search
menu

هتل BE Resort Mactan Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Be Resort Mactan Cebu
امکانات کلی هتل بی ریزورت ماکتان
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل بی ریزورت ماکتان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Be Resort Mactan Cebu


هتل ۴ ستاره بی ریزورت مکتان یک هتل ساحلی شیک، با کیفیت و خدمات عالی است که اقامت دلپذیری را برای میهمانان عزیز تضمین می کند. Be Resort Mactan Cebu برنده جایزه طراحی داخلی معاصر ماکتان نیز شده است. این هتل با قرار گرفتن در فاصله ۱۷ کیلومتری مرکز شهر هر ساله مسافران بی شماری را به سوی خود جلب می کند. همچنین دسترسی آسان هتل به تعداد بی شماری از جاذبه ها و مکان های دیدنی شهر سیبو، مانند بازار غذاهای دریایی سوتوکیل، مکان مقدس ماکتان، نقاط غواصی جزیره ماکتان، قلعه سن پدرو و کلیسای سانتو نینو باعث محبوبیت هر چه بیشتر این هتل شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما سیبو و سفر به کشور فیلیپین و شهر سیبو را داشته باشید، اقامت در این هتل تجربه شما را به یک تجربه لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل می کند.

امکانات کلی هتل بی ریزورت ماکتان


Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، خانه داری روزانه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، امکاناتی برای میهمانان معلول و Wi-Fi در مکان های عمومی تنها برخی از امکاناتی است که بی ریزورت ماکتان را از سایر هتل های شهر متمایز می کند. وان آبگرم هتل، ساحل اختصاصی، استخر روباز با صندلی های آفتاب و ورزش های آبی مکان های ایده آل برای استراحت و آرامش بعد از یک روز شلوغ هستند. هنگام تفریح در هتل Be Resort Mactan Cebu نگران فرزند دلبندتان نباشید، زیرا در این هتل امکانات نگهداری از کودک وجود داشته و می توانید با خیال راحت به گشت و گذار و تفریح بپردازید. در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل این هتل ندارید. استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی هتل ممنوع بوده اما اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نکنند. پرسنل مجرب این هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و فیلیپینی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی هستند. کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

رستوران هتل


صبحانه کامل رایگان هر روز صبح از ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح در انتظار شما است. می توانید از غذاهای محلی فیلیپینی در رستوران SALT لذت ببرید. بار ساحلی برای میهمانانی که می خواهند بعد از یک روز فعالیت با منظره ای زیبا از ساحل استراحت کنند، در دسترس است. همچنین با سرویس اتاق می توانید گرسنگی خود را به راحتی در اتاق برطرف کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای اتاق های متنوعی است که عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق توئین بی کول و سوئیت کینگ درجه یک. تمام ۱۶۱ اتاق هتل بی ریزورت ماکتان دارای دکوراسیون شیک و مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع است. همچنین اتاق ها دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات و یخچال هستند. تخت ها دارای ملافه های تازه و تمیز بوده و حمام اختصاصی شامل دوش آب گرم به همراه لوازم آرایشی رایگان است. تجهیزات تهیه قهوه و چای در اتاق ها موجود بوده و بعد از یک روز سخت می توانید در اتاق خود استراحت کرده و نوشیدنی تازه میل کنید.

امکانات تفریحی هتل


روش های زیادی از جمله مرکز تناسب اندام، بیلیارد، کتابخانه، اتاق بازی و قایق رانی برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Be Resort Mactan Cebu وجود دارد. فعالیت های ساحلی شامل غواصی، جت اسکی و کایاک سواری است.

فاصله هتل بی ریزورت ماکتان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مکان مقدس ماکتان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل شانگری لا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی ماکتان سیبو: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه سوگبو: ۱۸.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۱۸.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۱۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است