search
menu

هتل Al Falaj Hotel Muscat

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Falaj Hotel Muscat
موقعیت مکانی هتل الفلج مسقط
اتاق های هتل الفلج مسقط
خدمات و امکانات تفریحی هتل الفلج
رستوران های هتل الفلج مسقط
سایر خدمات و امکانات هتل الفلج مسقط
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل الفلج مسقط

درباره هتل Al Falaj Hotel Muscat


هتل الفلج مسقط هتلی ۳ ستاره با خدمات و امکانات مختلف در مسقط است. اگر به دنبال هتلی هستید که بتواند پاسخگوی تمام نیاز های شما باشد هتل الفلج مسقط همان چیزی است که به دنبالش هستید. هتلی ۳ ستاره در دل مسقط که تمامی تلاش خود و تمامی خدمات و امکانات را به کار برده تا مهمانانش در آسایش و راحتی کامل باشند. اگر بلیط هواپیما خود را خریده اید و به دنبال هتلی مناسب برای رزرو هستید، با خیال راحت الفلج را انتتخاب کنید.

موقعیت مکانی هتل الفلج مسقط


هتل الفلج یکی از بهترین موقعیت های مکانی بین هتل ها را به خود اختصاص داده است. این هتل در قلب مسقط قرار گرفته و فاصله نسبتاً کمی تا مرکز شهر دارد. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده باشند از بابت موقعیت مکانی و محیط اطراف نگرانی ای نخواهند داشت. چون نزدیک بودن به مرکز شهر دسترسی به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی را آسان کرده و با دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به سایر نقاط شهر بروید.

اتاق های هتل الفلج مسقط


اتاق های هتل الفلج مسقط انواع خدمات و امکانات را برای راحتی و آسایش مهمانان در هتل را دارند. بسیاری از اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی کانال های ماهواره ای هستند تا مهمانان اوقات خود در اتاق های هتل را به بی حوصلگی و کسالت نگذرانده و با برنامه های تلویزیونی سرگرم شوند. همچنین دی وی دی پلیر و مینی بار هم داخل اتاق ها وجود دارد. حمام اتاق ها مجهز به دوش و دمپایی بوده و دارای لوازم بهداشتی مورد نیاز از قبیل شامپو، صابون و مسواک هستند. به علاوه سشوار نیز در حمام ها قرار داده شده است و مهمانان نیازی به آوردن وسیله جاگیر و بزرگی مانند سشوار ندارند. اگر وسیله ای گران بها و ارزشمند همراه خود دارید و جایی امن برای آن ندارید، لازم نیست نگران آن باشید. اتاق های هتل الفلج صندوق اماناتی دارند که آسایش و امنیت خاطر را برای مهمانان همراه دارد. بد نیست بدانید که چای/ قهوه ساز به همراه چای و قهوه فوری در اتاق ها قرار داده شده است.

خدمات و امکانات تفریحی هتل الفلج


الفلج به لحاظ سرگرمی و تفریح هم دست پر است. این هتل دارای استخری دارد که می توانید در آن شنا کنید. محوطه ای برای پیک نیک دارد که می توانید ساعاتی را در فضای زیبا آن استراحت کنید. همچنین اجراهای زنده موسیقی و برنامه های ورزشی مختلفی دارد. مهمانان ورزشکاری که در سفر هم به فکر تناسب اندام و سلامتی خود هستند، می توانند سری به باشگاه مجهز هتل بزنند. Al Falajدو باشگاه ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان دارد که هر کدام سونای جداگانه هم دارند.اگر به دنبال فعالیت بیشتر هستید و می خواهید حس رقابت طلبی خود را نشان دهید، می توانید به بخش بیلیارد، دارت و یا زمین تنیس و بدمینتون هتل مراجعه کرده و با دوستان خود رقابت کنید.

رستوران های هتل الفلج مسقط


هتل الفلج ۲ رستوران دارد. کافه سوق یکی از رستوران های هتل است که غذاهای هندی، ایتالیایی، غذاهای دریایی، آسیایی، بین الملل و انواع باربکیوها و غذاهای گریل شده را سرو می کند. رستوران دیگر هتل توکیو تارو نام دارد و همانطور که از نامش می توان حدس زد، بیشتر غذاهای ژاپنی، غذاهای دریایی و سوشی را سرو می کند.

سایر خدمات و امکانات هتل الفلج مسقط


مهمانان هتل الفلج علاوه بر امکان اتصال و دسترسی به اینترت رایگان هتل، می توانند از امکانات و خدمات مختلف هتل مانند کرایه ماشین، خدمات زیبایی، خدمات اتاق، خدات ماساژ و غیره استفاده کنند. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی مهمانان است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل الفلج مسقط


فاصله هتل الفلج مسقط تا موزه نیروهای مسلح سلطان عمان: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل الفلج مسقط تا موزه بیت البرندا مسقط: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل الفلج مسقط تا بازار مطرح: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل الفلج مسقط تا مرکز تجاری قرم: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل الفلج مسقط تا پارک طبیعی قرم: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل الفلج مسقط تا موزه ملی عمان: ۵٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است