search
menu

هتل Garden Hotel Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tulip Inn Garden Hotel Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل گاردن
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل گاردن مسقط
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Tulip Inn Garden Hotel Muscat


هتل گاردن مسقط هتلی ۳ ستاره در قلب مرکز تجاری شهر است که از سال ۲۰۱۱ فعالیتش را در این عرصه شروع کرده و همچنان با خدمات و امکانات رفاهی متنوعش از اولویت های انتخابی گردشگران به حساب می آید و برای کسانی که بلیط هواپیما مسقط را برای تعطیلاتی نسبتا ارزان و مقرون به صرفه خریداری کرده اند، انتخاب مناسبی است. با اقامت در هتل گاردن می توان در حین برخورداری از آسایش و آرامش کامل، دسترسی راحتی به ساحل گوروم خلیج فارس داشت. هتل گاردن مسقط تنها ۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی فاصله دارد و می‌توانید با پرداخت هزینه، از خدمات ترنسفر فرودگاهی بهره ببرید. از دیگر جاهای دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به مسجد جامع الزواوی اشاره کرد که تنها ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


مهمترین دلیلی که هتل گاردن مسقط را با وجود ۳ ستاره بودنش در زمره هتل های برتر شهر مسقط قرار داده امکانات فراوانی است که در اختیار مهمان قرار می دهد؛ از اینترنت رایگان، کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه) و پارکینگ گرفته تا مغازه کادویی، تسهیلات اتاق های VIP، فروشگاه، واحدهای اقامتی عایق صدا، اتاق های خانواده و هر آنچه برای اقامتی پر از آسایش به آن نیاز دارید.

انواع اتاق های هتل گاردن


هتل گاردن در مجموع ۱۵۳ واحد اقامتی را در ۷ طبقه به مهمانانش ارائه می کند که این واحدها شامل اتاق های کویین و تویین، آپارتمان های ۲ خوابه و سوئیت های کینگ هستند. سوئیت های هتل گاردن بالکن کوچکی دارند که رو به محوطه اطراف هتل است. تمامی این واحدها از فضای بزرگ و دلبازی برخوردارند که با نگاهی به نظرات مهمانان در سایت های مختلف می بینید که بازخوردهای مثبتی در این باره ثبت شده و رضایت اکثر مهمانان را جلب کرده است.

امکانات اتاق های هتل


دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل گاردن بسیار ساده و قدیمی است ولی در عین حال با جزئیاتی که در دکور این واحدها در نظر گرفته، فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند. مبلمان و اثاثیه واحدها در هر طبقه رنگ و چیدمان متفاوتی دارند و برای سلیقه های متفاوتی تدارک دیده شده اند. این واحدها با امکاناتی نظیر تلویزیون های ماهواره ای، تهویه مطبوع، حمام، مینی بار، حوله، چای ساز، یخچال، گاوصندق و لوازم بهداشتی مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا


رستوران Al Luban تنها رستوران هتل گاردن مسقط است که از ساعت ۶ صبح برنامه سرو صبحانه به سبک سلف سرویس را شروع می کند و برای وعده های ناهار و شام هم با انواع غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند. البته کسانی که هتل Tulip Inn Muscat را انتخاب کرده اند می توانند از خدمات روم سرویس بهره مند شوند و غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند. ضمن اینکه در نزدیکی هتل رستوران های متنوعی وجود دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت.

دیگر خدمات و امکانات هتل


از دیگر مزایای رزرو هتل گاردن مسقط شرکت در تورهای پیاده روی و آشنایی با فرهنگ محلی است و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از تجهیزات تنیس و زمین گلف بهره مند شوند. اتاق بخار، حمام، باشگاه، سونا، مرکز بیزینس، تجهیزات برگزاری جلسات، مینی مارکت، روزنامه و پرسنلی آشنا به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، هندی و فرانسوی از دیگر خدمات و امکانات هتل گاردن به شمار می روند.

دلایل انتخاب هتل گاردن مسقط


فضای بزرگ اتاق ها
منوی منتوع صبحانه
پرسنل خوش برخورد
پاکیزگی و بهداشت هتل
نزدیکی به رستوران های متنوع

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید اونیوز مال عمان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان قابوس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای مسقط: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گالا: ۵.۳ کیلومتر

برای مطالعه درباره دیگر جاهای دیدنی مسقط پایتخت کشور عمان و یا مشاهده دیگر هتل های این شهر، از بلاگ سفرمارکت بازدید کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است