search
menu

هتل The Torch Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Torch Doha
امکانات کلی هتل تورچ دوحه
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تورچ دوحه از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Torch Doha


هتل تورچ دوحه از هتل‌های ۵ ستاره شهر دوحه است. دوحه پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر قطر است و از شهرهای مهم خاورمیانه به شمار می‌رود. برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر، توجهات زیادی را به این شهر معطوف کرده است. هتل The Torch Doha با ارائه امکانات و خدمات درجه یک، گزینه ایده‌آلی برای اقامت در زمان مسابقات جام جهانی قطر است. تورچ دوحه که یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر دوحه است در ۲۰۰ متری ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قرار دارد. هتل تورچ دوحه در موقعیت مکانی جذابی قرار گرفته و بسیاری از جاهای دیدنی دوحه از جمله مرکز خرید ویلاجیو در چندقدمی آن قرار دارد. این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای دو نفره است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه به راحتی می‌توانید به این شهر سفر نمایید. اگر قصد سفر به قطر دارید، آشنایی با اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های دوحه برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل تورچ دوحه


در ساختمان ۵۱ طبقه هتل تورچ دوحه، امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در سرتاسر هتل، امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان داخل هتل قرار دارد و در صورت رزرو می‌توانید از آن استفاده نمایید. پذیرش این هتل قطر، ۲۴ ساعته است و خدمات چک‌این/اوت خصوصی، کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان و خودپرداز ارائه می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل تورچ دوحه کاملا آشنا با اصول هتلداری هستند و برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. تورچ دوحه از هتل‌های چندزبانه قطر است و به بیش از ۱۰ زبان دنیا ازجمله انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی و اسپانیایی در آن صحبت می‌شود. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت مهمانان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. خدمات اتو به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از لاندری و خشک‌شویی استفاده نمایید. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل تورچ را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و دوربین مداربسته در مناطق مشترک از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. لازم به ذکر است تورچ دوحه برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. در صورت نیاز به خدمات آرایشی و پیرایشی، سالن زیبایی داخل مجموعه قرار دارد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی حمد در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل باشکوه دارای ۱۶۳ واحد اقامتی مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس دوبل یا تویین، سوئیت جونیور، سوئیت اگزکیوتیو دوخوابه و پیشنهاد ویژه (اتاق دوبل یا تویین) است. تمام واحدهای اقامتی دارای سیستم نوری متناسب با ۱۲ رنگ متنوع هستند. سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار در تمام اتاق‌ها گنجانده شده است. تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز، تلفن، سرویس بهداشتی، دوش و لوازم بهداشتی از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که تعداد تخت اضافی بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


هنگام بستن چمدانتان، برداشتن مایو را فراموش نکنید؛ چراکه هتل تورچ دارای یک استخر مدرن است. استفاده از استخر روباز برای تمام مهمان رایگان است. خوش‌بختانه این استخر در تمام فصول سال باز است. باشگاه ورزشی یکی دیگر از امکانات تفریحی تورچ دوحه است که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به تناسب‌اندام قرار می‌گیرد. مرکز اسپا و تندرستی دارای سونا، اتاق بخار، سولاریوم و حمام است و خدماتی مثل ماساژ ارائه می‌کند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل تورچ دوحه می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان یا رستوران نوش جان کنید. رستوران گردان این هتل، فلایینگ کارپت نام دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را به نمایش می‌گذارد. انواع پاستا و غذاهای خاورمیانه‌ای در این رستوران سرو می‌شوند. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل تورچ دوحه از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مرکز خرید ویلاجیو: ۳۰۰ متر
فاصله از ورزشگاه بین‌المللی خلیفه: ۳۰۰ متر
فاصله از پارک اسپایر: ۲ کیلومتر
فاصله از باغ‌وحش دوحه: ۲ کیلومتر
فاصله از ورزشگاه جاسم بن حمد: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است