search
menu

هتل Akvarel Hotel Moscow

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akvarel Hotel Moscow
امکانات هتل آکوارل
خدمات هتل آکوارل
امکانات واحدهای اقامتی هتل آکوارل
موقعیت مکانی هتل آکوارل
فاصله هتل آکوارل مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Akvarel Hotel Moscow


هتل آکوارل در بافت تاریخی شهر دیدنی مسکو واقع شده و با داشتن امکاناتی فراوان و خدماتی بی شمار، آغوش خود را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما مسکو را برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر تماشایی تهیه کرده اند، گشوده است. تعدد گزینه های اقامتی، تنوع امکانات و ارائه خدماتی باکیفیت از جمله ویژگی های جذابی است که هتل Akvarel Hotel Moscow را به مکانی محبوب در میان گردشگران مبدل ساخته است.

امکانات هتل آکوارل


هتل آکوارل اقامتگاهی ۴ ستاره است و اگر نگاهی به امکانات متنوع این هتل بیندازید، دلیل آن را خواهید یافت. با اقامت در این هتل هرآنچه بدان نیاز دارید، از پارکینگ مسقف گرفته تا اتاق برگزاری جلسات، در اختیار شما قرار داده خواهد شد. چنانچه دوست دارید در فضایی دنج و آرام، قهوه ای فرانسوی نوش جان کنید، کافی شاپ هتل آماده خدمات رسانی به شماست. اگر احساس گرسنگی می کنید، رستوران باکیفیت و خوش منظره هتل با گستره وسیعی از غذاهای لذیذ اروپایی خود قادر است نه تنها حس گرسنگی شما را برطرف کند، بلکه انرژی مورد نیاز بدن شما را برای گشت و گذار در کوچه پس کوچه های شهر دیدنی مسکو تامین کند. اما نکته جالب در مورد هتل Akvarel Hotel Moscow این است که شما با رزرو اتاق در هتل می توانید حیوان خانگی دوست داشتنی خود را نیز در طول اقامت در این هتل همراه خود داشته باشید. از دیگر امکانات هتل آکوارل می توان به اینترنت رایگان پرسرعت، صندوق امانات، انبار نگهداری از بار و بنه، تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره کرد.

خدمات هتل آکوارل


افزون بر امکانات ذکر شده، هتل آکوارل در همان ابتدای ورود امتیازات فراوانی را پیشکش میهمانان خود می کند. پذیرش ۲۴ ساعته و محرمانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، خرید بلیط، واکس کفش، سرویس حمل و نقل و شاتل فرودگاهی، تنها برخی از خدماتی است که میهمانان در طول اقامت خود در هتل Akvarel Hotel Moscow از آن بهره مند خواهند گشت. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات پرستاری کودک نیز برخوردار شوید و کودک خود را با خیالی آسوده به دست پرستارانی مجرب و دلسوز بسپارید. ناگفته نماند که خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به طور مرتب هرروز صورت خواهد گرفت.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آکوارل


چیزی که حضور در هتل آکوارل را به تجربه ای لذت بخش مبدل ساخته، طراحی خاص و جذاب واحدهای اقامتی آن است. در طراحی واحدهای اقامتی سعی برآن شده که از تمامی فضای موجود در واحدها به شکلی بهینه استفاده گردد و اتاق ها به سبک و سیاقی دکور شوند که حس حضور در خانه را به میهمانان القا کنند. کلیه وسایل اقامتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مبلمانی راحت، چراغ مطالعه، کمد لباس، سشوآر و لوازم بهداشتی و استحمام در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل آکوارل گنجانده شده تا میهمانان هیچ نیازی را احساس نکنند. ناگفته نماند از آنجایی که در ساخت واحدهای اقامتی هتل Akvarel Hotel Moscow از دیوارهای عایق صوت استفاده شده، میهمانان می توانند بدون مزاحمت صدای محیط خارج از واحد اقامتی خود به استراحت بپردازند و آرامش مطلق را در این مکان تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل آکوارل


هتل آکوارل از لحاظ موقعیت مکانی نیز در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد. این هتل که در مرکز شهر مسکو واقع شده، در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی نظیر تئاتر بولشوی، موزه هنرهای مدرن مسکو، میدان سرخ و پارک زریادیه قرار گرفته و تا نزدیک ترین ایستگاه متروی مسکو فقط ۷ دقیقه (پیاده روی) فاصله دارد.

فاصله هتل آکوارل مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر بولشوی: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای مدرن مسکو: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر مالی: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک زریادیه: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان آربات: ۲ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف: ۲٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است