search
menu

هتل Alwadi Hotel Doha-MGallery

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alwadi Hotel Doha – Mgallery
امکانات کلی هتل الوادی ام گالری دوحه
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل الوادی ام گالری دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alwadi Hotel Doha – Mgallery


هتل الوادی ام گالری دوحه یکی از هتل‌های لوکس شهر دوحه است. دوحه به عنوان پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر قطر، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. مراکز خرید دوحه از مهم‌ترین جذابیت‌های این شهر هستند. با اقامت در هتل Alwadi Hotel Doha – Mgallery تنها ۵۰۰ متر با بازار سوق واقف فاصله خواهید داشت. این روزها نام قطر با تور جام جهانی ۲۰۲۲ گره خورده است. افراد زیادی از سراسر جهان برای تماشای مسابقات جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه می‌توانید به راحتی به این کشور جذاب سفر کنید. هتل الوادی ام گالری دوحه در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسیده است و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل گزینه ایده‌آلی برای سفرهای دو نفره است.

امکانات کلی هتل الوادی ام گالری دوحه


الوادی ام گالری دوحه ساختمان نوساز زیبایی دارد. امکانات متنوعی در این هتل ۵ ستاره برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات متنوعی از جمله خدمات تور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، کانسیرج، اتاق چمدان، صرافی و خودپرداز ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هتل نهایت همکاری را با مهمانان دارند. لازم به ذکر است ام گالری از هتل‌های چندزبانه قطر است و به ۱۳ زبان زنده جهان ازجمله انگلیسی، ترکی، عربی و فرانسه در آن صحبت می‌شود. ناگفته نماند این هتل برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. در صورت نیاز به خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. با استفاده از خدمات اجاره خودرو، امکان بازدید از تمام جاهای دیدنی دوحه برایتان فراهم خواهد شد. خدمات نگهداری از کودکان، هتل ام گالری دوحه را به گزینه مناسبی برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک تبدیل کرده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری همایش، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، دزدگیر، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات و آسانسور از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه انجام می‌شود و لازم نیست از بابت تمیزی اتاق‌ها نگرانی داشته باشید. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار استفاده نمایید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی حمد در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۲۱۳ واحد اقامتی هتل الوادی ام گالری دوحه به سبک مدرن طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس کینگ (با بالکن)، اتاق اگزکیوتیو کینگ، اتاق سوپریور کینگ، سوئیت یک خوابه کینگ (با تراس)، سوئیت یک خوابه و اتاق سوپریور تویین است. از تمامی واحدهای اقامتی منظره زیبایی از شهر دید می‌شود. اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و فضای راحتی برای استراحت دارند. مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که حداکثر تعداد تخت اضافی بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و لازم است قبل از رزرو اتاق دقت نمایید. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


۵ رستوران باکیفیت داخل هتل الوادی قرار دارند و شما را از پیدا کردن رستوران در خارج از هتل بی‌نیاز می‌کنند. رستوران Le Colonial Restaurant مخصوص صبحانه است و منوی آن شامل غذاهای خاورمیانه‌ای، بین‌المللی و فرانسوی است. برای صرف برانچ، ناهار یا شام سری به Sofra Restaurant بزنید، در این رستوران غذاهای خاورمیانه‌ای، محلی و گریل سرو می‌شود. از Infinity Rooftop Bar نمای زیبایی از شهر مشاهده می‌شود. O’Glacée Poolside Restaurant and Bar در فضای باز قرار دارد و انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی در آن موجود است. AtTeatude Lounge گزینه مناسبی برای صرف عصرانه است.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی مثل تور پیاده‌روی، تور آشنایی با فرهنگ محلی و بولینگ تدارک دیده می‌شود. استخر روباز هتل در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای مهمانان عزیز رایگان است. در کنار استخر امکاناتی نظیر صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتاب قرار گرفته است. برای تجدید قوا سری به مرکز اسپا بزنید. ماساژ و انواع خدمات تندرستی در این مرکز به مهمانان ارائه می‌شود. رفتن به سونا یا باشگاه ورزشی از دیگر گزینه‌های جذاب برای گذراندن اوقات فراغت هستند.

فاصله هتل الوادی ام گالری دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از قلعه دوحه: ۲۰۰ متر
فاصله از مرکز خرید فالکون سوق: ۳۰۰ متر
فاصله از بازار سوق واقف: ۵۰۰ متر
فاصله از موزه ملی قطر: ۱٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است