search
menu

هتل Sretenskaya Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sretenskaya Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سرتنسکایا مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sretenskaya Hotel Moscow


در صورتی که می‌خواهید به شهر زیبا و تاریخی مسکو در کشور روسیه سفر کنید و در هتلی مجلل اقامت داشته باشید،‌ هتل سرتنسکایا که در منطقه‌ای محبوب در میان گردشگران قرار دارد، انتخابی ایده آل است. با رزرواسیون هتل Sretenskaya Hotel مسکو، اقامتی به‌یادماندنی و آسوده را به خود هدیه دهید. هتل سرتنسکایا به چندین مراکز خرید متنوع، بسیاری از جاهای دیدنی مسکو مانند میدان سرخ مسکو و ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک است. با خرید بلیط پرواز خارجی به فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو پرواز کنید و سپس در مدت زمانی حدود سی دقیقه به هتل باشکوه سرتنسکایا برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


تجهیزات و خدماتی که در هتل سرتنسکایا مسکو برای مسافران و مهمانان از سراسر جهان فراهم است، مدرن و درخور هتلی مجلل به سبک معماری روسی است. در هتل سرتنسکایا برای میل کردن صبحانه‌ای رایگان و یا وعده‌ای خوشمزه به رستوران‌ بروید. همچنین از اینترنت وای فای رایگان که در تمامی فضاهای هتل در اختیار مسافران قرار دارد تا در طول سفر آنلاین بمانید، استفاده کنید. خدمات و امکانات دیگری که هتل سرتنسکایا مسکو روسیه ارائه می‌کند، شامل مواردی است از جمله: خدمات اتاق، لباسشویی، اتو و اتوی ویژه شلوار، نظافت روزانه، هشدار بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، بیزنس سنتر، اتاق کنفرانس و جلسات و خدمات شاتل. هتل سرتنسکایا روسیه دارای حیاط و باغچه‌ای با صفا و پوشیده از درختان و گل‌های روح‌نواز است و می‌توانید ساعاتی را در آنجا بنشیند و یا قدم بزنید. اگر می‌خواهید با آسودگی خیال بین فرودگاه و هتل رفت و آمد کنید و اگر بلیط ارزان دارید و نمی‌خواهید به‌ خاطر تاخیر آن را از دست بدهید، از ترانسفر فرودگاهی هتل سرتنسکایا بهره‌مند شوید. یکی از مزیت‌های دیگر هتل لوکس سرتنسکایا مسکو این است که همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت مبلغی مجاز است.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی در هتل Sretenskaya Hotel Moscow قرار دارد که هر کدام برای اقامتی خوش و دل‌نواز بسیار مناسب هستند و می‌توانید استراحتی دلچسب را پس از گشت‌وگذاری حسابی در شهر تجربه کنید. انواع اتاق‌ها بدین شرح هستند:
• اتاق یک تخته برای یک فرد با یک تخت سینگل و یا یک تخت دابل
• اتاق با یک تخت دابل ویژه اقامت دو فرد در دو نوع استاندارد و سوپریور
• اتاق تویین برای اقامت دو فرد در دو نوع استاندارد و سوپریور
• سوئیت با یک مبل تخت خواب شو و یک تخت دابل بزرگ
• سوئیت جونیور با یک مبل تخت خواب شو و یک تخت دابل بزرگ

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سرتنسکایا مسکو در کنار خانواده و دیگر همراهان خود اقامتی با آسودگی و آرامش را تجربه کنید و از وسایل و تجهیزاتی مختلف با کیفیتی عالی بهره‌مند شوید. به تماشای تلویزیون مشغول شوید، از یخچال و مینی بار، میوه، کتری برقی، کمد لباس، صندوق امانات، مبلمان و تلفن استفاده کنید. در سرویس بهداشتی و حمام وسایلی مانند حوله، صابون و شامپو و سشوار نیز قرار دارد. دیگر امکاناتی که داخل اتاق‌ها قرار دارد شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق است که به همین دلیل باید توجه کنید که امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق‌های هتل وجود ندارد. از پنجره اتاق‌ها منظره چشم‌نواز حیاط سرسبز و در طبقات بالاتر شهر و آسمان آبی قابل مشاهده است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای سرگرمی می‌توانید از بازی‌های پازلی و جدولی موجود در هتل Sretenskaya Hotel مسکو استفاده کنید و همچنین هرازگاهی نمایشگاه‌های موقتی در هتل سرتنسکایا وجود دارد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

رستوران هتل


در هتل سرتنسکایا مسکو رستورانی شیک و کافی‌شاپی دنج قرار دارد که هر کدام خوراک‌هایی ویژه و لذیذ را ارائه و سرو می‌کنند و در فضایی با معماری پر از جلال و شکوه آماده پذیرایی از مسافران هستند. خوراک‌های لذیذ روسیه‌ای، محلی و اروپایی را سفارش دهید و یا به صورت بوفه میل کنید و لحظاتی خاطره‌انگیز و دلپذیر را سپری کنید. قابل ذکر است که خوراک مخصوص کودکان نیز مهیا است.

فاصله هتل سرتنسکایا مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا آرامگاه لنین: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه هنرهای زیبا پوشکین: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است