search
menu

هتل Millennium Plaza Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millennium Plaza Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل میلنیوم پلازا دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلنیوم پلازا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Millennium Plaza Doha


هتل میلنیوم پلازا دوحه، یکی از هتل‌های ۵ ستاره عالی دوحه، پایتخت قطر با موقعیت مکانی خیلی خوب است که امکانات رفاهی لوکس فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت و بی‌نظیر برای مهمانان دارد. هتل در منطقه تجاری السد واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی سریع و آسان دارد. در نزدیکی هتل فروشگاه‌ها، بازارها، رستوران‌ها و طلافروشی‌های متعدد وجود دارند. بازار سوق واقف دوحه نیز جزو دیدنی‌های تاریخی است که فاصله کمی تا هتل داشته و گنجینه‌های فراوان در خود جای داده است. مهمانان می‌توانند برای جابجایی در شهر نیز از نزدیک ایستگاه مترو استفاده کنند. امروزه دوحه به یکی از رقیب‌های سرسخت دبی تبدیل شده است؛ چراکه پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا بوده و روز به روز در حال گسترش و توسعه است. بنابراین، گردشگران بسیاری از سراسر جهان دوحه را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به دوحه دارید، با رزرو هتل میلنیوم پلازا دوحه و برخورداری از امکانات لوکس تجربه به یاد ماندنی از اقامت به دست آورید. کارکنان هتل Millennium Plaza Doha بسیار خوش برخورد، مجرب و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل میلنیوم پلازا دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل میلنیوم پلازا دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای دور و نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، دستگاه وندینگ خوراکی و نوشیدنی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، کرایه خودرو، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که برای تنفس و استراحت بسیار مناسب هستند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل میلنیوم پلازا دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل میلنیوم پلازا دوحه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی،فرانسوی، هلندی، هندی، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل میلنیوم پلازا دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل میلنیوم پلازا دوحه شامل اتاق های توئین سوپریور، توئین کلاب، دبل بیزینس، سوئیت‌های دلوکس، پرزیدنتال، کینگ و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، مدرن و جذاب هستند و با اسباب و اثاثیه اعلا و درجه یک چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های هماهنگ و زیبای استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل میلنیوم پلازا دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل میلنیوم پلازا دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر روباز هتل از نکات مثبت آن به حساب می‌آید؛ زیرا بسیاری از مهمانان شنا در روزهای گرم آفتابی و گرفتن حمام آفتاب را دوست دارند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. پس از پشت سر گذاشتن یک روز شلوغ استفاده از خدمات اسپا و ریلکسیشن می‌تواند روزتان را بسازد. می‌توانید از انواع ماساژها، سونا و ... بهره‌مند شوید. یک سالن بدنسازی مجهز نیز در هتل وجود دارد که مهمانان ورزشکار می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در آن انجام دهند. شرکت در کلاس‌های بدنسازی هم می‌تواند فعالیت سالم و نشاطی برایتان باشد. Millennium Hotel Doha از گزینه‌های مناسب برای خرید تور جام جهانی قطر برای تماشای این رقابت‌ها است.

رستوران هتل


در هتل میلنیوم پلازا دوحه سه رستوران متفاوت در حال فعالیت هستند و انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت را برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده‌های غذایی در این رستوران‌ها به صورت بوفه‌ای یا منوی آلاکارته سرو می‌شوند. برای چشیدن طعم غذاهای بین‌المللی به یکی از دو رستوران «سرکل Circle» و یا «اسلایس Slice» بروید. برای خوردن غذاهای آسیایی و سوشی نیز بهتر است سری به رستوران «توشی Toshi» بزنید. رستوران‌ها دارای آشپزخانه‌ها باز هستند که سرآشپزها مقابل چشم شما هنرنمایی کرده و غذاهای لذیذ و حرفه‌ای برایتان آماده می‌کنند.

فاصله هتل میلنیوم پلازا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری رامز دوحه: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک البدع قطر دوحه: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا شهر فستیوال دوحه: ۱۲٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است