search
menu

هتل Horizon Manor Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Horizon Manor Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل هوریزون مانور دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هوریزون مانور دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Horizon Manor Hotel Doha


هتل هوریزون مانور از هتل‌های با شکوه و چهار ستاره در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر است که برای مسافرانی که به قصد تفریح، کار و تجارت و یا در زمان جام جهانی 2022 به دوحه سفر می‌کنند، بسیار ایده آل و مناسب است. هتل هوریزون مانور دوحه در قلب شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به تفریح و خرید بروید و خاطراتی دلپذیر را برای خود به یادگار بگذارید. هتلHorizon Manor Hotel در نزدیکی موزه هنرهای اسلامی قرار گرفته‌است. با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریای نیلگون خلیج همیشه فارس بروید و از تماشای دریا و آسمان آبی لذت ببرید و اوقات مفرح و دلچسبی را داشته باشید. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما دوحه رزرو کنید، می‌توانید از قطر ایرلاین بلیط تهیه کنید و به شهر دوحه پرواز داشته باشید و از فرودگاه بین‌المللی حمد تا هتل هورایزن مانور را در حدود ۹ کیلومتر طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هوریزون مانور دوحه


هتل هوریزون مانور دارای امکاناتی عالی و متناسب با اقامتی آسوده و بدون دغدغه است. تجهیزات هتل Horizon Manor Hotel دوحه شامل مواردی است که بدین شرح است: لابی شیک و لوکس، استخر روباز رایگان در بام هتل با نمایی از شهر که برای همه سنین مناسب است، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اسپا، سونا، ماساژ و باشگاه ورزشی. علاوه بر این، در هتل هوریزون مانور، زمین بازی سرپوشیده و انواع بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده برای کودکان وجود دارد تا فرزندان شما هم از اقامت خود لذت ببرند. خدمات با کیفیت بالایی که در هتل هوریزون مانور دوحه قرار دارد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، دسترسی و خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تور، اجاره خودرو و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. در صورت داشتن بلیط هواپیما لحظه آخری، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل هوریزون مانور استفاده کنید تا با راحتی بیشتری مواجه باشید. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل هوریزون مانور دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی، هندی، اوکراینی، فلیپینی، آلمانی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و زیبای هتل Horizon Manor Hotel Doha کاملا متناسب با اقامتی لوکس، فراموش‌نشدنی و با آسودگی خیال طراحی شده‌اند و شامل سوئیت‌ها و اتاق‌هایی هستند از جمله: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سوپریور کینگ با تخت دابل، اتاق سوپریور دو نفره با تخت تویین، اتاق پریمیوم دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق پریمیوم دلوکس کوئین دو نفره با تخت دابل، سوئیت هوریزون با تخت دابل بزرگ، سوئیت ویستا با تخت دابل و سوئیت هوریزون با تخت دابل که چشم‌اندازی خیره‌کننده و تماشایی از دریا دارد.

امکانات اتاق های هتل


هتل هوریزون مانور در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل متنوعی دارد تا مسافران در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش و راحتی کامل باشند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر قصد دارید که خستگی‌های روزمره اخیر خود را از بین‌ ببرید و احساس شادابی و سرخوشی کنید، حتما به بخش اسپا و ماساژ هتل هوریزون مانور دوحه بروید و در سونا، جکوزی و حمام آرامش کسب کنید و پوست خود را طراوت ببخشید. همچنین می‌توانید در استخر روباز شنا کنید، در فضای باز بنشیند و از هوای مطلوب و نمای شهر بهره ببرید و یا در باشگاه ورزشی به ورزش کردن مشغول شوید.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتلHorizon Manor Hotel دوحه قطر هر کدام فضایی دنج و دلنشین دارند و می‌توانید در محیطی با صفا خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی هندی و بین‌المللی را میل کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل هوریزون مانور دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سوق واقف دوحه قطر: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه ملی قطر: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا دوحه کوئست: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۱۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است