search
menu

هتل The Westin Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Westin Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل هتل وستین کوالالامپور
انواع اتاق در هتل وستین کوالالامپور
امکانات اتاق های هتل وستین کوالالامپور
رستوران های هتل وستین کوالالامپور
فاصله هتل وستین کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Westin Kuala Lumpur


هتل ۵ ستاره وستین در قلب مثلث طلایی شهر کوالالامپور قرار دارد. این هتل دارای ۴۴۳ اتاق لوکس و مدرن، استخر روباز، ‏سالن ورزشی مجهز و ۳ رستوران است. این هتل به مراکز خرید بسیار نزدیک بوده و به راحتی می توانید از این مراکز خریدتان را انجام دهید.‏ تمامی اتاق ها با فضای وسیع و امکاناتی بی نظیر در خدمت مسافرانی قرار داده می شوند که هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. در رستوران های این هتل نیز می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را نوش جان کنید.

امکانات کلی هتل هتل وستین کوالالامپور


در طول اقامت خود در این هتل می توانید در همه قسمت ها به راحتی و رایگان از اینترنت وای فای استفاده کنید. این هتل گزینه خوبی برای خانواده هایی است که همراه با کودک خود سفر می کنند، برای استفاده از خدمات نگهداری از کودکان باید هزینه اضافی پرداخت کنید، همچنین زمین بازی مخصوص کودکان در هتل The Westin Kuala Lumpur مهیا شده است. از امکانات دیگر در این هتل می توان به خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، میز گردشگری، صندوق امانات، استخر، مرکز اسپا، اتاق ماساژ، میز پینگ پنگ، باشگاه شبانه، کلاس های یوگا و باشگاه تناسب اندام اشاره کرد. خدماتی مانند خشکشویی و لباسشویی، اتو، واکس کفش، برگزاری جلسات، فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه اضافی همراه است. در اتاق ها سیگار کشیدن ممنوع بوده ولی در عوض محوطه مخصوصی برای افراد سیگاری وجود دارد. خدمات شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه امکان پذیر است. همچنین برای افراد معلول با ناتوانی جسمانی نیز امکانات خاصی فراهم شده است. کارکنان هتل وستین کوالالامپور به زبان های چینی، مالزیایی، ژاپنی و انگلیسی و عربی مسلط هستند. توجه داشته باشید اجازه ندارید حیوانات خانگی را به همراه خود به این هتل ببرید.

انواع اتاق در هتل وستین کوالالامپور


اتاق دولوکس با یک تختخواب دونفره بزرگ برای اقامت دو نفر مناسب است. اتاق پرمیوم با طراحی بسیار شیک و محیطی آرام دارای یک تختخواب دونفره بزرگ و دو تختخواب دوقلو است. اتاق اگزکیوتو کلاب نیز با تختخواب دونفره بزرگ برای دو نفر مناسب است. سوئیت هتل وستین با پنجره های قدی و چشم اندازی جذاب اقامتی ماندگار برایتان به ارمغان می آورد. سوئیت اگزکیوتیو نیز یک خوابه و در نهایت آرامش دارای آشپرخانه، فضای مطالعه، حمام و یک اتاق خواب مجزا است. سوئیت پرزیدنشال نیز در طبقات بالایی هتل واقع شده و چشم انداز بی نظیری به آسمان دارد. این سوئیت ها دارای میز و صندلی و حمام مجهز و محصولات بهداشتی است. سوئیت چرمن نیز با امکانات رفاهی فوق العاده خود دارای جکوزی اختصاصی است تا هنگام ریلکس کردن منظره رمانتیکی از شهر را تماشا کنید. این سوئیت ها به صورت دو طبقه طراحی شده اند و شامل اتاق جلسات کاری و یک اتاق خواب مستر است. همچنین این سوئیت ها دارای آشپزخانه کاملاً مجهزی هستند. اتاق سینگل نیز مناسب مسافرانی است که به تنهایی سفر می کنند و این اتاق یک تختخواب بزرگ دارد.

امکانات اتاق های هتل وستین کوالالامپور


اتاق ها و سوئیت های بسیار لوکس هتل The Westin دارای بالاترین امکانات رفاهی برای برآورده کردن نیازهای مسافران هستند که شامل تلویزیون، مینی بار، دوش و وان، تلفن، میز کار، سشوار، سیستم تهویه هوا، دمپایی، مبل راحتی، چای ساز و قهوه ساز و کمد لباس، بالشت های ضد حساسیت، تخت خواب اضافی، خط تلفن بین المللی مستقیم، خدمات روم سرویس، میز کار، صندلی، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایش و گرمایش هستند.
امکانات تفریحی و ورزشی هتل وستین کوالالامپور
این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر روباز، اسختر سرپوشیده، استخر کودکان، صندلی و چتر ساحلی، کلوب کودکان، کلوب شبانه، میز تنیس، محوطه مخصوص بازی کودکان، خدمات ماساژ، باشگاه تناسب اندام است. در فضای بیرونی هتل نیز محوطه ای برای پیک نیک، صندلی های آفتاب گیری و مبلمان فضای باز وجود دارد.

رستوران های هتل وستین کوالالامپور


همانگونه که گفتیم ۳ رستوران در این هتل وجود دارد؛ رستوران The Living Room انواع غذاهای بین المللی با منوی بوفه ای در زمان های صبحانه، ناهار و شام سرو می کند، رستوران بعدی به نام ۴۴۳ Bar Lounge غذاهای بین المللی سرو می کند. در رستوران Splash نیز غذاهای بین المللی در زمان های صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. اگر غذای مخصوصی در رژیم خود دارید یا کودکانتان غذای خاصی می خورند با پرداخت هزینه اضافی می توانید هنگام خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و رزرو هتل مشخص کنید.

فاصله هتل وستین کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک رویال: ۵۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله تا محله چینی ها: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۸٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است