search
menu

هتل Golden Tulip Headington Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Tulip Headington Muscat
اتاق های هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی
رستوران و غذاخوری های هتل گلدن تولیپ
امکانات و خدمات سرگرمی و تفریح در گلدن تولیپ
سایر خدمات و امکانات هتل گلدن تولیپ
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل گلدن تولیپ هدینگتون مسقط

درباره هتل Golden Tulip Headington Muscat


هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی بدون شک یکی از بهترین هتل هایی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید. این هتل ۴ ستاره با موقعیتی که دارد نه تنها دسترسی مهمانان را به بسیاری از جاهای دیدنی مسقط آسان کرده بلکه مهمانان می توانند در کوچه پس کوچه های اطراف هتل پیاده روی کرده و از دنیای رنگارنگ خیابان های مسقط لذت ببرند. اگر بلیط هواپیما خود را رزرو کرده اید و به دنبال هتل مناسب در مسقط هستید هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی می تواند جزو گزینه های انتخابی تان باشد.

اتاق های هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی


هتل Golden Tulip Headington Muscat در طراحی اتاق های خود دقت بسیاری به کار برده و همین دقت کافی، اتاق های هتل را به محیطی مناسب که مهمانان می توانند در آن آرامش داشته باشند تبدیل کرده است. تمامی اتاق های هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکانات مختلفی مانند کتری و میز تحریر در اتاق ها قرار داده شده است. برای این که مهمانان اوقات خود در اتاق های هتل را به بی حوصلگی نگذرانند، در تمامی اتاق های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. همه اتاق ها مجهز به حمام هستند و داخل حمام لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، صابون و غیره به صورت رایگان قرار داده شده است. همچنین حوله و دمپایی نیست در حمام و اتاق های هتلGolden Tulip Headington قرار دارد. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها نیز مجهز به بیده است.

رستوران و غذاخوری های هتل گلدن تولیپ


گلدن تولیپ هدینگتون یک رستوران و یک کافه دارد که طیف گسترده ‌ای از غذاهای آسیایی و قاره ای را سرو می کند. مهمانانی که از رژیم غذایی گیاهخواران پیروی می کنند قطعاً اولویتشان چه در خرید بلیط هواپیما و چه در رزرو هتل با آن هایی خواهد بود که منوی غذایی گیاهخواران را جزو غذاهای خود داشته باشند. گلدن تولیپ با رعایت و احترام گذاشتن به انتخاب این دسته از مهمانان غذاهای گیاهخواران را نیز به صورت روزانه در منوی غذایی خود دارد.

امکانات و خدمات سرگرمی و تفریح در گلدن تولیپ


هتل گلدن تولیپ امکانات مختلفی برای اوقات بیکاری مهمانان خود دارد. مهمانان این هتل می توانند در استخر زیبای هتل شنا کرده و از امکانات اسپای آن لذت ببرند. استخر آب نمک و استخر بام از جمله استخر هایی است که قطعاً از آن ها لذت خواهید برد. مهمانانی که اهل فعالیت‌های فیزیکی هستند و یا دوست دارند در سفر تناسب اندام خود را حفظ کنند می‌ توانند سری به باشگاه ورزشی مجهز هتل زده و در کلاسهای ورزشی هتل شرکت کنند. بد نیست بدانید که هتل برای این دسته از مهمانان مربی اختصاصی هم دارد که در صورت تمایل می توانند با مربی مخصوص خود ورزش کنند و پس از یک ورزش حسابی و کلی سوزاندن کالری سریع به بخش ماساژ زده و خستگی از تن به در کنند.

سایر خدمات و امکانات هتل گلدن تولیپ


شاید یکی از بهترین امکانات هتل گلدن تولیپ اینترنت رایگان آن باشد. مهمانان هتل گلدن تولیپ امکان دسترسی به اینترنت رایگان هتل را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. همچنین در این هتل می توانید با کرایه ماشین به گشت و گذار در شهر شهر بپردازید. پرکینگ رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته برخی دیگر از خدمات و امکانات هتل گلدن تولیپ هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل گلدن تولیپ هدینگتون مسقط


فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا مرکز خرید کی ام: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مطرح مسقط: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه دروازه مسقط: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی عمان: ۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه رستوران دِ کِیو( غار): ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا ریزورت ال قروم: ۱۰ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است