search
menu

هتل La Villa Hotel Doha

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Villa Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Villa Hotel


هتل لا ویلا، یکی از هتل‌های اقتصادی است که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر واقع شده ‌است. هتل لا ویلا دوحه در منطقه خوبی از شهر قرار گرفته ‌است و به وسایل حمل و نقل عمومی هم دسترسی خوبی دارد. اگر قصد دارید که برای تور جام جهانی ۲۰۲۲ به دوحه سفر کنید و به دنبال اقامتگاهی به‌ صرفه و در عین حال راحت و مناسب هستید، هتل La Villa Hotel دوحه انتخابی عالی است. هتل لا ویلا برای اقامتی آسوده به همراه خانواده، همکاران و دوستان و یا به صورت انفرادی طراحی شده‌است. با طی کردن حدود ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل لا ویلا دوحه به کنار دریای آبی و تماشایی خلیج فارس می‌رسید و می‌توانید از زیبایی‌های دریا، آسمان و مناظر اطراف بهره ببرید و اوقاتی مفرح و دلپسند را سپری کنید. برای آنکه به هتل لا ویلا برسید، بلیط هواپیما دوحه را از قطر ایرویز تهیه کنید و پروازی خوش را به فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه داشته باشید. قابل توجه است که هتل لا ویلا تنها ۸ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. در زمان اقامت خود در هتل لا ویلا حتما به جاهای دیدنی قطر بروید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. از جاذبه‌های زیبا و معروف شهر دوحه قطر که بازدید از آن خالی از لطف نیست، پارک اسپایر و برج معروف آن است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لا ویلا


هتل لا ویلا با امکانات خوب و با کیفیت خود کاملا متناسب با اقامتی آرام و دلچسب است. در هتل La Villa Hotel دوحه، به اینترنت رایگان، لابی، رستوران، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر دسترسی دارید. هتل لا ویلا خدماتی بسیار قابل توجه را ارائه می‌دهد تا مسافران بدون دغدغه اقامتی خوش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنند؛ که این خدمات شامل مواردی است از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی معلولین، امکان میل کردن صبحانه در اتاق، خدمات شاتل و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو و اتوی شلوار است. اگر نیاز داشته باشید که ارزهای خود را تبدیل کنید، این امکان به راحتی در هتل لا ویلا قطر مهیا است. در صورتی که علاقه دارید در سطح شهر خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از هتل لا ویلا خودرو اجاره کنید. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل لا ویلا دوحه استفاده کنید تا در رفت و آمد با راحتی بیشتری مواجه باشید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل لا ویلا می‌توانند علاوه بر زبان‌ عربی، با زبان انگلیسی و هندی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های راحت و متنوعی در هتل لا ویلا دوحه قرار دارند که هر کدام چیدمان و طراحی چشم‌نواز و خاص دارند. اگر خودتان به تنهایی سفر می‌کنید، می‌توانید در هتل La Villa Hotel دوحه، اتاق یک نفره با تخت سینگل رزرو کنید. همچنین اتاق‌های دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های دو نفره با تخت دابل هم در هتل لا ویلا موجود است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌هایی که در هتل لا ویلا دوحه قرار دارند، وسایل و تجهیزات خوب و کاربردی تعبیه شده‌است تا مسافران کمبودی نداشته باشند و کاملا احساس آسودگی خیال کنند. امکانات اتاق های هتل La Villa Hotel بدین شرح است: یخچال، صندوق امانات، مبلمان، میز، تلویزیون، کمد لباس، دمپایی، میز اتو، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته‌باشید که در فضای داخلی اتاق‌های هتل لا ویلا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص و تعبیه شده آن در هتل می‌توان سیگار کشید.

رستوران هتل


در رستوران شیک و دنجی که در هتل لا ویلا دوحه قطر قرار دارد، این امکان را دارید تا صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را به سبک آسیایی و هم به صورت بوفه و هم منو، در فضایی دلنشین میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را آغاز کنید.

فاصله هتل لا ویلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا دوحه کوئست: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱۷ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است