search
menu

هتل Furama Bukit Bintang, Kuala Lumpur

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Furama Bukit Bintang, Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل فوراما بوکیت
امکانات تفریحی هتل فوراما بوکیت
رستوران هتل فوراما بوکیت
اتاق های هتل فوراما بوکیت
امکانات اتاق های هتل فوراما بوکیت
فاصله هتل فوراما بوکیت بنتانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک شهر

درباره هتل Furama Bukit Bintang, Kuala Lumpur


هتل فوراما بوکیت در بینتانگ کوالالامپور واقع شده است. این هتل لوکس و مدرن در میان زیبایی های شهر کوالالامپور انتخابی بی نظیر در هنگام سفرتان خواهد بود. از همه اتاق های هتل فوراما بوکیت با منظره بسیار خوبی از این شهر پر جنب و جوش روبرو خواهید شد. همچنین هتل فوراما بوکیت بینتانگ کوالالامپور تنها ۲ کیلومتر تا جاذبه های دیدنی و مشهور و مراکز خرید فاصله دارد. هتل Furama Bukit Bintang, Kuala Lumpur در منطقه مثلث طلایی و قلب منطقه تجاری واقع شده و برای هر نوع سفری مناسب است، چه آن‌هایی که به قصد خرید و تفریح به کشور مالزی سفر می کنند و چه آن‌هایی که به قصد کار و تجارت سفر می کنند. از امکانات مشهور این هتل زیبا می توان به پارکینگ رایگان و بدون رزرو قبلی اشاره کرد، همچنین استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، مرکز بدنسازی مجهز و اتاق های بدون سیگار در این هتل قابل دسترس هستند.

امکانات کلی هتل فوراما بوکیت


در هتل فوراما بوکیت می توانید به قسمت پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید و همچنین در این بخش راهنمای گردشگری آماده پاسخگویی شماست. از دیگر امکانات در قسمت لابی می توان به خدمات و میز تور و نگهداری چمدان و تبدیل ارز اشاره کرد. برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی همراه است. امکاناتی برای برگزاری جلسات نیز در این هتل دایر است، می توانید با پرداخت هزینه مربوطه جلسات کاری تان را برگزار کنید، به طوری که ۶ اتاق جلسه به صورت مجزا وجود دارند. اینترنت رایگان نیز در تمام محوطه هتل در دسترس است و روم سرویس نیز انجام می گیرد. توجه داشته باشید که هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید و خدمات نگهداری از کودکان نیز با هزینه مجزای انجام می گیرد. کارمندان هتل فوراما بوکیت به زبان های مالایی و انگلیسی صحبت می کنند و توجه داشته باشید که ساعت ورود به هتل ۱۴ ظهر و ساعت خروج نیز ۱۲ ظهر است. برای مسافران با مشکلات جسمانی یا ویلچری خدمات و امکانات خاصی در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل فوراما بوکیت


در هتل فوراما بوکیت می توانید به استخر روبازی دسترسی داشته باشید که در طی ایام سال باز بوده و بدون هزینه و رایگان قابل استفاده است. در ادامه می توانید به مرکز اسپای هتل مراجعه کنید و در باشگاه بدنسازی با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا ورزش کنید.

رستوران هتل فوراما بوکیت


در هتل فوراما بوکیت می توانید به رستوران دسترسی داشته باشید که Spices @ Furama نام دارد و غذاهای آسیایی به صورت بوفه ای و منویی سرو می کند. همچنین علاوه بر رستوران می توانید به اسنک بار دسترسی داشته باشید و نوشیدنی های خوشمزه نوش جان نمایید.

اتاق های هتل فوراما بوکیت


در هتل فوراما بوکیت می توانید به ۴۳۴ اتاق دسترسی داشته باشید که دارای انواع مختلفی هستند، این اتاق ها عبارتند از اتاق توئین دولوکس، سوئیت اگزکیوتیو، اتاق کلوب، اتاق خانواده، اتاق کینگ اگزکیوتیو، سوئیت خانواده با دو اتاق خواب، اتاق بیسیک.

امکانات اتاق های هتل فوراما بوکیت


در این هتل همه اتاق ها به تهویه مطبوع مجهز بوده و همه روزه نظافت رایگان در اتاق ها انجام می گیرد. همچنین همگی اتاق ها ضد دود بوده و اجازه سیگار کشیدن ندارید، اما در مقابل برای افراد سیگاری محل هایی برای استعمال سیگار تعبیه شده است. علاوه بر این، اتاق ها دارای گاو صندوق هستند و می توانید با خیال راحت وسایل خود را داخل آن قرار دهید. اتاق های این هتل بسیار بزرگ بوده و چیدمانشان مبلمان چوبی است. همچنین در همه اتاق ها تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، کمد لباس، کتری برقی، میز کار و کاناپه قرار داده اند. علاوه بر موارد ذکر شده، در اتاق های هتل فوراما می توانید به حمام های اختصاصی همراه با دوش، توالت فرنگی، وسایل بهداشتی و آرایشی، حوله و سشوار دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل فوراما بوکیت بنتانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک شهر


فاصله هتل فوراما بوکیت تا برج های دوقلوی پتروناس: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کوالالامپور: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک پروانه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است