search
menu

هتل Fraser Residence Kuala Lumpur

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fraser Residence Kuala Lumpur
امکانات کلی هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
امکانات تفریحی هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
رستوران هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
اتاق های هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
امکانات اتاق های هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
فاصله هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fraser Residence Kuala Lumpur


هتل فراسر رزیدنس هتلی ۵ ستاره و لوکس در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد و شامل تمامی امکانات مدرن است، همچنین هتل فراسر رزیدنس یکی از زیباترین هتل های شهر کوالالامپور در سال ۲۰۱۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل فراسر رزیدنس با برج های دوقلوی پتروناس حدودا ۱ کیلومتر فاصله دارد و از طبقات بالایی هتل می توانید چشم انداز زیبایی از برج ها را تماشا کنید و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر امکان دسترسی به جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر بسیار آسان است و اینکه فاصله هتل تا فرودگاه کوالالامپور حدودا ۴۵ دقیقه است و همین ها جزو امتیازات هتل Fraser Residence Kuala Lumpur محسوب می شوند. در هتل فراسر رزیدنس خدماتی عالی ارائه می شود، همچنین امکانات بی نظیری مانند دو استخر شنا، اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی و اتاق های خانواده برایتان اقامتی خاطره انگیز به ارمغان می آورند.

امکانات کلی هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور


در هتل فراسر رزیدنس می توانید به پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید و در این قسمت از هتل محلی برای نگهداری چمدان ها، میز تور و تبدیل ارز دایر است. شاتل فرودگاهی برای این هتل با پرداخت هزینه اضافی همراه است. همچنین در این هتل امکان کرایه اتومبیل نیز وجود دارد تا به راحتی از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی، اتو با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرد. همچنین برای دسترسی به طبقات متفاوت هتل فراسر می توانید از آسانسور استفاده کنید. در هنگام رزرو هتل فراسر توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در فضای بیرونی هتل مبلمان چیده شده، صندلی آفتاب گیری و باغ وجود دارد. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. پرسنل هتل فراسر رزیدنس نیز به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی مسلط هستند. اگر به منظور سفرکاری به شهر کوالالامپور با رزرو بلیط هواپیما سفر کرده اید، انتخاب این هتل می تواند برایتان مناسب باشد، زیرا امکاناتی برای برگزاری جلسات و کپی و فکس در این هتل امکان پذیر هستند. دسترسی به اینترنت نیز در همه قسمت های هتل امکان پذیر است.

امکانات تفریحی هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور


در هتل فراسر رزیدنس می توانید به محوطه بازی و میز بیلیارد در سالن سرپوشیده و زمین بازی و وسایل و اسباب بازی های فضای بیرون دسترسی داشته باشید. همچنین در مرکز اسپای هتل Fraser Residence Kuala Lumpur باشگاه بدنسازی، پکیج های سلامتی و اسپا، محیطی برای ریلکس کردن، اتاق بخار، صندلی های ساحلی و آفتاب گیری، جکوزی، ماساژ و مرکز سلامت و سونا وجود دارند. در فاصله ۲ مایلی هتل می توانید به زمین گلف بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید. استخر های روباز این هتل رایگان بوده و در تمام طول سال دایر هستند، به طوری که در کنار استخر اول صندلی های آفتاب گیری، حوله و بار وجود دارد، همچنین استخر دوم نیز برای کودکان مناسب بوده و در طول سال باز است. گیم روم نیز برای تمامی رده های سنی در این هتل ایجاد کرده اند.

رستوران هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور


در هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور می توانید به رستورانی به نام Relish بروید و غذاهای محلی و بین المللی به صورت منویی و بوفه ای میل نمایید.

اتاق های هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور


اتاق های موجود در هتل فراسر رزیدنس چشم اندازی رو به شهر زیبای کوالالامپور دارند و دارای انواع مختلفی هستند، مانند استودیو اکسکیوتیو، یک خوابه دولوکس، یک خوابه اکسکیوتیو، دو خوابه دولوکس، دو خوابه پرمییر، یک خوابه پریمییر، دو خوابه اکسکیوتیو، استودیو توئین اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور


سوئيت های موجود در هتل فراسر رزیدنس همه روزه و به صورت رایگان نظافت می شوند و در همه اتاق ها تهویه مطبوع دایر است. در قسمت اتاق خواب ها می توانید به تختخواب و کمد لباس دسترسی داشته باشید و در قسمت حمام نیز به وان، دوش، حوله، توالت فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی دسترسی خواهید داشت. در قسمت آشپزخانه نیز لوازم آشپزخانه، گاز، کتری برقی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و یخچال قرار داده شده است. امکانات اتو و گاوصندوق نیز در همه اتاق ها وجود دارد. در فضای خالی اتاق ها نیز کاناپه و میزکار، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای و تلفن قرار دارند. اتاق ها همگی عایق صدا بوده و برای افراد سیگاری نیز محل های مخصوصی جدا از اتاق ها تعبیه شده است.

فاصله هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کوالالامپور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوالالامپور: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج کوالالامپور: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر اسلامی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پردانا: ۵.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است