search
menu

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
برآورد هزینه ها در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
قسمت‌های مختلف مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
امکانات مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور


مراکز خرید کوالالامپور را در دنیا با جشنواره‌های فروش و با حضور معتبرترین برند‌های بین المللی می‌شناسند. هر چند که پایتخت مالزی جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد اما بدون تردید یکی از دلایل اصلی سفر به این شهر، مراکز خرید کوالالامپور است. تنوع محصولات و حضور بیشمار مراکز خرید، افراد زیادی را سالانه به سوی این شهر می‌کشاند. به همین دلیل در ادامه مطلب قصد داریم یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور یعنی مرکز خرید پایلیون را معرفی کنیم.
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور در منطقه تجاری شهر، یعنی باکیت بینتانگ واقع شده است. مجتمع وسیعی با مساحتی بالغ بر بیش از ۱ میلیون متر مربع در سه فاز اصلی شامل مجتمع تجاری، برج اداری و دو ساختمان مسکونی احداث شده است. ساخت مرکز خرید پاولیون کوالالامپور در سال ۲۰۰۷ تکمیل شد و امروز هم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور شناخته می‌شود. مرکز خرید پاویلیون کاوالالامپور درست در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر به سادگی امکان پذیر است. مسافران می‌توانند در کمترین زمان ممکن با وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی سرویس به این محل دسترسی داشته باشند.

برآورد هزینه ها در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور


بیش از ۴۵۰ فروشگاه مختلف در مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور مشغول به فعالیت هستند که مجموعه‌ای از معتبر‌ترین برند‌های دنیا را عرضه می‌کنند. از جمله برند‌ّ‌هایی که در این مرکز خرید هستند می‌توان به زارا، دولچه گابانا و سن لورن اشاره کرد. البته واحد‌های تجاری مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور تنها به برند‌های لوکس و گران قیمت محدود نمی‌شود و محصولات میان رده و ارزان را هم در برخی از فروشگاه‌ها می‌توان یافت.

قسمت‌های مختلف مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور


مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور
این مجمتع تجاری در ۷ طبقه ساخته شده است و کاربری هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت می‌باشد. طبقه اول، بخش خوشمزه مرکز خرید است که فودکورت‌های مختلفی در آن مشغول فعالیت هستند. کاربران می‌توانند متناسب با هر ذائقه‌ای، انتخاب مناسبی از میان بهترین غذا‌های محلی و بین المللی داشته باشند.
طبقه دوم و سوم مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور به کالاهای لوکس و محصولات مجلل اختصاص دارد و مجموعه‌ای از معتبر‌ترین برند‌های پوشاک و مد و فشن را می‌توان در این قسمت مشاهده کرد. طبقات چهارم و پنجم مرکز خرید هم به بخش میانی معروف اند و با قیمت‌های مناسب‌تری می‌توان در این طبقات اقدام به خرید کرد.
طبقه ششم این مجتمع تجاری به خیابان توکیو معروف است و ۱۱ رستوران و کافی شاپ ژاپنی در این بخش از ساختمان فعالیت ‌می‌کنند. نام این طیقه هم از رستوران‌های ژاپنی که انواع غذا‌های محلی کشور ژاپن را سرو می‌کنند، برگرفته شده است.
آخرین بخش از مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور هم مختص به خدمات زیبایی است. در طبقه هفتم فضایی بالغ بر ۲ هزار متر مربع به سالن زیبایی اختصاص یافته و انواع خدمات آرایشی و بهداشتی در این بخش ارائه می‌شود. همچنین خدمات ماساژ هم در یک کلینیک تخصصی عرضه می‌شود.

امکانات مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور


کاربران علاوه بر خرید از فروشگاه‌های مختلف، می‌توانند از امکانات رفاهی مجموعه هم استفاده نمایند. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، کارواش خودرو و کیوسک روزنامه و مجله از جمله امکانات مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور است. علاوه بر این، خدمات پستی هم در مجموعه مجتمع تجاری ارائه می‌شود و افراد می‌توانند خرید خود را به مقصد مورد نظر ارسال نمایند و نیازی به حمل بار نخواهند داشت.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است