search
menu

هتل Tourist Hotel Doha

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tourist Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل توریست دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توریست دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tourist Hotel Doha


هتل توریست دوحه، یک هتل ۳ ستاره زیبا با موقعیت مکانی عالی در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا ساحل کورنیش و بسیاری از جاهای دیدنی دوحه کم است و مهمانان می‌توانند با چند دقیقه پیاده روی کوتاه مدت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این هتل با وجود سه ستاره بودن امکانات و خدمات عالی برای مهمانان در نظر گرفته و بیش از چیزی که مهمانان از یک اقامت دلچسب و راحت انتظار دارند، برایشان برآورده می‌کنند. امکانات هتل درجه یک و مغلوب هستند و خاطره خوشی از اقامت برای مهمانان رقم می‌زنند. اگر قصد رزرو تور قطر و خرید بلیط جام جهانی قطر را دارید، هتل توریست دوحه را برای تجربه اقامت خوب و بازدید آسان از جاذبه‌های شهر رزرو کنید. موقعیت مکانی جذاب هتل و خدمات بسیار خوبش از مهم‌ترین امتیازات هتل به حساب می‌آیند. کارکنان کاردان و خوش برخورد هتل Tourist Hotel Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای سفر با قطر ایرلاین به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل توریست دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل توریست دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان،دستگاه ATM، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات و میتینگ‌ها، اتو پرس شلوار، اتو، لباسشویی، تحویل سفارشات مارکت، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل توریست دوحه به زبان‌های انگلیسی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل توریست دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل توریست دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های توئین دلوکس، سوئیت جونیور، واحد دو خوابه، واحد خانواده و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ هستند و دکوراسیون ساده و زیبا دارند. اسباب و اثاثیه مناسب در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های سفید رنگ پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل توریست دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۲ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای آشپزخانه هستند و تمام تجهیزات ضروری آشپزخانه نظیر کابینت، سینک ظرفشویی، یخچال، ماکروویو، وسایل پذیرایی و ... در آن‌ها فراهم گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل توریست دوحه یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمرینات روزانه خود را به طور مرتب انجام دهند. همچنین، سالن زیبایی هتل انواع خدمات زیبایی را به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد. اگر به زیبایی ظاهر و مرتب بودن خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید از خدمات سالن زیبایی استفاده کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل توریست دوحه همه روزه صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه حلال و آسیایی است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. مهمانان در صورت درخواست می‌توانند صبحانه‌شان را داخل اتاقشان میل نمایند.

فاصله هتل توریست دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۱٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است