search
menu

هتل Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
امکانات کلی هتل شرایتون امپریال کوالالامپور
انواع اتاق در هتل شرایتون امپریال کوالالامپور
امکانات اتاق های هتل شرایتون امپریال کوالالامپور
رستوران های هتل شرایتون امپریال کوالالامپور
امکانات سلامتی و ورزش هتل شرایتون امپریال کوالالامپور
فاصله هتل شرایتون امپریال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel


هتل شرایتون امپریال، هتلی ۵ ستاره با ۳۸۵ اتاق در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است. این هتل در فاصله بسیار کمی از خیابان مشهور بوکیت بینتانگ واقع شده و به همین دلیل دوستداران هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما این هتل را برای اقامتشان رزرو می کنند. با این حال در نزدیکی هتل شرایتون امپریال ایستگاه مونوریل وجود دارد و دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان می کند. این هتل با امکانات جذاب و اتاق‌ هایی با دکور به روز شده، یک استخر عظیم روباز و یک اسپای لوکس نظر افرادی که با خرید بلیط هواپیما کوالالامپور مهمان این هتل شده اند را به سوی خود جذب می کند. این هتل رستوران ‌های عالی همراه با موسیقی زنده دارد. همچنین با توجه به مکان این هتل که در مثلث طلایی شهر قرار گرفته، قیمت بسیار مناسبی نسبت به بقیه هتل های آن منطقه دارد.

امکانات کلی هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


هتل شرایتون امپریال با پذیرش ۲۴ ساعته دارای ۴ رستوران، ۲ کافه است. در هتل شرایتون امپریال تورهای گردشگری و تبدیل ارز وجود دارد. همچنین سالن های زیبایی در خدمت مسافران است. استخر بزرگ روباز هتل شرایتون امپریال در تراس طبقه پنجم قرار گرفته و در کنار این استخر یک وان آبگرم و کافه و تخت‌ های آفتاب گیری وجود دارد. همچنین در همین طبقه اسپای عالی Mandara قرار دارد که این اسپا شامل وان آبگرم بزرگ، سونا، اتاق بخار و اتاق ‌های درمان است. خدمات لباسشویی، خشکشویی، اتو نیز در این هتل با هزینه اضافی همراه است. در هتل Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel اتاق‌ های ملاقات، اتاق های کنفرانس وجود دارند که برای استفاده باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. صندوق امانات، خدمات تور گردشگری، فروشگاه خرید هدیه و آسانسور جزو امکانات دیگری از این هتل محسوب می شود. وای ‌فای رایگان نیز در همه قسمت های هتل قابل دسترس است. در فضای بیرونی هتل شرایتون مبلمان و صندلی های آفتاب وجود دارد. توجه داشته باشید هنگام رزرو و اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. همچنین برای افراد با معلولیت جسمانی نیز امکانات خاصی در نظر گرفته شده است. خدمات نگهداری بچه ها نیز در این هتل با پرداخت هزینه امکان پذیر است. کادر مجرب هتل شرایتون امپریال به زبان های انگلیسی، مالزیایی و تایلندی تسلط دارند.

انواع اتاق در هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


اتاق دلوکس کینگ با تختخواب بزرگ دونفره است. اتاق دوقلوی دولوکس با دو تختخواب دو نفره است. اتاق کینگ کلوب دارای یک تختخواب دو نفره بزرگ است. اتاق دوقلوی کلوب با دو تختخواب دوقلوی دونفره است. سوئیت دولوکس با تختخواب دونفره بزرگ است. سوئیت دولتی با یک تختخواب بزرگ دونفره است. سوئیت امپریال با تختخواب دونفره است. سوئیت کلوب شرایتون با چشم انداز زیبایی از شهر است.

امکانات اتاق های هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


اتاق های مدرن این هتل دارای تهویه مطبوع و خدمات نظافت روزانه است. این اتاق ها دارای تلویزیون، دی وی دی پلیر، اتو و حمام کامل است. هتل شرایتون امپریال دارای ۳۸۵ اتاق با تزئیناتی دلنشین همراه با طراحی‌ های چینی و مالزیایی است. در اتاق ‌ها از رنگ ‌های خنثی استفاده شده و همین امر باعث گردیده تا محیطی جذاب ایجاد شود. مبلمان اتاق ها چوبی هستند و شامل تخت ‌های با کیفیت، مینی‌بار و تلویزیون‌ های صفحه‌تخت، سرویس‌ های بهداشتی، دوش‌ حمام و وان جداگانه، حوله، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی، گاوصندوق، وای‌فای رایگان و سرو صبحانه و نوشیدنی رایگان است. همه اتاق ها به سنسور سیگار و دود، همچنین سیستم گرمایش و سرمایش و روزنامه روزانه مجهز هستند.

رستوران های هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


چهار رستوران در این هتل وجود دارد که عبارتند از رستوران VILLA DANIELI غذاهای ایتالیایی در زمان ناهار و شام سرو می کند، رستوران ESSENCE غذاهای بین المللی در زمان صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. رستوران CELESTIAL COURT غذاهای چینی در زمان ناهار و شام سرو می کند و رستوران SASAGAWA غذاهای ژاپنی سرو می کند. کافه PAVILIONS نیز واقع در لابی هتل انواع نوشیدنی سرو می کند. کافه TOASTINA نیز شکلات و شیرینی سرو می کند. یک کافی‌شاپ نیز با اجرای موسیقی زنده در این هتل وجود دارد.

امکانات سلامتی و ورزش هتل شرایتون امپریال کوالالامپور


هتل شرایتون امپریال شامل استخر روباز، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، انواع ماساژ برای کل بدن، سر، دست، گردن و پا با هزینه اضافی همراه است. وجود اسپا، خدمات مانیکور و پدیکور، سالن های زیبایی و سونا جزو امکانات بی نظیر این هتل محسوب می شود که برای استفاده باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

فاصله هتل شرایتون امپریال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کوالالامپور: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا بازار مرکزی کوالالامپور: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان کوالالامپور: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا غارهای باتو: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو: ۷٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است