search
menu

هتل Deep House Hotel Apartment Doha

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deep House Hotel Apartment Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Deep House Hotel Apartment Doha


هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه، هتل آپارتمانی با امکانات رفاهی مناسب و مطلوب است که سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل آپارتمان مقابل رودخانه و در یکی از مناطق لوکس دوحه واقع شده و چشم انداز جذاب و آبی رنگ ساحلی به مهمانان ارائه می‌دهد. امکانات در نظر گرفته شده نیز به مهمانان احساس امنیت و آرامش همچون خانه خودشان القا می‌نماید. دوحه جزو پیشرفته‌ترین و توسعه یافته ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود و به یکی از رقبای دبی تبدیل شده است. امسال نیز با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا عازم قطر شده و برای بازدید از دوحه و تماشای بازی‌ها لحظه شماری می‌کنند. اگر شما هم برای تور جام جهانی قطر برنامه‌ریزی کرده‌اید، با رزرو هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه لذت سفرتان را دوچندان کنید. اقامت در این هتل آپارتمان تجربه‌ای لوکس، متفاوت و دل‌نشین خواهد بود؛ به خصوص اگر همراه خانواده به قطر سفر می‌کنید. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Deep House Hotel Apartment Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای رزرو تور و سفر با قطر ایرلاین که جزو برترین‌های جهان است، به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تجهیزات باربکیو، پاسیو، مبلمان مخصوص فضای باز، فضای سبز و ... وجود دارند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه شامل یک واحد لوکس تک خوابه با سالن پذیرایی وسیع است. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر، استخر و ساحل تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ و وسیع هستند و دکوراسیون شیک و مدرن دارند. اسباب و اثاثیه جذاب و به روز در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن بزرگ هستند و تماشای منظره دل انگیز مقابل از بالکن بسیار دلچسب است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های بزرگ کرمی رنگ پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. داخل آشپزخانه‌ تمام تجهیزات لازم برای پذیرایی و آشپزی مهیا گشته‌اند. آشپزخانه‌ دارای کابینت، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، میز ناهارخوری و ... هستند. امکاناتی چون اتو، محصولات بهداشتی و مواد شوینده و ... نیز فراهم گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه یک استخر روباز وجود دارد که مناسب شنا در آب و هوای گرم است. مهمانان می‌توانند از شنا و حمام آفتاب در این استخر لذت ببرند. در کنار استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. همچنین، یک سونا هم در نظر گرفته شده است تا مهمانان بتوانند از خواص مفید آن بهره‌مند شوند.

فاصله هتل آپارتمان دیپ هاوس دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لاگون دوحه: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف دوحه: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۱۰٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا رایگان
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است