search
menu

هتل Millennium Hotel Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Millennium Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل میلنیوم دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میلنیوم دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Millennium Hotel Doha


هتل میلنیوم دوحه، از هتل‌های عالی و ۵ ستاره دوحه، پایتخت قطر است که امکانات رفاهی فوق‌العاده فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت و بی‌نظیر برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا فرودگاه حمد ۱۰ کیلومتر است. مراکز خرید معروفی چون ویلاجیو مال و منطقه اسبایر زون (Aspire Zone) که به شهر ورزشی دوحه معروف است، فاصله چندان دوری با هتل میلنیوم دوحه ندارند. مهمانان می‌توانند با رانندگی ۱۲ دقیقه‌ای به این مکان‌ها دسترسی داشته باشند. امروزه دوحه به یکی از رقیب‌های سرسخت دبی تبدیل شده است؛ چراکه پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا بوده و روز به روز در حال گسترش و توسعه است. بنابراین، گردشگران بسیاری از سراسر جهان دوحه را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. دوحه جذابیت‌های زیادی برای ارائه دادن دارد. جاهای دیدنی دوحه نظیر خانه کمپانی، موزه‌ های دوحه، استادیوم شهر لوسیل، پارک انگری برد و ... بسیار زیبا و شگفت انگیز هستند و قطعا ارزش دیدن دارند. پس از گشت و گذارها و ماجراجویی‌های هیجان انگیز در دوحه، استراحت در هتل میلنیوم دوحه و برخورداری از امکانات سوپر لوکس خستگی را از تنتان رفع کرده و تجربیات شیرینی از اقامت در دوحه برایتان رقم می‌زند. کارکنان هتل Millennium Hotel Doha بسیار خوش برخورد، مجرب و محترم هستند و برای جلب رضایت مهمانانشان تمام سعی خود را کرده و با جان و دل فعالیت می‌کنند. همچنین هتل Millennium Hotel Doha برای اقامتی خوش در زمان برگزاری تور جام جهانی قطر بسیار مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل میلنیوم دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل میلنیوم دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای دور و نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، خدمات کودک و کودکیاری، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس وجود دارد که در هوای معتدل و خوب برای تنفس و استراحت بسیار مناسب است. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل میلنیوم دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل میلنیوم دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، فیلیپینی، سواحلی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل میلنیوم دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل میلنیوم دوحه شامل اتاق های کینگ استاندارد، کینگ دلوکس، اگزکتیو گرند دلوکس، سوئیت‌های جونیور، دیپلماتیک و پرزیدنتال، سوئیت خانواده، اتاق‌های توئین استاندارد و دلوکس و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها فوق‌العاده شیک، مدرن و لوکس هستند و با اسباب و اثاثیه اعلا و درجه یک چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دل‌نشین به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌شود. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل میلنیوم دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل میلنیوم دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. مهمانان می‌توانند با هماهنگی از طریق پذیرش به تماشای زنده رویدادهای ورزشی بروند. همچنین، در هتل یک سالن بدنسازی مجهز وجود دارد تا مهمانان ورزشکار بتوانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. ورزشکاران در صورت نیاز می‌توانند از مربی خصوصی کمک و راهنمایی بگیرند. شرکت در کلاس‌های بدنسازی هم می‌تواند بسیار نشاط بخش و جذاب باشد. شنا در استخر سرپوشیده هتل جزو فعالیت‌های سالمی است که حس آرامش به شما القا می‌نماید. پس از آن، اختصاص دادن ساعاتی از روز به اسپا و ریلکسیشن می‌تواند لطف بزرگی در حق خودتان باشد. در مرکز اسپای هتل می‌توانید از انواع ماساژها شامل ماساژ فول بادی، دست، پا، پشت، سر و گردن، ماساژ کاپل و همچنین سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام، لایت تراپی و ... بهره‌مند شوید. سالن زیبایی هتل نیز انواع خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو به مهمانان ارائه می‌دهد. می‌توانید از خدماتی چون مانیکور، پدیکور، وکس، رنگ مو، براشینگ، استایلینگ و ... استفاده کنید و در هر زمان و هر مکان زیبا و مرتب باشید.

رستوران هتل


در رستوران هتل میلنیوم دوحه وعده‌های غذایی به دو صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌شوند. غذاهای این رستوران فوق‌العاده باکیفیت و خوشمزه هستند و از تنوع بالایی برخوردارند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای محلی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و ... را در این رستوران امتحان و نوش جان کنند. در این رستوران شام‌های موضوعی ایتالیایی و مکزیکی نیز برگزار می‌شوند که لذت غذاخوری را چندین برابر بیشتر می‌کنند. رستوران هتل روف تاپ است و چشم انداز نفس گیر و جذابی مقابل چشمانتان قرار می‌دهد. در کافه آتریوم هتل نیز انواع خوراکی‌ها نوشیدنی‌های خوشمزه سرو می‌شوند.

فاصله هتل میلنیوم دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری رامز دوحه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه:۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا پارک البدع قطر دوحه: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج های بارزان دوحه: ۱۷٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است