search
menu

هتل Premier Inn Doha Education City

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Premier Inn Doha Education City
امکانات هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی
خدمات هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی
واحدهای اقامتی هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی

درباره Premier Inn Doha Education City


هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی یکی از هتل‌های ۳ ستاره و بسیار نوساز شهر دوحه است که درست در پشت مرکز همایش‌های شهر دوحه ساخته شده است. فضای داخلی هتل و واحدهای اقامتی موجود در آن، به علت نوساز بودن کاملا تمیز و پاکیزه هستند و اقامت دلنشینی را در زمان اقامت به مسافران هدیه می‌کنند. هتل پریمر در رده یک هتل ۳ ستاره امکانات خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که حضور در این هتل را برای آنان جذاب‌تر می‌سازد. چندین مرکز خرید متنوع با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای با ماشین، در اطراف این هتل قرار دارند که سبب می‌شوند مسافران برای خرید و گشت و گذار در شهر دوحه نیازی به طی کردن مسافت‌های طولانی نداشته باشند. علاوه بر آن این هتل از نظر امنیتی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و وجود نگهبانی ۲۴ ساعته، هشدارهای امنیتی، آلارم دود، دوربین‌های مداربسته و… خیال مهمانان را از هر جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌کند. شهر دوحه یکی از مقاصد گردشگری اصلی و پرطفدار در بین مسافران است که وجود ساختمان‌ها و انواع مراکز تجاری و تفریحی باشکوه و هیجان‌انگیز در آن، سبب شده است که دوحه یکی از جذاب‌ترین قطب‌های گردشگری در خاورمیانه باشد. با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تمایل مسافران برای سفر به این شهر نیز افزایش یافته است. لازم به ذکر است که شما نیز می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در هتل Premier Inn Doha Education City سفری زیبا و خاطره‌انگیز را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی


هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی انواع امکانات رفاهی را برای تجربه یک سفر دل‌انگیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل مجهز به یک باشگاه تناسب اندام با امکانات و تجهیزات مناسب است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با ورزش کردن، لحظات سفر را برای خود جذاب‌تر کنند. استخرهای روباز هتل در تمامی فصول سال قابل استفاده هستند و به استفاده از آن‌ها برای تمام سنین کاملا رایگان است. صندلی‌های آفتابگیر، چترهای آفتابی و حوله‌های مخصوص استخر از جمله امکاناتی هستند که در کنار استخر شنا به مهمانان ارائه می‌شوند. رستوران این هتل با ارائه انواع غذاهای سنتی و معاصر عربی می‌توانند به خوبی نظر مهمانان را به خود جلب کند. علاوه بر آن صبحانه‌های لذیذی نیز در سبک‌های مختلف برای مهمانان سرو می‌شوند که مسافران را برای شروع یک روز فوق العاده آماده می‌سازند. هتل Premier Inn Doha Education City دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را در هتل برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی


خوش اخلاقی و برخورد بسیار حرفه‌ای و دوستانه کارکنان هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی اولین موردی است که در این هتل می‌تواند نظر مهمانان را به خود جلب کند. هتل دارای قهوه خانه، دستگاه فروش نوشیدنی و دستگاه فروش تنقلات است که مسافران را از رفت و آمد برای خرید‌های جزئی بی‌نیاز می‌کند. در این هتل خدمات شاتل به صورت رایگان به اماکن از پیش تعریف شده مانند مراکز خرید مختلف، مراکز گردشگری معروف شهر دوحه و… وجود دارد و مسافران می‌توانند بدون نگرانی از بلد نبودن مسیرها و همچنین بدون صرف هیچ هزینه اضافی، از این خدمات برای گشت و گذار در شهر دوحه بهره‌مند شوند. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه تمیز و نظافت می‌شوند. سرویس اتاق، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، ارائه منوهای مخصوص کودکان و… نیز از دیگر خدمات موجود در هتل Premier Inn Doha Education City هستند.

واحدهای اقامتی هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی


در هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی، واحدهای اقامتی با تهویه مطبوع و امکاناتی شامل وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت ۴۰ اینچی، میز کار بزرگ، دوش برقی، وان بزرگ، چای ساز و قهوه ساز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های معلولان نیز در صورت درخواست و بدون پرداخت هزینه اضافی برای مسافران موجود هستند. از جمله واحدهای اقامتی موجود در این هتل نیز می‌توان به اتاق دونفره استاندارد، اتاق دونفره استاندارد غیر سیگاری، اتاق دوقلو و اتاق خانوادگی اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل پریمر این دوحه اجوکیشن سیتی


فاصله هتل تا موزه هنرهای مدرن عرب متحف: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه الوجبه: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر جشنواره دوحه: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ وحش دوحه: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ سلطنتی دیوان امیری: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است