search
menu

هتل La Villa Suites Hotel Doha

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره La Villa Suites Hotel
امکانات هتل لاویلا سوئیت دوحه
خدمات هتل لاویلا سوئیت دوحه
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا La Villa Suites Hotel

درباره La Villa Suites Hotel


هتل لا ویلا سوئیت دوحه یکی از هتل‌های میان رده این شهر است که برای افراد به خصوص برای اقامت طولانی مدت در دوحه مناسب است. موقعیت مکانی این هتل در وسط شهر دوحه قرار دارد و از همین جهت، اطراف هتل پر از رستوران ها، صرافی ها، سوپرمارکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی متنوع است که دسترسی به هرچیزی را در این شهر برای مسافران راحت می‌کند. امکانات مقرون به صرفه و در عین حال مناسبی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند سبب شده‌اند که مسافران بتوانند با بودجه‌های کمتر نیز اقامتی زیبا و دوست داشتنی را در شهر دوحه تجربه کنند. فضای آرامش بخشی که در محیط درونی و بیرونی این هتل برقرار است بدون شک می‌توانید لحظات لذت بخشی را برای مسافران رقم بزند. علاوه بر این‌ها موقعیت مرکزی هتل نیز یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن به شمار می‌آید که دسترسی به تمام نقاط شهر دوحه را برای مهمانان آسان می‌کند. با نزدیک شدن به تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، علاقه دوستداران ورزش برای سفر به شهر دوحه نیز بیشتر شده است و اگر شما نیز یکی از علاقه مندان شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ هستید تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در La Villa Suites Hotel ضمن تجربه یک سفر مقرون به صرفه، لحظات بسیار خوشی را نیز تجربه کنید.

امکانات هتل لاویلا سوئیت دوحه


هتل لاویلا سوئیت دوحه امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. رستوران این هتل انواع غذاهای خوش طعم عربی را به مهمانان ارائه می‌دهد که تجربه طعم لذیذ آن‌ها می‌تواند یکی از بهترین خاطرات سفر به شهر دوحه باشد. فضای داخلی هتل در عین سادگی زیبا و شکیل است و سبب می‌شود که مهمانان از حضور در این هتل احساس خوبی داشته باشند. هتل برای پذیرایی از مسافران دارای معلولیت به خوبی آماده شده است و در آن امکانات مختلفی برای مهمانانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده. وجود اتاق‌های غیر سیگاری در هتل سبب می‌شوند که مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند به راحتی بتوانند در هتل اقامت داشته باشند. استفاده از پارکینگ برای ساکنان هتل رایگان است و اگر به فکر کرایه خودرو در شهر دوحه هستید، مشکلی برای نگهداری از آن نخواهید داشت. امکانات متنوع دیگری نیز در La Villa Suites Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به وای فای رایگان در سرتاسر ملک، مرکز تجاری، انبار چمدان و… اشاره کرد.

خدمات هتل لاویلا سوئیت دوحه


کادر حرفه‌ای و مجرب La Villa Suites Hotel همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و مهمانان برای برقراری ارتباط با آن‌ها دچار مشکل نخواهند شد. در این هتل خدمات روم سرویس ۲۴ساعته وجود دارد و مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. وجود نگهبانی ۲۴ساعته به همراه آلارم دود و دوربین‌های مداربسته محیط هتل را به محیطی کاملا امن تبدیل می‌کند و آرامش خیال کامل را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل دارای خدمات نظافت روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه تمیز و نظافت می‌شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل لاویلا سوئیت دوحه می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، سرویس اتو، خدمات دربان و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای دوحه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


در هتل لاویلا سوئیت دوحه سه نوع واحداقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به سوئیت استاندارد، سوئیت کینگ و سوئیت خانوادگی اشاره کرد. تمام واحدهای اقامتی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از امکانات موجود در آن‌ها نیز می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، چای ساز، یخچال، کتری برقی، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا La Villa Suites Hotel


فاصله هتل تا قلعه دوحه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی قطر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه ورزشی العربی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا نوار نمای آسمان: ۳.۱ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است