search
menu

هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت بل اومبره

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت
امکانات عمومی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت
خدمات هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت
واحدهای اقامتی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت
موقعیت مکانی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت
فاصله هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

درباره هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت


هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت جزء هتل های ۵ ستاره ای است که هر گردشگر خوش گذرانی دست کم یک بار باید اقامت در آن را تجربه کند. همان طور که از نام این هتل نیز پیداست، اوتریگر موریس بیچ ریزورت تفرجگاه یا بهتر است گفته شود پناهگاهی است تفریحی دور از هرگونه سروصدا و آلودگی زیست محیطی شهری، آرمیده در دل طبیعت زیبا و تماشایی بل اومبر واقع در شهر خوش منظره و جزیره ای موریس.

امکانات عمومی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت


نام هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت صرفا به دلیل موقعیت مکانی آن و قرار گرفتن در طبیعت شگفت انگیز بل اومبر سر زبان ها نیوفتاده است، بلکه این مکان شهرت خود را مدیون امکانات فراوانی است که در دل خود جای داده است. این هتل نه تنها در کنار ساحلی درخشان و بسیار رویایی قرار دارد، بلکه از ۴ استخر شنای وسیع تشکیل شده است. استخر کودکان، جکوزی، سولاریوم، باشگاه بدنسازی همراه با مربی شخصی، ساحل خصوصی، زمین بازی کودکان، سالن آرایش و زیبایی و انواع و اقسام تفریحات ورزشی و آبی از امکاناتی است که میهمانان هتل در طول اقامت خود در هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت از آن بهره مند خواهند شد. این هتل برای خورد و خوراک میهمانان خود سه رستوران بزرگ با نمایی شگفت انگیز و خیره کننده از اقیانوس هند تدارک دیده است: رستوران اج واتر برای علاقه مندان به غذاهای لذیذ محلی، رستوران مرکادو برای دوستداران غذاهای بین المللی و رستوران ویلی رام اند کرب شک برای عاشقان غذاهای دریایی. بنابراین اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید، اگر ذائقه خاصی دارید و اگر به غذای خاصی حساسیت دارید، نگران نباشید؛ در رستوران هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت غذای سازگار با ذائقه و رژیم غذایی خود را خواهید یافت.

خدمات هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت


افزون بر امکانات فوق، هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت قادر است طیف وسیعی از خدمات مختلفی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، پرستاری از کودکان، تور موتورسواری، خدمات اسپا و ماساژ تمام بدن، خدمات زیبایی، اینترنت پرسرعت و رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ...، شاتل رفت و برگشت فرودگاهی، کلاس آشپزی و اجرای موسیقی زنده را به میهمانان خود عرضه دارد.

واحدهای اقامتی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت


اگر نگاهی به درون هر یک از واحدهای اقامتی مجلل و پرزرق و برق هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت بیندازید، خواهید دید که چرا این هتل به جایگاه قابل احترام و ویژه ای در فهرست برترین هتل های موریس دست یافته است: طراحی ساده و در عین حال مدرن و زیبای واحدهای اقامتی این هتل سبب شده است که به مکانی دنج برای گذراندن آخر هفته ای رویایی و آرامش بخش مبدل گردد. پنجره های وسیع و تماشایی واحدهای اقامتی هتل که به اقیانوس زیبا و درخشان هند گشوده می گردند، نمای شگفت انگیزی از چشم اندازی رویایی طبیعت شکوهمند موریس را برای میهمانان هتل قاب گرفته اند. اتاق های هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت از لحاظ تجهیزات رفاهی نیز هیچ کم و کاستی نداشته و از کلیه وسایل مدرن مورد نیاز برای اقامتی خاطره انگیز برخوردارند.

موقعیت مکانی هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت


همان طور که بارها نیز ذکر گردید، هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت در مکانی بسیار زیبا قرار گرفته است. این هتل نه تنها با امکانات رفاهی فراوان خود، پکیج کاملی از آرامش و آسایش را به میهمانان خود عرضه می دارد، بلکه با موقعیت مکانی بسیار مناسب خود، از طبیعت نیز برای رسیدن به این هدف یاری گرفته است.

فاصله هتل اوتریگر موریس بیچ ریزورت تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


فاصله هتل تا باشگاه گلف بازان هریتیج: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا اندوخته طبیعی هریتیج: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار چامارل: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا جنگل آبنوس چامارل: ۹٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار الکساندر: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار روچستر: ۱۰٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است