search
menu

هتل قصر زنجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر زنجان
امکانات عمومی هتل قصر زنجان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل قصر زنجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر زنجان


هتل قصر زنجان یکی از هتل های دوستاره ممتاز است که از سال ۱۳۸۴ در شهر زنجان فعالیت خود را آغاز نموده و در طی سال های فعالیت خود میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور است. این هتل زیبا دارای ۲ طبقه و ۲۰ باب اتاق است که با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب برای مسافران اقامتی خوش و همراه با آرامش به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل موقعیت مکانی ویژه این هتل دسترسی آسانی به برخی از جاذبه های تاریخی شهر زنجان مانند بازارهای تاریخی زنجان خواهید داشت. لازم به ذکر است پرسنل هتل قصر به صورت شبانه روزی در تلاش برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان هستند. هتل قصر زنجان در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و برای میزبانی از مسافران بیشتر از قبل آماده گردید. همچنین به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این هتل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند.

امکانات عمومی هتل قصر زنجان


هتل قصر زنجان در خیابان امام خمینی واقع شده است، علاوه بر بازارهای تاریخی می توانید به دیگر جاهای دیدنی زنجان مانند موزه رختشویخانه و موزه باستان شناسی نیز سر بزنید که جزو مزیت های اقامت در هتل قصر به شمار می روند. هتل قصر زنجان در بخش ورودی دارای دو پله بوده و در داخل نیز فاقد آسانسور است، بنابراین بهتر است در صورتی که همراه خود مسافر کهنسال یا خردسال داشته باشید، این موارد را در نظر بگیرید. از امکانات عمومی این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای رایگان در لابی و کافی شاپ اشاره کرد. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل قصر آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران هستند. همچنین پارکینگ موجود در این هتل ظرفیت ۴۰ خودرو را داشته و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. لابی این هتل بسیار دنج و راحت بوده و محلی برای استراحت میهمانان تا زمان تحویل یا تخلیه اتاق محسوب می شود، همچنین در لابی این هتل صندوق امانات وجود دارد و به راحتی می توانید اشیای قیمتی خود را به این بخش بسپارید. برای دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل قصر زنجان در صنعت هتلداری جزو هتل های محبوب به شمار می رود و به دلیل ارتقای کیفیت امکانات و خدمات همه ساله اقدامات لازم در این هتل انجام می گیرد. این مجموعه با چیدمانی بسیار تمیز و مرتب اقامتی خوش برای میهمانان فراهم می کند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل یا توئین و اتاق سه تخته. واحد های اقامتی هتل قصر زنجان با چیدمان تمیز و مرتب اقامتی راحت و آسوده برای میهمانان فراهم می کنند. از امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به تلویزیون، تلفن، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، یخچال، آب رایگان، میز و حمام اختصاصی با امکاناتی مجزا مانند دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی اشاره کرد.

رستوران هتل


یکی دیگر از امتیازات این هتل تالار و رستوان ۳۰۰ نفره است که برای پذیرایی از مجالس و عروسی های کاربرد دارد و می توان گفت این هتل نه تنها برای مسافران بلکه برای خود زنجانی ها نیز خدمات ویژه ای ارائه می دهد. در رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی و محل سرو می شود و برای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود اما وعده های ناهار و شام همراه با پرداخت هزینه جداگانه است.

فاصله هتل قصر زنجان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار تاریخی زنجان: ۱۳۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی و مردان نمکی: ۳۵۰ متر
فاصله تا حمام سنتی حاج داداش: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه رختشویخانه: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک زنجان چای: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی ائل داغی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است