search
menu

هتل Sadovnicheskaya City Center Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sadovnicheskaya City Center Moscow
امکانات عمومی هتل سادوونیچسكیا سیتی سنتر مسکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل

درباره هتل Sadovnicheskaya City Center Moscow


هتل سادوونیچسكیا سیتی سنتر مسکو با چهار ستاره در مسکو واقع شده‌است. این هتل را می‌توان یک هتل آنتیک و مجلل معرفی کرد. در این هتل شما شاهد خدمات بسیاری از جمله چک این و چک اوت سریع، اتاق‌های مناسب برای افرادی که آلرژی دارند، وای فای رایگان و ... بسیاری خدمات دیگر هستید که در ادامه بطور مفصل ارائه خواهد شد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی Vnukovo است که در ۳۲ کیلومتری هتل قرار دارد و با اقامت در این مکان می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی ارائه شده برای مسافران نیز استفاده کنید. جاهای دیدنی مسکو مانند: میدان سرخ، کاخ کرملین، مقبره لنین و ... هستند که با اقامت در یک هتل خوب دیدنی‌تر و به یادماندنی‌تر نیز خواهند شد. با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی Novokuznetskaya می‌رسید. پس می‌توانید برای گردش در شهر به آسانی از مترو نیز استفاده کنید. در ادامه متن با همراهی شما امکانات و خدمات برجسته هتل را ذکر خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل سادوونیچسكیا سیتی سنتر مسکو


امروزه شاخص‌ترین ویژگی یک هتل ارائه خدمات اینترنتی است که در این هتل امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای پرسرعت فراهم است. در محوطه هتل چیدمان مناسبی از میز و صندلی وجود دارد تا در صورت تمایل در این قسمت نیز بتوانید به استراحت بپردازید. کودکان نیز به راحتی می‌توانند از خدمات تفریحی و بازی به همراه والدینشان بهره ببرند. یک پارکینگ بزرگ و مجهز نیز برای مسافران تعبیه شده‌است تا در صورت داشتن خودرو خیالشان راحت باشد. برای استفاده از این پارکینگ هزینه مجزایی باید پرداخت شود. خدمات چک این و چک اوت بسیار سریعی در هتل وجود دارد و مسافران از این نظر دچار مشکل نخواهند بود. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است و در صورت داشتن هر مشکل و یا سوالی می‌توانید به پذیرش مراجعه کنید. در صورت تمایل به گردش با خودرو شخصی، هتل امکان اجاره خودرو را نیز به شما می‌دهد. نظافت روزانه بصورت منظم در هتل انجام می‌گیرد. برای شستشو و اتوی لباسهایتان نگران نباشید زیرا هتل امکانات اتو و خشکشویی با هزینه مجزا را به شما می‌دهد. دوربین‌های مدار بسته و کپسول‌های آتش نشانی در جای جای هتل وجود دارند تا امنیت جانی و مالی شما فراهم شود. آلمانی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و روسی از جمله زبانهایی هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها با کارکنان هتل Sadovnicheskaya City Center Moscow در ارتباط باشید. ماساژ، اسپا و سونا با هزینه‌های مجزا و بصورت حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به شما هستند. فکس، فتوکپی، مهیا نمودن اتاق جلسات و امکانات لازم برای برگزاری همایش‌ها و جلسات از دیگر امکاناتی هستند که برای آسایش شما در نظر گرفته شده‌اند. شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید سفر راحتی را تجربه کنید. شاتل فرودگاهی می‌تواند به راحتی شما را بین هتل و فرودگاه جابجا کند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


در هتل، هر اتاق دارای یک میز و صندلی است. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با تمام لوازم بهداشتی هستند. همه واحدها دارای تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت و تهویه‌ی مطبوع هستند و برخی از اتاق‌ها دارای پاسیو هستند. واحدها دارای کمد لباس می‌باشند. برخی واحدهادارای بالکن بزرگی با چشم انداز بسیار زیبا از شهر هستند. جزئیات چیدمان بسیار مجلل و خاص است. انواع واحدهای اقامتی هتل Sadovnicheskaya City Center Moscow شامل موارد زیر هستند:
• اتاق استاندارد کینگ
• اتاق استاندارد تک نفره
• اتاق دابل دلوکس
• سوئیت خانوادگی جونیور
• اتاق سوپریور دابل یا توئین
• اتاق کوچک توئین
• سوئیت با بالکن
• سوئیت با دو اتاق خواب
• سوئیت اکسکیوتیو

رستوران هتل


این هتل یک رستوران با غذاهای متنوع دارد که فقط غذاهای روسی را برای سرو شما ارائه نمی‌دهد و تنوع موجود در منوی رستوران می‌تواند برای مهمانان جالب باشد.
فاصله هتل سادوونیچسكیا سیتی سنتر مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک
فاصله تا کاخ کرملین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه لنین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش مسکو: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است