل بودید، رزرو آنلاین هتل خارجی سفرمارکت شما را در یافتن برترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها یاری خواهد رساند.
آدرس تئاتر مارکت: 56 Margaret Mcingana Street, Johannesburg
جاهای دیدنی ژوهانسبورگ

باغ وحش ژوهانسبورگ (Johannesburg Zoo)


قدمت این باغ وحش به سال ۱۹۰۴ میلادی و زمانی برمی‌گردد که برای اولین بار ۳ میلیون درخت در این منطقه کاشته شد. رفته رفته امکانات آن افزایش یافت و بخش‌های مختلفی به آن پیوست. برای اولین بار دو شیر در آن نگهداری شد و رفته رفته بر تعداد حیوانات آن افزوده شد. شیرهای سفید، فیل‌ها، خرس‌های قطبی، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها، روباه‌های گوش خفاشی و اسب آبی و ... از جمله حیوانات موجود در باغ وحش ژوهانسبورگ هستند. شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر برای بازدید از حیوانات باغ وحش ژوهانسبورگ به آن مراجعه کنید.
آدرس باغ وحش ژوهانسبورگ: Jan Smuts Ave, Parkview, Randburg, 2122, South Africa

مسجد نظامیه ژوهانسبورگ (Nizamiye Mosque)


این مسجد زیبا و بزرگ با الهام از مسجدی در ترکیه ساخته شده است. این مسجد بزرگترین مسجد در نیمکره جنوبی زمین است و محل قرارگیری آن جایی بین پرتوریا و ژوهانسبورگ است. ساخت این مسجد در سال ۲۰۰۹ شروع و در سال ۲۰۱۴ به اتمام رسید. گلدسته‌های عظیم و ۵۵ متری آن بسیار باشکوه هستند و بنای مسجد بقدری بزرگ است که دارای بخش‌های مختلفی چون: مدرسه دینی، مرکز درمانی، پاساژ، نانوایی و رستوران است. علی کاتیرچی اوغلو کسی است که هزینه ساخت این مسجد را پرداخت کرده ‌است. ستون‌های مرمرین زیبا و گنبد عظیم آن در کنار مهمان‌نوازی کارکنانش، نظر همه گردشگران را به خود جلب می‌کند. مسجد نظامیه ژوهانسبورگ از نمادهای معروف این شهر است. برای بازدید از این مسجد از ساعت ۴ صبح تا ۱۰ شب می‌تونید به آن مراجعه کنید.
آدرس مسجد نظامیه ژوهانسبورگ: Old Pretoria Road &, Le Roux Ave, Midrand, 1685, South Africa
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است