search
menu

هتل Ezdan Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ezdan Hotel Doha
امکانات هتل ازدان دوحه
خدمات هتل ازدان دوحه
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ازدان دوحه

درباره Ezdan Hotel Doha


هتل ازدان دوحه بزرگترین هتل موجود در کشور قطر است که در پایتخت این کشور یعنی شهر دوحه بنا شده است. تنوع امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در این هتل به گونه‌ای است که اقامت در آن بدون شک برای شما رضایت بخش خواهد بود. واحدهای اقامتی موجود در هتل بسیار متنوع هستند و مهمانان می‌توانند متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که برای مسافرت در نظر گرفته اند، از اتاق‌های تک نفره گرفته تا سوئیت‌های بسیار مجهز چندخوابه را در لیست انتخاب‌های خود داشته باشند.
هتل ازدان علاوه بر امکانات فراوان، تجهیزات متنوعی را نیز برای سرگرم کردن کودکان در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین بازی مخصوص کودکان، منطقه بازی سرپوشیده، استخرهای ویژه کودکان و… اشاره کرد که لحظات شاد و بسیار دلچسبی را برای فرزندان خردسال مهمانان به ارمغان می‌آورند. شهر دوحه میزبان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر است و همین مسئله اشتیاق گردشگران را برای سفر به این شهر چندین برابر می‌کند. لازم به ذکر است اگر شما نیز یکی از طرفداران شرکت در جام جهانی قطر هستید، تنها کافی است با تهیه بلیط هواپیما دوحه سفر کنید و با اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر، یعنی Ezdan Hotel Doha سفری متفاوت و شگفت‌انگیز را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل ازدان دوحه


امکانات موجود در هتل ازدان دوحه به گونه‌ای است که مسافران برای تهیه هیچ چیزی احتیاج به خروج از هتل نخواهند داشت. وجود چندین رستوران بین المللی با غذاهای متنوع و لذیذ، یکی از بهترین ویژگی‌های هتل ازدان است که بدون شک تجربه حضور در این هتل را برای مهمانان دلچسپ‌تر می‌کند. استخر سر باز بسیار بزرگی در محوطه هتل قرار گرفته که در تمام فصول سال قابل استفاده است و مهمانان می‌توانند از امکانات آن به طور رایگان بهره‌مند شوند. اتاق بخار، مرکز آب گرم و سلامتی و یک باشگاه تناسب اندام کاملا مجهز از دیگر امکانات ویژه هتل هستند که می‌توانند اوقات فراغت زیبایی را در زمان اقامت به مهمانان هدیه کنند. Ezdan Hotel Doha امکانات متنوع دیگری را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن برگزاری کنفرانس، تالار مراسم‌های عروسی، پارکینگ رایگان، تراس، باغ، شومینه در فضای باز، اتاق بازی، بیلیارد، قهوه خانه، سوپرمارکت و… اشاره کرد.

خدمات هتل ازدان دوحه


پرسنل هتل Ezdan Hotel Doha علاوه بر زبان عربی، مسلط به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی و هندی هستند که برقراری ارتباط را برای مهمانان راحت‌تر می‌کنند. این هتل با امکانات ویژه معلولین مجهز شده است و مهمانانی که دچار معلولیت هستند هیچ مشکلی برای اقامت در هتل نخواهند داشت. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از حضور مهمانان در این هتل استقبال می‌شود. وجود یک مرکز اسپا کاملا مجهز از ویژگی‌های مورد علاقه مسافران در این هتل به شمار می‌رود که انواع خدمات ماساژ‌های اختصاصی از جمله ماساژ دست، کمر، پا، سر و… را به مهمانان ارائه می‌دهد. وعده‌های غذایی مخصوص کودکان در هتل وجود دارند و مسافران می‌توانند در صورت درخواست از منوهای مخصوص رژیم غذایی نیز استفاده کنند. هتل مجهز به یک سالن آرایشی مجهز است که انواع خدمات آرایشی و زیبایی را به مهمانان ارائه می‌دهد. از دیگر خدمات موجود در Ezdan Hotel Doha نیز می‌توان به صندوق امانات، تبدیل ارز، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خشکشویی، لباس شویی، سرویس اتو و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


وجود ۳۰۰۰ واحد اقامتی با طراحی، امکانات و فضاهای متنوع سبب شده است که هتل اذحان دوحه متناسب با هر سلیقه‌ای یک نوع واحد اقامتی برای ارائه به مهمانان داشته باشد. منظره واحدهای اقامتی این هتل رو به شهر یا دریا هستند که مسافران می‌توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. اتاق یک نفره، اتاق دوقلو، اتاق توئین، اتاق کینگ، اتاق ممتاز و… از جمله واحدهای اقامتی موجود در Ezdan Hotel Doha هستند که انواع امکانات رفاهی از جمله حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، صندوق امانات، میز مطالعه، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای و… را به مهمانان ارائه می‌دهند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ازدان دوحه


فاصله هتل تا استادیوم باشگاه ورزشی قطر: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز همایش‌های دوحه: ۱.۲ کیلومتز
فاصله هتل تا ساحل کورنیش: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار خلیج: ۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است