search
menu

هتل Hilton Garden Inn Al Khuwair Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Al Khuwair Muscat
موقعیت هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر
اتاق های هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر
خدمات و امکانات کلی هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر

درباره هتل Hilton Garden Inn Al Khuwair Muscat


هتل هیلتون گاردن این الخوویر از هتل های زیبا و پر امکانات مسقط و از برند هتل های زنجیره ای هیلتون است. هتلی با چند استخر و رستوران که مدت ها است پذیرای مسافرانی است که بلیط هواپیما خریده و مهمان مسقطی ها شده اند. مسقط دنیای متفاوت و جذابی دارد و انتخاب یک هتل خوب می تواند اقامت شما در این دنیا را به بالاترین حد کیفیت و لذت برساند. اقامت در این هتل به ویژه برای زوج ها پیشنهاد می شود. گرچه هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر هتلی مناسب و خوب است با این حال بد نیست نگاهی به اتاق ها و امکانات آن بیاندازیم.

موقعیت هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر


هتل هیلتون گاردن این هتلی چهار ستار ه است که در منطقه زیبای الخوویر مسقط قرار دارد و از همنشینی با مغازه ها، مراکز خرید و رستوران ها لذت می برد. مهمانان این هتل با پیاده روی در این منطقه حس و حال زندگی در مسقط را تجربه کرده و از انرژی جاری در کوچه پس کوچه های شهر لذت خواهند برد. با اقامت در این هتل مطمئن می شوید که هر بار چیز جدیدی برای تجربه و تماشا دارید. بیشتر مهمانان و گردشگرانی که روزی در این هتل اقامت داشته اند، اقامت در این هتل را به ویژه برای آن هایی که به پیاده روی و گشت و گذار در مناطق اطراف علاقه مندند پیشنهاد کرده اند.

اتاق های هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر


هتل Hilton Garden Inn Al Khuwair Muscat این طراحی شیکی را در اتاق های خود به کار برده که در عین سادگی، زیبایی بصری هم دارد. این اتاق ها پنجره های نسبتا بزرگی دارند که علاوه بر تامین نور کافی اتاق ها، منظره زیبایی از شهر را پیش چشم شما قرار می دهد. این اتاق ها به امکانات مختلفی مجهز شده اند تا حس اقامت در خانه را به مهمانان منتقل کنند. همه اتاق های هتل Hilton Garden Inn Muscat Al Khuwair دارای تلویزیون صفحه تخت هستند تا مهمانان در اتاق ها حوصله شان سر نرفته و با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. هر یک از اتاق های هتل هیلتون حمام خصوصی ای دارند که به جکوزی مجهز شده است. علاوه بر این، لوازم بهداشتی ای مانند شامپو، صابون و غیره به صورت رایگان در حمام هریک از اتاق ها قرار داده شده است. برخی از اتاق ها آشپزخانه کوچکی هم دارند که مجهز به وسیله های مختلفی مانند یخچال، مایکروویو و غیره است. تمامی اتاق ها مجهز به دستگاه چای/ قهوه ساز هستند.

خدمات و امکانات کلی هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر


هتل هیلتون گاردن این استخر، استخر کودکان و استخر بی انتها دارد. ورزشکارانی که در سفر هم به فکر برنامه تمرینی خود هستند می توانند در باشگاه ورزشی هتل با مربی خصوصی تمرین کنند. مهمانان هیلتون گاردن این امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. نظافت روزانه، خدمات اتاق، فروشگاه، اتاق خانواده، زمین تنیس و غیره از دیگر خدمات هتل هیلتون گاردن این است. کودکان در این هتل نیز زمین بازی و کانال تلویزیونی مخصوص خود را دارند. کارکنان هتل گاردن این به زبان های مختلف مسلط بوده و کارکنان بخش پذرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان گرامی است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر


فاصله هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر تا موزه تاریخ طبیعی: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر تا مرکز خرید عمان اونیوز: ۱ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر تا مسجد بزرگ سلطان قابوس: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر تا پارک طبیعی قروم: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله هتل هیلتون گاردن این مسقط الخوویر تا مرکز تجاری قروم: ۸٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است