search
menu

هتل Tchaikovsky Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tchaikovsky Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل چایکوفسکی مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چایکوفسکی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Tchaikovsky Hotel Moscow


هتل چایکوفسکی مسکو، هتل ۴ ستاره بسیار خوب در مسکو است که در موقعیت مکانی عالی واقع شده و به بیشتر جاذبه‌های اصلی شهر دسترسی آسان دارد. بنای این هتل زیبا تاریخی بوده و از دکوراسیون، امکانات و خدمات باکیفیت و استاندارد برخوردار است. مهمانانی که در سفر به مسکو دوست دارند اقامتی مقرون به صرفه و راحت تجربه کنند، بهتر است به رزرو هتل چایکوفسکی مسکو فکر کنند. مهمانان علاوه بر اینکه با هزینه معقول از امکانات فراتر از انتظارشان بهره‌مند می‌شوند، برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی مسکو هم مجبور به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای وسایل حمل و نقل عمومی نیستند؛ زیرا که با پای پیاده می‌توانند از جاذبه‌های نزدیک دیدن کنند. برای جابجایی در سطح شهر نیز استفاده از مترو جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. مهمانان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به تمام نقاط مسکو دسترسی داشته باشند. مسکو شهر عجیب و جذابی است که حس و حالتان را تغییر می‌دهد. در این شهر برای کسانی که عاشق هنر، تاریخ، معماری، طبیعت و ... علاقه‌مند هستند، موارد زیادی برای ارائه شدن وجود دارند. این دسته از افراد می‌توانند از جاذبه‌هایی چون کلیسای مسیح نجات دهنده مسکو، کلیسای جامع سنت باسیل مسکو و پارک گورکی مسکو بازدید کنند. برای تماشای شهر از بلندی‌ها نیز بازدید از تپه گنجشک های مسکو پیشنهاد می‌گردد. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان‌انگیز در شهر استراحت در اتاق‌های فوق‌العاده راحت و دنج هتل چایکوفسکی مسکو خستگی را از تن مهمانان رفع می‌کند. اقامت در این هتل بسیار خاطره‌انگیز می‌شود و شیرینی سفر را دوچندان می‌کند. کارکنان هتل Tchaikovsky Hotel Moscow بسیار کاردان و مجرب هستند و تلاش می‌کنند اقامت خوش برای مهمانان فراهم کرده و رضایت آن‌ها را به دست آورند. رزرو هتل چایکوفسکی مسکو را در لیست هتل‌هایی که دنبالشان می‌گردید، قرار دهید. مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نمی‌شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل چایکوفسکی مسکو


در هتل چایکوفسکی مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌ جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، اتو، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، تحویل سفارش‌های مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل چایکوفسکی مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل چایکوفسکی مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل یا توئین استاندارد
• دبل یا توئین سوپریور با منظره شهر
• دبل دلوکس با منظره پانورامیک
• تریپل سوپریور
• سینگل
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان و شهر تشکیل می‌دهد. بناهایی که در خیابان قرار دارند، به قدری زیبا و جذاب هستند که از تماشا کردنشان نمی‌توان سیر شد. بسیاری از مهمانان مقابل پنجره اتاقشان و منظره زیبای بناها عکس‌های جذاب و هنری می‌گیرند و با دوستان و دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها بسیار دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و بدین‌سان هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل چایکوفسکی مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل چایکوفسکی مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان روز خود را با صبحانه کامل و مقوی آغاز می‌کنند.

فاصله هتل چایکوفسکی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است