search
menu

هتل Al Bustan Palace A Ritz-Carlton Hotel Muscat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هتل Al Bustan Palace A Ritz-Carlton Hotel Muscat
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل هتل Al Bustan Palace A Ritz-Carlton Hotel Muscat


برای اینکه تعطیلاتی رویایی را در احاطه کوه های بلندقامت و آبی بی کران دریای عمان بگذرانید، بد نیست هتل ال بوستان پالاس ای ریتز کارلتون را در سفر به مسقط جزو انتخاب های اول خود قرار دهید. این هتل ۵ ستاره لاکچری یکی از لوکس ترین اقامتگاه های شهر مسقط به شمار می رود و با تمام زیبایی هایش می تواند تجربه ای به یادماندنی را برای هر گردشگر و خریدار بلیط هواپیما مسقط خلق کند.

موقعیت مکانی هتل


این کاخ بزرگ از سال ۱۹۸۵ مابین کوه های ال حجر و دریای عمان در میان باغی از نخلستان ها قرار گرفته که بیش از ۸۰ هکتار از ساحل را دربرمی گیرد. هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون طولانی ترین ساحل اختصاصی مسقط را دارد و کسانی که به دنبال آرامش طبیعت و فرار از شلوغی شهر باشند این مکان را بهشتی می دانند. از اینجا با ۴۵ دقیقه رانندگی می توان به فرودگاه بین المللی مسقط و با ۲۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر رسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


در هتل Al Bustan Palace A Ritz-Carlton Hotel Muscat مانند یک سلبریتی با شما رفتار می شود چون فارغ از فضای لاکچری، تمام خدمات هتل در سطح کلاس جهانی ارائه می شوند. با اینکه این هتل دارای ساحل اختصاصی است ولی چندین استخر کوچک و بزرگ مدرن دارد و با ۶ سالن اسپا، خدمات زیبایی و رستوران های متنوعش پکیج کامل و بی نقصی را برای اقامت مهمانان مهیا کرده است.

انواع اتاق های هتل


تعداد واحدهای اقامتی هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط به ۲۵۰ اتاق و سوئیت بازسازی شده می رسد و برخی از آن ها مشرف به استخر هتل هستند. هنگام رزرو Al Bustan Palace, A Ritz-Carlton Hotel با هر سلیقه ای که باشید مجذوب دکوراسیون و طراحی واحدها می شوید و با وجود تنوعی که در واحدهای اقامتی این هتل در نظر گرفته شده، دستتان در انتخاب باز است و می توانید اتاق هایی با چشم انداز دریا، استخر، باغ یا کوه را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


برخی از واحدهای اقامتی هتل ال بوستان پالاس ای ریتز کارلتون مسقط دارای بالکن هستند که مکان دنج و رمانتیکی برای صرف چای، تماشای غروب یا کتاب خواندن بوده و چشم اندازهای زیبایی از طبیعت از آن ها پیداست. مهمانان این هتل از این مزیت برخوردارند که صبح خود را با نسیم دریای عمان و تماشای آبی بی کران آن از روی خوش خواب ها شروع کنند. از امکانات متنوع و بی نقص واحدها که بگذریم، توصیف طراحی و دکوراسیون یک قصر در کلمات نمی گنجد.

گزینه های صرف غذا


از شام رمانتیک و ۲ نفره لب ساحل بگیرید تا غذاهای چینی سنتی، عربی و ترکی یا خوراک های بین المللی و غذاهای دریایی در رستوران هایی که صاحب جوایز بین المللی شده اند. هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط فکر هر نوع ذائقه ای را کرده و با محیط های دلنشینی که برای هر یک از رستوران هایش انتخاب کرده، سلیقه های متفاوت را هم فراموش نکرده است. اینجا می توانید در فضاهای بسته باشکوه و مدرنی آن هم با چشم اندازهای زیبا غذایتان را میل کنید یا در مرز خشکی و آب و در هوای آزاد، طعم متفاوتِ خوراک ها و غذاها را بچشید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


در هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا دلتان بخواهد تفریح های آبی و بازی های هیجان انگیز وجود دارد و می توانید کودکان خود را با زمین بازی و استخرهای مخصوصشان سرگرم کنید. این هتل برای تمام رده های سنی برنامه های سرگرم کننده ای تدارک دیده است و در حین مفرح بودن، آن ها را با فرهنگ و سنت های محلی آن منطقه آشنا می کند. تسهیلات سلامتی هم با خدمات ویژه و متنوعی در اختیارتان قرار می گیرد. ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط محل مناسبی برای برگزاری مراسم های عروسی یا حتی جلسات و همایش هاست و کارکنان حرفه ای و چندزبانه آن شما را در انجام امور مربوط به خدمات راهنمایی می کنند.

دلایل انتخاب هتل


ساحل و محوطه بسیار زیبا
استخرهای متعدد
رستوران و غذاهای عالی
اتاق های تمیز و شیک

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا ساحل شنی ال بوستان: ۲۵۰ متر
فاصله هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا موزه ملی عمان: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا قلعه جلالی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا کاخ سلطنتی العالم: ۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل ال بوستان پالاس، ای ریتز کارلتون مسقط تا خانه اپرا عمان: ۱۵.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است