search
menu

هتل Al Murooj Grand Hotel Muscat

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Murooj Grand Hotel Muscat
اتاق های هتل المروج گراند مسقط
رستوران ها و غذاخوری های هتل المروج مسقط
خدمات و امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
خدمات و امکانات کلی هتل المروج گراند
دلایل انتخاب هتل المروج گراند
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل المروج گراند مسقط

درباره هتل Al Murooj Grand Hotel Muscat


هتل المروج گراند مسقط از هتل های ۴ ستاره ای است که در دل مسقط تاسیس شده و با ۱۲۶ اتاق خود که ۱۶ تای آنها سوئیت هستند آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم مسقط شده و این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند. المروج گراند گرچه هتلی ۴ ستاره است اما خدمات و امکانات آن به اندازه ای است که تنها با یک بار اقامت به طرفدار دائمی آن تبدیل شوید. یکی از دلایل محبوبیت این هتل موقعیت آن است. مهمانانی که بلیط هواپیما مسقط می خرند، معمولا در پی گشت و گذار و آشنایی با فرهنگ و نحوه زندگی مردم اند و بهترین کار برای دستیابی به این هدف، پیاده روی در کوچه پس کوچه ها است. هتل المروج با موقعیتی که دارد منطقه پیاده روی مفرح و لذت بخشی را برای مهمانان فراهم کرده است.

اتاق های هتل المروج گراند مسقط


تمامی اتاق‌های هتل المروج گراند از طراحی زیبا و شیکی برخوردارند و سوئیت های آن چشم انداز دیدنی ای پیش چشم خود دارند. در تمامی اتاق های هتل المروج صندوق اماناتی قرار داده شده تا مهمانان دیگر نگران اشیا ارزشمند و گران بهای خود نبوده و آن ها را در صندوق امانات داخل اتاق قرار داده و با خیالی آسوده به گشت و گذار در دنیای رنگارنگ بازارها و جاهای دیدنی مسقط بپردازند. المروج در همه اتاق ها تلویزیون ال ای دی قرار داده تا اسباب تفریح و خوشگذرانی مهمانان داخل اتاق باشد. حمام و سرویس بهداشتی اتاق های المروج همگی دارای حوله و برخی لوازم بهداشتی از قبیل شامپو و صابون و غیره هستند.

رستوران ها و غذاخوری های هتل المروج مسقط


المروج گراند سه نوع رستوران و غذاخوری دارد رستوران هارمونی طیف متنوعی از غذاها را صرف می کند و مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را در این رستوران نوش جان کنند. کافه فویر کافی شاپ هتل است انواع اسنک ها و نوشیدنی ها را سرو می کند. پول ویستا در پشت بام‌ هتل قرار دارد و با چشم اندازی ۲۷۰ درجه از محیط اطراف آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

خدمات و امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل هتل Al Murooj Grand Hotel Muscat خدمات تفریحی مختلفی برای مهمانان خود فراهم کرده است. برای مهمانانی که ورزش بخش جدایی ناپذیر زندگی شان است و حتی در سفر هم به فکر تناسب اندام و سلامت خود هستند باشگاه ورزشی مجهزی تدارک دیده شده است. سونا، اتاق بخار، جکوزی و استخر از دیگر فعالیت‌های ورزشی هتل Al Murooj Grand Hotel است. بد نیست بدانید که این هتل استخر کودکان و شبکه تلویزیونی مختص کودکان هم دارد تا فرزند دلبندتان بتوانند پا به پای شما تفریح و خوش گذرانی کند. اما اگر اهل فعالیت‌های فیزیکی نباشید می‌توانید در تورها و کلاس های هتل که درباره فرهنگ محلی است شرکت کنید و با مسقط و آداب و رسوم آن بیشتر آشنا شوید. گرچه شرکت در این کلاس ها شامل هزینه است اما شاید بهترین سوغاتی باشد که هنگام بازگشت از مسقط همراه خود می برید.

خدمات و امکانات کلی هتل المروج گراند


المروج گراند با اینکه هتلی ستاره است اما خدمات امکانات مختلفی دارد این هتل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات اتاق، نظافت روزانه و غیره را ارائه می دهد. همچنین در این هتل امکان کرایه ماشین را خواهید داشت که بهترین گزینه برای گشت و گذار در کوچه پس کوچه های مسقط خواهد بود. مهمانان هتل المروج با اتصال به اینترنت رایگان هتل به دنیای بی حد و مرز اطلاعات و فضای مجازی دسترسی خواهند داشت. فرقی نمی کند که داخل اتاق باشند یا در سایر نقاط هتل، اینترنت رایگان هتل همیشه در دسترس مهمانان خواهد بود.

دلایل انتخاب هتل المروج گراند


کارکنان مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه و...
پذیرش ۲۴ ساعته
موقعیتی فوق العاده برای پیاده روی در منطقه و اطراف هتل

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل المروج گراند مسقط


فاصله هتل المروج گراند مسقط تا مرکز خرید عمان اونیوز مال: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل المروج گراند مسقط تا موزه تاریخ طبیعی: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل المروج گراند مسقط تا مسجد بزرگ سلطان قابوس:۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل المروج گراند مسقط تا کلوب گلف غلا: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل المروج گراند مسقط تا پارک طبیعی قرم مسقط: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله هتل المروج گراند مسقط تا فرودگاه بین المللی مسقط: ۱۳٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است