search
menu

هتل Wyndham Garden Muscat Al Khuwair

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هتل Wyndham Garden Al Khuwair Muscat
امکانات کلی هتل ویندهام گاردن
امکانات تفریحی هتل ویندهام گاردن
رستوران هتل ویندهام گاردن
اتاق های هتل ویندهام گاردن
امکانات اتاق های هتل ویندهام گاردن
فاصله هتل ویندهام گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل هتل Wyndham Garden Al Khuwair Muscat


هتل ویندهام گاردن، هتل چهار ستاره لوکس در شهر مسقط کشور عمان واقع شده است. از این هتل تا فرودگاه بین المللی مسقط ۱۵ کیلومتر فاصله وجود دارد که دسترسی به فرودگاه شهر بسیار آسان است. همچنین به دلیل قرارگیری در فاصله ۲ کیلومتری از بازار عمان نیز مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد که قصد بازدید از جاهای دیدنی مسقط را دارند، بدین جهت سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما عازم مسقط می شوند و برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب می کنند. نام این هتل زیبا در زبان عربی به دلیل نبود برخی حروف با عنوان ویندام جاردن شناخته می شود که در ورودی هتل نیز در کنار نام انگلیسی بدین صورت نوشته شده است.

امکانات کلی هتل ویندهام گاردن


از امکانات اصلی این هتل اینترنت و پارکینگ رایگان است و پذیرش ۲۴ ساعته در هتل ویندهام گاردن دایر است که در این قسمت خدماتی نظیر تبدیل ارز برای گردشگران انجام می گیرد، همچنین دستگاه خودپرداز نیز در قسمت لابی هتل وجود دارد. در صورت لزوم می توانید چمدان هایتان را به قسمت نگهداری چمدان در لابی بسپارید. در هنگام اقامت در این هتل به طور روزانه می توانید روزنامه ها را چک کنید و از اتفاقات دنیا باخبر شوید، همچنین برای آن دسته از افرادی که به قصد سفرکاری عازم مسقط می شوند، مژده می دهیم که با رزرو این هتل به راحتی می توانند مرکز بیزینس جلسات کاری و کنفرانس خود را با پرداخت هزینه مربوطه برگزار کنند. هنگام خرید بلیط هواپیما به آسانی می توانید به سایت بوکینگ مراجعه کنید و هتل ویندهام گاردن را نیز رزرو نمایید، امکانات رزرو از طریق این سایت از سال ۲۰۱۹ امکانپذیر شده است. از امکانات مشهور و کلی این هتل می توان به وجود اینترنت و پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد. این هتل دارای تراس آفتاب است که مطمئنا برایتان خوشایند خواهد بود، همینطور در فضای بیرونی هتل مبلمان چیده شده اند. اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس کفش ها نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. کارکنان مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، هندی و روسی صحبت می کنند. برای افراد با مشکلات جسمانی امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل ویندهام گاردن


هتل هتل Wyndham Garden Al Khuwair Muscat شامل امکاناتی نظیر غواصی، کوهنوردی و گلف است که شرکت در این بخش ها برایتان جذاب خواهد بود. امکاناتی نظیر بدنسازی و اسپا نیز همراه با مربی خصوصی در این هتل دایر است. اتاق بخار، صندلی های ساحلی یا صندلی های آفتاب گیری و سونا نیز جزو قسمت های پرطرفدار هتل ویندهام گاردن در مسقط به شمار می رود.

رستوران هتل ویندهام گاردن


دو رستوران در این هتل دایر هستند که می توانید انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید. یکی از رستوران ها به نام Al Andalus است که مخصوص غذاهای بین المللی بوده و برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی در حال ارائه خدمات است. رستوران دیگر به صورت کافی شاپ بوده و Express Cafe نام دارد و غذاهای فرانسوی به صورت منویی سرو می کنند. مورد جالب توجه در این هتل صبحانه بوفه ای است که همه روزه در باغ وینهام مسقط الخوایر سرو می شود.

اتاق های هتل ویندهام گاردن


این هتل زیبا دارای ۱۴۳ اتاق و سوئیت است. انواع اتاق در این هتل زیبا عبارتند از اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کینگ، اتاق کینگ دولوکس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق توئین دولوکس، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق توئین و سوئيت تکخوابه. توجه داشته باشید که از هر مدل اتاق ذکر شده دو نوع وجود دارد که یکی از آن ها مناسب افراد سیگاری است ولی در نوع دیگر اجازه استعمال سیگار را ندارید، پس در هنگام رزرو Wyndham Garden Muscat به این مورد نیز دقت کافی داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل ویندهام گاردن


از جمله امکانات مشهور در اتاق های هتل ویندهام گاردن می توان به روم سرویس اتاق و خدمات VIP اشاره کرد. اتاق‌ های هتل به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، میزکار، کمدلباس، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق و ورودی رمزدار است. همچنین برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از أسانسور استفاده کنید و اینکه حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

فاصله هتل ویندهام گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی مسقط: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای رویال: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی قروم: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه بیت الزبیر: ۱۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه الجلالی: ۲۰٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است