search
menu

هتل Safeer Hotel Suites Muscat

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Safeer Hotel Suites Muscat
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع سوئیت های هتل
امکانات سوئیت های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Safeer Hotel Suites Muscat


هتل سفیر سوئیتز مسقط از هتل های ۲ ستاره شهر مسقط عمان است و برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال سفر مقرون به صرفه باشند، گزینه ایده آلی به شمار می رود. این هتل از مجموعه هتل های شرکت سفیر توریسم است که هدف آن ها ارائه خدمات و امکانات رفاهی با مناسب ترین هزینه هاست. هتل سفیر سوئیتز هم مثل دیگر هتل های ارزان این کمپانی نزدیک به رستوران ها، جاذبه ها و مرکز شهر قرار گرفته و انتخاب آن، چه برای سفرهای کاری و چه تفریحی معقولانه خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل


این هتل حتی با قرار گرفتن در مرکز شهر تنها ۱۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی مسقط فاصله دارد و در عین حال دسترسی راحت و آسانی به مراکز خرید، ادارات، جاذبه ها، شرکت ها و سفارت خانه ها فراهم کرده است. با اقامت در هتل Safeer Hotel Suites از دوندگی های روزانه بین جاذبه ها و رستوران های شهر راحت می شوید و با خیال راحت تری به گشت و گذار می پردازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


همانطور که شعار کمپانی سفیر فراهم کردن خدمات و امکانات رفاهی مناسب است، در هتل ۲ ستاره ای مثل سفیر سوئیتز هم امکانات کمی ارائه نمی شود و مهمانان می توانند با بهره مندی از باشگاه، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق های خانواده و ترانسفر فرودگاهی آسایش و آرامش کافی را در مسقط تجربه کنند.

انواع سوئیت های هتل


هنگام انتخاب و رزرو سوئتیت های هتل سفیر سوئیتز مسقط، طیف گسترده ای از واحدهای اقامتی برایتان نمایش داده نمی شود، بلکه دکوراسیون و رنگ های بکار رفته در چیدمان اتاق ها متفاوت است و با ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند. این هتل در ۷۸ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند که شامل سوئیت های ۲ تا ۴ نفره و جونیور سوئیت، اگزکیوتیو سوئیت و دلوکس سوئیت ها هستند.

امکانات سوئیت های هتل


تمامی واحدهای اقامتی هتل سفیر سوئیتز از فضای دلباز و بزرگی برخوردارند که با وجود پنجره های بزرگ نورگیری خوبی دارند. این هتل از دکوراسیون مدرنی برای اتاق های رنگارنگش استفاده کرده و امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، اتاق نشیمن، آشپزخانه ای مجهز، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی بار، مایکروویو، تجهیزات اتو، گاوصندوق الکترونیکی و اینترنت رایگان را در آن ها جای داده است. برخی از این سوئیت ها دارای بالکن هستند و پنجره‌شان رو به خیابان های شهر است.

گزینه های صرف غذا


مهمانان هتل Safeer Hotel Suites Muscat می توانند صبحانه های خود را در محیط دلنشین و دلباز رستوران «الشام» هتل میل کنند. این رستوران روزانه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب باز است و انواع اسنک ها، قهوه ها و طیف گسترده ای از انواع غذاهای بین المللی را به صورت سلف سرویس سرو می کند. اینجا می توانید طعم صبحانه های بین المللی و غذاهای عربی، آسیایی و غربی را بچشید و در کافی شاپ سنتی آن دور هم باشید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل سفیر سوئیتز علاوه بر امکانات ذکر شده، خدماتی مثل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات لاندری، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس (طی ساعاتی محدود)، خدمات کرایه خودرو و امکاناتی مثل مرکز بیزینس را در اختیار مهمانان خود بگذارد. ضمن اینکه پرسنل پذیرش هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند و همین ارتباط با آن ها را راحت تر ساخته است. اگر در حال خرید آنلاین بلیط هواپیما مسقط هستید نگاهی به وبسایت این هتل مقرون به صرفه هم بیاندازید.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی خوب
قیمت مقرون به صرفه
امکانات رفاهی مناسب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل سفیر سوئیتز مسقط تا رستوران مک دونالد: ۱۰۰ متر
فاصله هتل سفیر سوئیتز مسقط تا موزه تاریخ طبیعی عمان: ۳ کیلومتر
فاصله هتل سفیر سوئیتز مسقط تا خانه اپرای سلطنتی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل سفیر سوئیتز مسقط تا مرکز خرید گرند مال: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل سفیر سوئیتز مسقط تا مرکز خرید اونیو مال: ۴.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است