search
menu

هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat
امکانات و خدمات عمومی هتل المدینه هالیدی مسقط
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل المدینه هالیدی مسقط تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat


هتل المدینه هالیدی در شهر مسقط، پایتخت کشور عمان واقع شده‌است و یکی از هتل های باکیفیت است. هتل المدینه هالیدی مسقط در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی قرار دارد. هتل هالیدی مسقط تا دریا تنها سه کیلومتر فاصله دارد که می‌توانید با پیاده روی کوتاهی به کنار دریا عمان بروید تا اوقاتی مفرح و دلچسب را سپری کنید و از تماشای دریای نیلگون لذت ببرید. با رزرو آنلاین هتل المدینه هالیدی مسقط اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. برای آنکه به هتل المدینه هالیدی برسید، می‌توانید به آسانی با خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارزان برای فرودگاه بین‌المللی مسقط پرواز رزرو کنید. یکی از جاهای دیدنی مسقط که بازدید از آن خالی از لطف نیست، موزه ملی عمان است که در فاصله‌ی نزدیکی از هتل المدینه هالیدی هم قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل المدینه هالیدی مسقط


در هتل المدینه هالیدی مسقط عمان تجهیزات و امکاناتی در اختیار مسافران قرار دارد تا اقامتی دلنشین و راحت را تجربه کنند. هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat مسقط دارای لابی شیک، رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن جلسات و کنفرانس، بیزنس سنتر، فکس، فتوکپی و آسانسور است. همچنین باشگاه ورزشی، استخر روباز، زمین تنیس و سونا هم در هتل المدینه هالیدی قرار دارد. گفتنی است که در هتل المدینه هالیدی عمان خدمات بسیار خوب و قابل توجه‌ای وجود دارد تا مهمانان کمبودی را حس نکنند و با راحتی کامل اقامتی خوش را سپری کنند؛ خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات معرفی و فروش تور، خدمات و دسترسی ویژه معلولین و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما چارتر دارید و می‌خواهید بدون معطلی و آسان به فرودگاه برسید، از ترانسفر فرودگاهی هتل هالیدی مسقط عمان استفاده کنید. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل المدینه هالیدی قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان انگلیسی، هندی، فلیپینی و ایتالیایی هم با مسافران از سراسر دنیا صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌هایی متنوع در هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat قرار دارند که هر کدام دارای طراحی و چیدمانی چشم‌نواز هستند و با امکاناتی مورد پسند و خوب، برای اقامتی به‌یادماندنی مناسب هستند. اتاق‌هایی مناسب برای اقامت یک فرد، اتاق‌هایی برای دو فرد با تخت دابل، اتاق‌های مناسب دو فرد با تخت تویین، اتاق‌های دلوکس با یک تخت دابل بزرگ و اتاق‌هایی برای اقامت سه فرد. هتل المدینه هالیدی مسقط در اتاق‌های زیبای خود وسایل بسیار خوب و با کیفیتی دارد تا شما در طول مدت زمان اقامت خود در آسودگی کامل باشید. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی بار، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو، دمپایی، آیینه و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخل اتاق‌های هتل المدینه هالیدی امکان سیگار کشیدن وجود ندارد، اما در فضای باز، در مکان مشخصی می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از مزیت‌هایی که هتل هالیدی مسقط دارد این است که امکاناتی مورد توجه برای تفریح دارد و فرصتی مناسب است تا سرگرم شوید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. در استخر روباز شنا کنید، به سونا بروید، در زمین تنیس و یا در باشگاه ورزشی به ورزش مشغول شوید و یا در محوطه و باغ سرسبز و باصفا قدم بزنید و از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

رستوران هتل


در رستوران لوکس و دلنشینی که در هتل المدینه هالیدی قرار دارد، این امکان را دارید تا در محیطی چشم‌گیر و دنج در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود بنشینید و خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید. رستوران و کافی شاپ هتل Hotel Al Madinah Holiday Muscat مسقط به صورت بوفه و منو انواع خوراک‌های بین‌المللی، محلی، آسیایی، اروپایی، آمریکایی، چینی و هندی را ارائه می‌دهد.

فاصله هتل المدینه هالیدی مسقط تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تاریخ طبیعی: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلطان قابوس: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید عمان مال: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مسقط: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار مطرح مسقط: ۱۲ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است