search
menu

هتل Grand Hyatt Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Muscat
اماکن نزدیک به هتل گرند حیات مسقط

درباره هتل Grand Hyatt Muscat


هتل گرند حیات مسقط در شهر مسقط عمان و در سواحل شنی القرم واقع شده است. این هتل از جمله هتل‌های زیبا و لوکس عمان است که وسیع‌ترین اتاق‌ها را دارد و از بالکن‌ اتاق‌هایش مناظر جذاب و چشمگیر پانورامیک خلیج عمان پیدا است. از برخی اتاق‌ها نیز منظره کوهستانی و زیبای کوه‌ها حجر قابل مشاهده هستند. هتل گرند حیات مسقط به خودی خود جذاب است و قطعا یکی از بهترین مکان‌هایی است که در سفر به عمان می‌تواند برای اقامت انتخاب کرد.
در تمامی اتاق‌های هتل گرند حیات مسقط سیستم تهویه مطبوع وجود داشته و اتاق‌ها از دکوراسیونی روشن و دلباز برخوردار هستند. جهت رفاه و راحتی مهمانان در سرویس بهداشتی‌های موجود در اتاق‌های مهمان لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی فراهم گردیده است.
درباره رستوران‌های متنوع هتل گرند حیات مسقط باید بگوییم که ۴ رستوران در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای مختلف و خوشمزه از غذاهای محلی عربی گرفته تا کباب‌های گریل تهیه و طبخ می‌کنند. مهمانان در رستوران روف تاپ هتل گرند حیات که در آخرین طبقه هتل Grand Hyatt Muscat hotel قرار دارد، می‌توانند حین لذت از غذاها منظره فوق‌العاده زیبای خلیج عمان را مقابلشان تماشا کنند.
برای کسانی که عاشق چای و قهوه عربی هستند، یک سالن مخصوص قهوه و چای عربی در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌های گرم عربی را در این سالن امتحان کنند.
مهمانانی که درباره سوغاتی‌های اصلی و محلی مسقط یا عمان اطلاعات جامع و کاملی ندارند و در خرید سوغاتی دچار سردرگمی شده‌اند، فروشگاه سوغاتی فروشی موجود در هتل گرند حیات مسقط مکان مناسبی برایشان خواهد بود. در این فروشگاه نقره عمان، ساعت و عطرهای زیبا و اصل عمانی به فروش می‌رسند.
یک خبر خوب برای بانوان زیبایی داریم که در هتل گرند حیات مسقط اقامت می‌کنند. در سالن زیبایی هتل گرند حیات مسقط انواع خدمات زیبایی شامل ماساژ، پدیکور و ... ارائه می‌گردند. همچنین، خدمات ریلیکسیشن در استخر هتل در اختیار مهمانان Grand Hyatt Muscat قرار می‌گیرند. مهمانان می‌توانند از چنین خدماتی بهره‌مند شوند. با اقامت در هتل گرند حیات مسقط، تجربه زیبایی از مسقط و عمان به دست خواهید آورد.

اماکن نزدیک به هتل گرند حیات مسقط


فاصله هتل گرند حیات مسقط تا خانه اپرای مسقط: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل گرند حیات مسقط تا آژانس خبری عمان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل گرند حیات مسقط تا مرکز خرید اَونیو عمان: ۴ کیلومتر
فاصله هتل گرند حیات مسقط تا پارک طبیعی القرم: ۴.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است