search
menu

هتل MOV Hotel Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MOV Hotel Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل موو کوالالامپور
رستوران هتل موو کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل موو کوالالامپور
اتاق های هتل موو کوالالامپور
فاصله هتل موو کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل MOV Hotel Kuala Lumpur


هتل موو هتلی چهار ستاره در شهر کوالالامپور قرار دارد که تا فرودگاه شاه سلطان عبدالعزیز ۱۱.۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور ۲۷.۳ کیلومتر فاصله دارد، بنابراین در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به فرودگاه مقصد توجه کنید و سپس به راحتی به هتل موو بروید. گردشگران با اقامت در این هتل می توانند به تور مالزی رفته و از جاذبه های دیدنی. گردشگری این شهر بی نظیر لذت ببرند، مخصوصاً که این هتل به جاذبه های بی نظیر کوالالامپور نزدیک است و چشم اندازی عالی رو به زیبایی های شهر دارد.

امکانات کلی هتل موو کوالالامپور


در هتل موو کوالالامپور امکانات معروفی در اختیار گردشگران قرار می گیرد، این امکانات عبارتند از استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی بی نظیر، اتاق های غیرسیگاری و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو MOV Hotel Kuala Lumpur اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. همچنین در این هتل زیبا به پارکینگ دسترسی نخواهید داشت. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد.

رستوران هتل موو کوالالامپور


هتل موو کوالالامپور رستورانی به نام Meatalogy دارد که غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند و به صورت بوفه ای و منویی در خدمت مسافران و گردشگران است. همچنین غذاهای مخصوص کودکان نیز در این رستوران سرو می شود که در صورت پرداخت هزینه مربوطه آن است. مغازه ای نیز مخصوص قهوه در این هتل دایر است تا قهوه های خوشمزه را امتحان کنید. قسمت پذیرش ۲۴ ساعته فعال است و می توانید در قسمت لابی به نگهداری چمدان ها نیز دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت سفر کاری به این شهر می توانید با انتخاب هتل موو به مرکز بیزینس و تجاری بروید و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید، همچنین به فکس و کپی نیز دسترسی خواهید داشت. محلی هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا در اتاق ها سیگار استعمال نکنند و سنسورهای ضد دود به صدا درنیایند. در قسمت لابی مغازه هایی برای خرید سوغاتی وجود دارد و برای دسترسی به طبقات هتل موو نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای افراد ویلچری نیز امکانات ویژه ای تعبیه شده است تا با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشند. کادر هتل موو به زبان های انگلیسی و مالایی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل موو کوالالامپور


در هتل موو کوالالامپو می توانید به استخر روبازی دسترسی داشته باشید که در سراسر سال دایر بوده و بدون هزینه و رایگان قابل استفاده است. این استخر برای همه رده های سنی مناسب بوده و در کنار استخر نیز صندلی های آفتاب گیری همراه با حوله گذاشته شده است. همچنین امکانات تفریحی و سلامت هتل موو مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی است که می توانید بهترین ماساژ ها را تجربه کنید و با به روزترین دستگاه ها ورزش کنید.

اتاق های هتل موو کوالالامپور


در هتل موو تمامی اتاق ها به سبک مدرن و ساده طراحی شده اند و شامل مینی بار، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی، دوش، حوله و سشوار است. همچنین در اتاق ها چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و گاوصندوق وجود دارند. در اتاق های هتل موو پنجره های بزرگی تعبیه شده اند که چشم انداز بی نظیری رو به شهر دارند و همین ها زیبایی اتاق ها را چندین برابر می کنند. در اتاق های هتل موو نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و تهویه مطبوعی دایر است.

فاصله هتل موو کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج کوالالامپور: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک سانوی لاگون: ۷ کیلومتر
فاصله تا غارهای باتو یا میمون ها: ۱۵.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است