search
menu

هتل InterContinental Doha Beach & Spa, an IHG Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل InterContinental Doha Beach & Spa, an IHG Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل InterContinental Doha Beach & Spa, an IHG Hotel


از هتل‌های با شکوه و مجللی که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر قرار دارد، می‌توان هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا را نام برد که از زیرمجموعه هتل‌های معروف و مجلل اینترکانتیننتال است و برای اقامتی لوکس و راحت ایده‌آل است. اگر در زمان تور جام جهانی قطر به دنبال هتلی عالی هستید که به جاهای دیدنی قطر هم نزدیک باشد، هتل اینترکانتیننتال دوحه انتخابی بسیار مناسب است. هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه در کنار دریای نیلگون و آبی خلیج فارس قرار گرفته‌است و با چشم‌اندازی سرسبز و خیره‌کننده متناسب با اقامتی با آسودگی خیال است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه برای فرودگاه بین‌المللی حمد، پرواز رزرو کنید و به شهر تماشایی دوحه سفر کنید. قابل ذکر است که فاصله فرودگاه تا هتل InterContinental Beach & Spa دوحه حدود ۱۳ کیلومتر با ماشین است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه


تجهیزات و امکاناتی که در هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا قرار دارند همگی تعبیه شده‌اند تا اقامتی خوش، به‌یادماندنی و آرامش‌بخش را برای مسافران به ارمغان بیاورند. ساحل اختصاصی، باغ و محوطه‌ای سرسبز و وسیع، استخر روباز، استخر سرپوشیده، لابی شیک، چندین رستوران و کافی شاپ متنوع، اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، مراسم و جلسات، بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی و آسانسور از جمله امکانات هتل همه چیز تمام اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه هستند. همچنین به اسپا، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن زیبایی و باشگاه ورزشی هم دسترسی دارید. کودکان خود را با خیالی آسوده به زمین بازی سرپوشیده ببرید تا سرگرم شوند و از سفر خود لذت ببرند. گفتنی است که در هتل InterContinental Doha Beach & Spa خدمات بسیار خوب و قابل توجه‌ای وجود دارد تا مهمانان کمبودی را حس نکنند و با آسایش و راحتی اقامتی خوش را سپری کنند؛ خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، خشکشویی، اتو، لباسشویی، دستگاه خودپرداز و میز فروش و معرفی تور. اگر بلیط هواپیما ارزان قطرایرویز دارید و می‌خواهید بدون معطلی و به آسانی بین هتل و فرودگاه رفت و آمد کنید، حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا استفاده کنید. کارکنان مجرب شاغل در هتل اینترکانتیننتال دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی و انگلیسی، به چندین زبان دیگر هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مجلل و زیبای هتل اینترکانتیننتال دوحه بیچ اند اسپا در انواع مختلف و با چیدمانی دلپذیر، گیرا و خیره‌کننده هستند و کاملا مطابق با اقامتی راحت و خاطره‌انگیز طراحی شده‌اند. چندین نوع اتاق و سوئیتی که در هتل InterContinental Doha Beach & Spa, an IHG Hotel قرار دارند بدین شرح هستند: اتاق‌های دو و یا سه نفره با تخت دابل در نوع استاندارد، کلاسیک، کلاب، سوپریور، و همراه با نمای دریا، اتاق‌های دو و یا سه نفره با تخت تویین در نوع کلاسیک، کلاب با نمای دریا و یا نمای شهر و سوئیت دیپلماتیک.

امکانات اتاق های هتل


هتل InterContinental Doha Beach & Spa در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل کاربردی و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود کاملا راحت باشید. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی بار، مبلمان، تراس، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که داخل اتاق‌های هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه انواع فراوانی از امکانات سرگرم کننده و مفرح وجود دارد تا اقامت و سفری روح‌بخش و دل‌نواز را تجربه کنید و به خاطر بسپارید. در استخر روباز شنا کنید، کنار آن روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید. به استخر سرپوشیده، بخش اسپا و ماساژ، زمین تنیس، زمین اسکواش و یا باشگاه ورزشی بروید و شادابی و طراوت را به پوست و روح خود هدیه دهید. در ساحل اختصاصی روبه‌روی هتل اینترکانتیننتال دوحه ساعاتی ماندگار در خاطرات را داشته باشید و از دریا، آفتاب و هوای مطبوب نهایت استفاده را ببرید. همچنین این امکان مهیا است تا در هتل مجلل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا، از کلاس ورزش، تور پیاده‌ روی، تورهای شادی، اتاق بازی و تفریحات آبی استفاده کنید و شاد باشید.

رستوران هتل


چندین رستوران و کافی شاپ در هتل InterContinental Beach & Spa دوحه قرار دارد که هر کدام جوی دنج و آرام و محیطی دلنشین در فضای داخلی و یا در فضای باز دارند و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی آسیایی، یونانی، چینی، اروپایی و بین‌المللی را به صورت بوفه و منو میل کنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل اینترکانتیننتال بیچ اند اسپا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا: ۵ کیلومتر
فاصله تا جزیره مصنوعی مروارید قطر: ۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است