search
menu

هتل Yunost Hotel Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]

امکانات و خدمات عمومی هتل یانست مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یانست مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک
درباره هتل Yunost Hotel Moscow


هتل یانست مسکو، از هتل‌های خوب ۳ ستاره خوب در شهر مسکو است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌ها دسترسی آسان دارد. اطراف هتل با موزه‌ها، بناهای تاریخی، مکان‌های دیدنی، پارک‌ها، فروشگاه‌ها و ... احاطه شده است. در نزدیکی هتل نیز ایستگاه‌های مترو وجود دارند که جابجایی در سطح شهر را برای مهمانان امکان‌پذیر می‌کنند. مهمانانی که در سفر به مسکو به دنبال اقامت در هتل مناسب، مقرون به صرفه و با موقعیت مکانی خوب هستند، بهتر است نگاهی به امکانات و شرایط هتل یانست مسکو بیندازند. این هتل مشرف به رودخانه مسکو قرار دارد و چشم انداز زیبایی را به مهمانان ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل برای انواع مهمانان، خانواده‌ها، کودکان و زوجین مناسب است. امکانات فراهم شده در هتل نیز بسیار مطلوب و باکیفیت هستند و اقامت خوشی را برای مهمانان تأمین می‌کنند. تمام کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Yunost Hotel Moscow تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورده و آن‌ها را با خاطره خوش بدرقه نمایند.
در طول روز مهمانان مشغول گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی مسکو هستند و در پایان روز وقتی در اتاق‌های دنج هتل یانست مسکو استراحت می‌کنند و از خدمات متنوع بهره‌مند می‌شوند، خستگی کل روز را برطرف می‌کنند. انتخاب اقامتگاه مناسب بودجه و سلیقه‌ برای گردشگران از موارد مهم محسوب می‌شود؛ زیرا در این صورت شیرینی و جذابیت سفرشان دوچندان می‌گردد. هتل یانست مسکو بازتابی از سنت‌های مهمان‌نوازی روسیه و استانداردهای بالای اروپایی در بیش از نیم قرن است. اگر عاشق هنر، معماری و تاریخ هستید، مسکو چیزهای زیادی جهت ارائه دادن برای شما دارد. پیشنهاد می‌شود بازدید از جاذبه‌های مهمی چون کلیسای سنت باسیل مسکو، کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، کولومنسکویه مسکو و ... را از دست ندهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل یانست مسکو


در هتل یانست مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات لباس‌شویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل یانست مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل یانست مسکو انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• سوئیت
• سوئیت عروس
دکوراسیون اتاق‌ها ساده است و از ترکیب رنگ‌های مناسب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج است. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل یانست مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل یانست مسکو یک سری امکانات مفرح در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، از آن‌ها استفاده کرده و از لحظاتشان لذت ببرند. یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که در طول سال قابل استفاده است. یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را مرتب انجام دهند. یک سالن زیبایی در هتل فعالیت می‌کند که انواع خدمات زیبایی و آرایشی به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد. در مرکز اسپای هتل نیز خدمات ریلکسی شن نظیر سونا، حمام ترکی و ... ارائه می‌شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل یانست مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای بین‌المللی است. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل فعالیت می‌کند که انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل یانست مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۷٫۴ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۸ کیلومتر
فاصله تا تئاتر بولشوی مسکو: ۸٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است