search
menu

هتل Golden Tulip Doha Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Tulip Doha Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن تولیپ دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن تولیپ دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Tulip Doha Hotel


هتل گلدن تولیپ دوحه، یک هتل ۵ ستاره خوب در دوحه با موقعیت مکانی عالی است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت راحت برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا جاهای دیدنی دوحه کم است و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از جاذبه‌های زیبای شهر به راحتی بازدید کنند. امکاناتی که در هتل فراهم گشته‌اند، خستگی ناشی از گشت و گذارهایتان در شهر را از تنتان رفع می‌کنند. کارکنان هتل Golden Tulip Doha Hotel مجرب، محترم و خوش برخورد هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. این روزها به دلیل تورهای جام جهانی قطر تب و تاب گردشگران برای سفر به دوحه بیش از هر زمان دیگری است. چنانچه می‌خواهید مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از نزدیک در قطر تماشا کنید، هرچه سریع‌تر برای خرید بلیط جام جهانی قطر اقدام نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گلدن تولیپ دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل گلدن تولیپ دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مرکز تجاری، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق مخصوص سیگار، عبادتگاه، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم، خدمات کودکیاری، تحویل سفارشات مارکت، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و جایگاه آتش وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای تنفس و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل گلدن تولیپ دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل گلدن تولیپ دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هندی، گرجی، رومانیایی، روسی، فیلیپینی، ترکی،اوکراینی، اردو، چینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل گلدن تولیپ دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل گلدن تولیپ دوحه شامل اتاق های کینگ، دبل، توئین، سوئیت جونبور، استودیو و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و محوطه هتل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه جذاب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های زیبا و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. امکانات درجه یک و اعلا برای آسایش مهمانان در تمام اتاق‌ها فراهم گشته‌اند و انتظارات مهمانان را از یک اقامت دل‌چسب برآورده می‌کنند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل گلدن تولیپ دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای فضای کوچک آشپزخانه هستند که امکاناتی چون یخچال،اجاق گاز، اسباب و لوازم پذیرایی و .... دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گلدن تولیپ دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر روباز هتل در تمام سال قابل استفاده بوده و در اطراف آن تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. شنا و حمام آفتاب در هوای گرم و آفتابی بسیار لذت بخش است. یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌تواند روزی سرشار از آرامش و حس خوب برایتان بسازد، مرکز اسپای هتل است که انواع خدمات ریلکسیشن نظیر ماساژهای فول بادی، سر، پا، صندلی ماساژور و همچنین سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام و ... ارائه می‌دهد. سالن بدنسازی مجهز هتل نیز دایر است و مهمانان ورزشکار می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در آن انجام دهند. اگر می‌خواهید در طول سفر در همه حال زیبا و مرتب باشید، می‌توانید برای انجام امور زیبایی و استفاده از خدمات زیبایی و مراقبتی پوست و مو به سالن زیبایی هتل مراجعه کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل گلدن تولیپ دوحه غذاهای خوشمزه و باکیفیت آمریکایی و آسیایی به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌شوند.

فاصله هتل گلدن تولیپ دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۳۲۱ متر
فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۴۸۲٫۸ متر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۶۴۳٫۷ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۸۰۴٫۶ متر
فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است