search
menu

هتل Al Najada Doha Hotel Apartments by Oaks

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Najada Doha Hotel Apartments by Oaks
امکانات کلی هتل ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Najada Doha Hotel Apartments by Oaks


هتل ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس از هتل‌های معروف شهر دوحه است. شهر دوحه که در کرانه خلیج فارس قرار دارد، از شهرهای مهم خاورمیانه به شمار می‌روند. معماری مدرن و مراکز خرید لوکس از دلایل اصلی خرید بلیط هواپیما دوحه و سفر به این شهر زیبا هستند. میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ توجهات بیشتری را به قطر و شهر دوحه معطوف کرده است. با اقامت در Al Najada Doha Hotel Apartments by Oaks دسترسی راحتی به تمام جاهای دیدنی دوحه خواهید داشت. هتل آپارتمان ال ناجادا بای اوکس در سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری رسیده است. در این هتل آپارتمان امکانات متنوعی به مهمانان ارائه می‌شود. ال ناجادا دوحه بای اوکس گزینه ایده‌آلی برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس


با اقامت در هتل آپارتمان ال ناجادا دوحه بای اوکس امکانات و امتیازات ویژه‌ای برایتان فراهم خواهد شد. اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و خدمات کانسیرج، اتاق چمدان و کمد ارائه می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند.
ال ناجادا دوحه پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت افراد بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. فکس، فتوکپی، امکانات برگزاری همایش و مرکز تجاری، ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس را به گزینه مناسبی برای سفرهای تجاری بدل کرده است. از امکانات دیگر این هتل آپارتمان می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. با استفاده از خدمات اجاره خودرو به راحتی می‌توانید از تمام جاهای دیدنی دوحه بازدید نمایید. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند فاصله فرودگاه بین‌المللی حمد تا هتل ال ناجادا ۸ کیلومتر است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل آپارتمان دارای ۱۰۱ آپارتمان شیک و مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان‌های یک‌خوابه، دو‌خوابه، دلوکس یک‌خوابه، دلوکس دوخوابه و اگزکیوتیو یک‌خوابه است. تمامی واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر و حیاط از آن‌ها دیده می‌شود. هریک از واحدها دارای قسمت نشیمن، مبلمان، مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. باوجود آشپزخانه و امکاناتی مثل اجاق‌گاز، یخچال، کتری برقی و لوازم آشپزخانه به راحتی می‌توانید غذایتان را تهیه نمایید. صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، رخت‌آویز و اتو از دیگر امکانات آپارتمان‌ها به شمار می‌روند. تمامی امکانات بهداشتی داخل حمام خصوصی گنجانده شده است. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو واحد مورد نظرتان دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از جاهای دیدنی دوحه در نزدیکی هتل قرار دارند و با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. استفاده از استخر برای مهمانان عزیز رایگان است. استخر هتل روباز بوده و در تمام فصول سال باز است. باشگاه ورزشی هتل مجهز به امکانات مدرن است و علاقه‌مندان تناسب اندام را راضی خواهد ساخت.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید. صبحانه کانتیننتال، سلف‌سرویس و حلال از گزینه‌های موجود برای شروع روز هستند. برای سایر وعده‌های غذایی هم می‌توانید به رستوران مراجعه کنید. انواع غذاهای بین‌المللی به شکل سلف‌سرویس در رستوران موجود است. اگر هوس نوشیدنی و دسر کردید، سری به کافی‌شاپ داخل هتل بزنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل ال ناجادا دوحه هتل آپارتمان بای اوکس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله از قلعه الکوت (دوحه): ۳۰۰ متر
فاصله از بازار سوق واقف: ۴۰۰ متر
فاصله از مرکز تجاری الرونق: ۷۰۰ متر
فاصله از موزه هنرهای اسلامی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از موزه ملی قطر: ۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است