search
menu

هتل Adagio Moscow Paveletskaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان Adagio Moscow Paveletskaya
امکانات هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا
خدمات هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا

درباره هتل آپارتمان Adagio Moscow Paveletskaya


هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا اقامتگاهی است ۴ ستاره واقع در قلب مسکو که در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی این شهر تماشایی قرار گرفته است و با امکانات رفاهی مناسب و خدمات فراوان خود به مکانی دلپذیر و جذاب برای اقامت گردشگرانی که بلیط هواپیما مسکو را برای بازدید از این شهر دلفریب و زیبا خریداری می کنند، مبدل گشته است.

امکانات هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا


از مزایای بی شمار اقامت در هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا، برخورداری از امکانات فراوان آن است. از پارکینگ گرفته تا باشگاه بدنسازی، هر آنچه برای اقامت در هتلی ۴ ستاره و باکیفیت بدان نیاز دارید، برای شما فراهم گشته است. گفتنی است که دو رستوران مجزا در هتل Adagio Moscow Paveletskaya تعبیه شده است: رستوران تان هاوس و رستوران ایبیس. در صورت انتخاب رستوران تان هاوس می توانید طیف وسیعی از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، مدیتریانه ای، دریایی، روسی، محلی و اروپایی را برگزیده و نوش جان کنید. اما چنانچه به رستوران ایبیس مراجعه کنید، فهرستی از برترین غذاهای بین المللی و روسی را در منوی خود خواهید داشت. ناگفته نماند که نوشگاهی نیز در هتل قرار گرفته تا نوشیدنی مورد نیاز شما را در طول اقامتتان در هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا فراهم گرداند. برخی دیگر از امکانات متعدد موجود در هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا عبارتند از: حمام، سونا، اتاق بخار، اسپا، اتاق خانواده، امکانات برای معلولین، صندوق امانات، انبار نگهداری از بار و بنه، دستگاه فتوکپی و فکس. جدا از امکانات فوق، ویژگی مهمی که هتل آپارتمان Adagio Moscow Paveletskaya را به مکانی محبوب مبدل کرده، امکان اقامت با حیوان خانگی است. میهمانان هتل در صورت تمایل با صرف هزینه اندکی می توانند حیوان خانگی خود را نیز به واحد اقامتی خود ببرند و در محیطی چون خانه خود اقامت کنند.

خدمات هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا


چنانچه در هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا اقامت کنید، قادر خواهید بود از خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، صبحانه در اتاق، سرویس شاتل، روم سرویس، خدمات خانه داری، کرایه دوچرخه، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات بیدارباش برخوردار شوید. همچنین تمامی پروتکل های بهداشتی در این هتل با دقت و وسواسی بسیار زیاد و با استفاده از تجهیزاتی مدرن صورت می گیرد تا خیال میهمانان از بابت سلامت جانی نیز آسوده باشد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا


هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا از حیث تنوع واحدهای اقامتی نیز از بسیاری از هتل های هم رده دست پیش را ربوده و گزینه های اقامتی مختلفی با وسعت و امکاناتی متفاوت در اختیار میهمانان قرار داده است. این تنوع موجب شده که میهمانان بسته به بودجه و تعداد نفرات قادر باشند مناسب ترین واحد اقامتی را برای خود برگزینند و اقامتی خاطره انگیز را در این هتل تجربه کنند. برخی از گزینه های اقامتی هتل آپارتمان Adagio Moscow Paveletskaya عبارتند از:
آپارتمان یک خوابه با تخت خواب دوقلو
آپارتمان یک خوابه (مناسب برای چهار نفر)
اتاق استودیو با تخت خواب دوقلو (مناسب برای دو نفر)
اتاق استودیو (مناسب برای دو نفر)

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا


مهمترین ویژگی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا که سبب شده این اقامتگاه به هتل مورد علاقه و محبوب بسیاری از گردشگران مبدل شود، آشپزخانه مجهز واحدهای اقامتی این هتل است. از یخچال فریزر گرفته تا قهوه ساز و قوری برقی، کلیه تجهیزات پخت و پز برای میهمانان هتل فراهم گشته تا در طول اقامت خود در این مکان از هر نیازی بی نیاز شوند. در مورد تجهیزات دیگر اتاق ها نیز باید گفت که کلیه امکانات اقامتی از قبیل مبلمان، میز ناهار خوری، تلویزیون، تلفن، صندلی و اسباب و لوازم استحمام در این مکان گرد آمده اند تا حس حضور در خانه به شما منتقل گردد. ناگفته نماند که دیوارهای واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا مجهز به عایق صوتی بوده و با بکارگیری از جدیدترین فناوری در طراحی اتاق ها، از نفوذ صداهای مزاحم به داخل واحدهای اقامتی جلوگیری شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آدایگو مسکو پاولتسکایا


خانه بین المللی موسیقی مسکو: ۰٫۸ کیلومتر
گالری ترتیاکوف: ۱٫۱ کیلومتر
کلیسای کاداشی: ۱٫۲ کیلومتر
پارک زریادیه: ۱٫۷ کیلومتر
میدان سرخ: ۲٫۳ کیلومتر
تئاتر بولشوی: ۲٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است