search
menu

هتل Banana Island Resort Doha by Anantara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Banana Island Resort Doha by Anantara
امکانات و خدمات عمومی هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Banana Island Resort Doha by Anantara


ریزورت هتل بنانا آیلند بای آنانتارا یکی از هتل‌های مجلل است که در جزیره بنانا در فاصله‌ی ۲۰ دقیقه‌ای با کشتی از شهر دوحه کشور قطر قرار گرفته است. ریزورت هتل بنانا آیلند دوحه با ترکیبی از معماری عربی و مدرن طراحی شده است و اقامتگاهی ایده‌آل برای گذراندن سفری تفریحی و دلپذیر در کنار دوستان و یا خانواده است. در مقیاسی وسیع، فضایی سرسبز و باصفا در هتل بانانا آیلند ریزورت بای آنانتارا قرار دارد و همچنین در جزیره‌ای زیبا در میان آب‌های خلیج فارس هستید که این موارد شما را برای گذراندن تعطیلات در ریزورت هتل لوکس جزیره بنانا به ویژه در زمان جام جهانی قطر وسوسه می‌کند. اگر بلیط هواپیما دوحه از قطر ایرلاین دارید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه تا هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا، فاصله‌ی کمی دارد و می‌توانید با ماشین به کنار بندر بروید و سپس کشتی سوار شوید تا به جزیره بنانا برسید. جزیره بنانا در نزدیکی شهر دوحه قرار دارد و به راحتی با کشتی می‌توانید به دیدن جاهای دیدنی دوحه بروید و اوقاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید. یکی از جاذبه‌های معروف و تماشایی دوحه که حتما باید از آن بازدید کنید؛ بازار سوق واقف دوحه قطر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه


ریزورت بنانا آیلند بای آنانتارا دوحه امکاناتی لوکس و با کیفیت عالی دارد که برای اقامت هرچه آسوده‌تر و خوش‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. ساحل اختصاصی به وسعت ۸۰۰ متر در روبروی هتل جزیره بنانا دوحه قرار دارد که این امکان را دارید تا از تماشای آبی دریا و آسمان، شنا کردن در آب و تفریح در ساحلی خیره‌کننده بهره ببرید و اقامتی فوق‌العاده لذت‌بخش را تجربه کنید. انواع مختلفی از رستوران و کافی شاپ در هتل Banana Island Resort Doha by Anantara قرار دارد. باشگاه ورزشی، اسپا، استخر روباز، فضای سبز و باغ، اینترنت رایگان و قابل در فضاهای عمومی هتل، پارکینگ، زمین بازی کودکان، آسانسور، فکس، فتوکپی و سالن کنفرانس و جلسات از دیگر تجهیزات و امکانات هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا است که به آنها دسترسی دارید. انواع خدمات خوب و مورد پسندی که ریزورت هتل بنانا آیلند بای آنانتارا ارائه می‌دهد شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، نگهداری از کودکان، دستگاه خودپرداز، لباسشویی، خشکشویی، اتو، نظافت روزانه، خدمات شاتل و خدمات اتاق. در صورت داشتن بلیط هواپیما ارزان از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل بانانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه استفاده کنید تا جهت رفت و آمد سهولت داشته باشید. کارکنان ریزورت بنانا آیلند بای آنانتارا قادر هستند به چند زبان‌ زنده دنیا صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع مختلفی از ویلا، سوئیت و اتاق در هتل Banana Island Resort by Anantara دوحه قرار گرفته‌اند که هر کدام از چیدمانی چشم‌نواز، منحصربه‌فرد و دل‌انگیز برخوردار هستند و متناسب با اقامتی فراموش‌نشدنی و لذت‌بخش هستند. اتاق‌های هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا بدین شرح هستند:
• اتاق پرمیور با نمای دریا
• اتاق دلوکس با نمای دریا
• ویلا با سه اتاق خواب بر روی دریا با ظرفیت اقامت شش فرد
• ویلا با دو اتاق خواب با نمای دریا
• ویلا لوکس با دو اتاق خواب با نمای دریا
• سوئیت جونیور
• سوئیت آنانتارا با نمای دریا

امکانات اتاق های هتل


در هتل مجلل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود به وسایلی کاربردی دسترسی دارید تا در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش باشید و کمبودی را احساس نکنید. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی بار، مبلمان، تراس، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Banana Island Resort by Anantara این امکان فراهم است تا در استخر روباز شنا کنید، کنار آن روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید. کودکان خود را با زمین بازی در فضای باز و سرپوشیده و انواع بازی‌های مختلف سرگرم کنید تا سفری دل‌انگیز را تجربه کنند. یک زمین تنیس هم در هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه قطر قرار دارد که برای ورزشکاران خبر خوبی است.

رستوران هتل


چندین رستوران در ریزورت هتل بای آنانتارا بانانا آیلند دوحه قرار گرفته‌است که فضایی دنج و آرام دارند و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی اروپایی و بین‌المللی را به صورت بوفه و منو میل کنید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل بنانا آیلند ریزورت بای آنانتارا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا دوحه کوئست: ۱۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است