search
menu

هتل Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton
امکانات و خدمات عمومی هتل الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الف رزیدنس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton


یکی از هتل‌های با شکوه و مجللی که در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر قرار دارد، هتل پنج ستاره الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون است که هتل آپارتمانی شیک از زیرمجموعه هتل‌های معروف و مجلل هیلتون است و برای اقامتی لوکس و راحت ایده‌آل است. در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ با تور سفر مارکت به دوحه سفر کنید و در هتل الف رزیدنسز دوحه اقامتی خوش را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید. هتل الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون در نزدیکی دریای نیلگون و آبی خلیج پارس قرار گرفته‌است و چشم‌اندازی خیره‌کننده و تماشایی از دریا دارد. با خرید آنلاین بلیط هواپیما دوحه رزرو کنید و به فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه قطر پرواز داشته باشید. قابل ذکر است که فاصله فرودگاه تا هتلAleph Doha Residences دوحه حدود ۱۱ کیلومتر با ماشین است. هتل الف رزیدنسز کوریو کالکشن بای هیلتون تا جاذبه‌های دیدنی و تماشایی دوحه فاصله کمی دارد و می‌توانید از گردش و تفریح در شهری زیبا لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون دوحه


تجهیزات و امکاناتی که در هتل الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون قرار دارند همگی تعبیه شده‌اند تا اقامتی راحت، به‌یادماندنی و آرامش‌بخش را برای مسافران به ارمغان بیاورند. لابی، استخر سرپوشیده، رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، مراسم و جلسات، بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی، باشگاه ورزشی، سونا و آسانسور از جمله امکانات هتل همه چیز تمام هتل الف رزیدنسز کوریو کالکشن بای هیلتون دوحه هستند. گفتنی است که هتل الف رزیدنسز دوحه خدمات بسیار خوب و قابل توجه‌ای وجود دارد تا مهمانان کمبودی را حس نکنند و با آسایش و راحتی اقامتی شیرین را سپری کنند؛ خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، دسترسی و خدمات ویژه معلولین، تبدیل ارز، خشکشویی، اتو، لباسشویی و خدمات بیدار باش. اگر بلیط هواپیما ارزان قطر ایرلاین دارید و می‌خواهید به آسانی تردد کنید، از هتل Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند. در هتل الف رزیدنسز کوریو کالکشن بای هیلتون می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم به همراه داشته باشید. کارکنان مهمان‌نواز شاغل در هتل آپارتمان الف رزیدنسز دوحه قادر هستند علاوه بر زبان عربی به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی در هتل Aleph Doha Residences دوحه قرار دارند که دارای چیدمان و فضایی چشم‌نواز و روح‌بخش هستند، چشم‌اندازی تماشایی از دریا و شهر دارند و طراحی بسیار راحت دارند. سوئیت‌های هتل الف رزیدنسز کوریو کالکشن بای هیلتون بدین شرح است:
• سوئیت یک خوابه
• سوئیت یک خوابه با نمای دریا
• سوئیت دو خوابه
• سوئیت با سه اتاق خواب برای اقامت شش فرد در سه نوع متنوع
• سوئیت یک خوابه با نمای شهر و دریا
• سوئیت دو خوابه با نمای شهر و دریا
• سوئیت هورایزون با سه اتاق خواب و نمای دریا

امکانات اتاق های هتل


آپارتمان‌های شیک و دنجی که در هتل الف رزیدنس کوریو کالکشن بای هیلتون دوحه قرار دارند، به وسایل و امکانات خوب و قابل توجه‌ای مجهز هستند تا مسافران اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. تجهیزات داخل سوئیت‌های هتل الف رزیدنسز دوحه شامل مواردی است از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، میز، تلویزیون، کمد لباس، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. آشپزخانه‌ای لوکس با امکانات کامل و چشم‌گیر در سوئیت‌های هتل Aleph Doha Residences, Curio Collection By Hilton در دسترس شما است که وسایل بسیاری دارند مانند ماشین لباسشویی، مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی که می‌توانید برای خود، دوستان و یا خانواده خود خوراک‌هایی متنوع را با سلیقه خود تهیه کنید. باید توجه داشته‌باشید که در فضای داخلی سوئیت‌های هتل الف رزیدنس دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص و تعبیه شده آن در هتل می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل الف رزیدنسز دوحه امکانات تفریحی خوبی قرار دارد تا اقامتی روح‌بخش و دل‌نواز را تجربه کنید. در استخر سرپوشیده در بام هتل شنا کنید و کنار آن روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید. همچنین به سونا، حمام و باشگاه ورزشی بروید و شادابی و طراوت را به پوست و روح خود هدیه دهید.

رستوران هتل


رستورانی مجلل در هتل Aleph Doha Residences دوحه قرار دارد که محیطی دنج و دلنشین دارد و می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی آسیایی و بین‌المللی را به صورت منو میل کنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل الف رزیدنس دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر مال: ۴۵۰ متر
فاصله تا ساحل وست بی دوحه: ۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده فرهنگی کاتارا: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است