search
menu

هتل Steigenberger Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Steigenberger Hotel Doha
امکانات هتل اشتیگن برگر دوحه
خدمات هتل اشتیگن برگر دوحه
واحدهای اقامتی هتل اشتیگن برگر دوحه
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اشتیگن برگر دوحه

درباره Steigenberger Hotel Doha


هتل اشتیگن برگر دوحه یکی از هتل‌های تازه ساخت و جذاب شهر دوحه است و اگر قصد تجربه یک سفر لوکس و بی‌نظیر را دارید بدون شک اقامت در این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. طراحی و فضای داخلی و خارجی این هتل کاملا لوکس و مدرن و در عین حال تمیز و زیبا است. هتل تا فرودگاه دوحه فاصله چندانی ندارد و از این جهت مسافران می‌توانند پس از ورود به شهر دوحه و بدون نیاز به طی کردن مسافت طولانی، خیلی سریع به ابن هتل دسترسی داشته باشند و اقامت و استراحت در آن را تجربه کنند. امکانات رفاهی و خدمات موجود در‌ای هتل همگی در حد عالی هستند و تمام کسانی که قبلا در این هتل سکونت داشته اند، اقامت در آن را به دیگر مهمانان توصیه می‌کنند. دوحه پایتخت کشور قطر و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه است که با دارا بودن تفریحات و مراکز تجاری و توریستی هیجان‌انگیز و جذاب، توانسته سالیانه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر سبب شده است که تمایل مسافران نیز برای سفر به این شهر بیشتر شده است و تعداد افرادی که برای تهیه بلیط هواپیما دوحه و شرکت در جام جهانی قطر برنامه ریزی می‌کنند، هر روز بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که شما نیز می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با سکونت در هتل Steigenberger Hotel Doha سفری فوق العاده جذاب را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل اشتیگن برگر دوحه


سرتاسر هتل اشتیگن برگر دوحه پر از زیبایی و سرزندگی است و از آن جایی که این هتل فضای بسیار لوکسی دارد اقامت در آن می‌تواند احساس بسیار خوبی را برای مهمانان داشته باشد. وجود چندین استخر سر باز در این هتل که دور تا دور آن‌ها با صندلی‌های آفتابگیر ساحلی پوشانده شده یکی از ویژگی‌های جذاب در این هتل است که مهمانان می‌توانند در زمان اوقات فراغت از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. یکی از استخر‌ها نیز در پشت بام هتل قرار دارد و منظره بسیار زیبایی را از شهر به مهمانان ارائه می‌دهد. مرکز تناسب اندام هتل با امکانات کاملا مجهز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می‌توانند در زمان که تمایل داشته باشند از آن استفاده کنند. در رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ عربی برای مهمانان سرو می‌شوند و وجود منوهای مخصوص رژیم‌های غذایی، وعده‌های غذایی مربوط به کودکان، بوفه مخصوص کودکان و… نیز از دیگر امکانات موجود در هتل Steigenberger Hotel Doha هستند.

خدمات هتل اشتیگن برگر دوحه


هتل اشتیگن برگر دوحه دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر دوحه وارد شوید به خوبی از شما استقبال می‌کند. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و این سبب می‌شود که مهمانان در زمان اقامت احساس بسیار خوشایندی داشته باشند. کادر مجرب این هتل علاوه بر زبان عربی به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و… نیز مسلط هستند که همین مسئله برقراری ارتباط را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. خدمات نظافتی موجود در این هتل متنوع هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو و خدمات خانه داری روزانه اشاره کرد. در این هتل انواع امکانات برای مهمانانی که دچار معلولیت هستند فراهم شده است و مسافرانی که معلولیت دارند هیچ مشکلی برای اقامت در هتل نخواهند داشت. هتل Steigenberger Hotel Doha دارای خدمات صندوق امانات نیز هست و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مسافران به خوبی محافظت می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل اشتیگن برگر دوحه


تنوع واحدهای اقامتی ارائه شده موجود در هتل اشتیگن برگر دوحه بسیار متنوع است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند که متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای که مد نظر دارند، واحد اقامتی خود را انتخاب کنند. از جمله این واحدها می‌توان به سوئیت جونیور، سوئیت استودیو، سوئیت رویال، اتاق کینگ پریمیوم، اتاق دولوکس کینگ، اتاق سوپریور کینگ و… اشاره کرد. دکوراسیون این واحدها بسیار زیبا و جذاب است و از امکانات متنوع موجود در آن‌ها نیز می‌توان به حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، میز مطالعه، تلویزیون، کتری برقی، کاناپه، وسایل اتو و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اشتیگن برگر دوحه


فاصله هتل تا موزه ملی قطر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید دانا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه دوحه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۱۰ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است