search
menu

هتل آرام زابل

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرام زابل
اماکن نزدیک به هتل آرام زابل

درباره هتل آرام زابل


هتل آرام زابل هتل ۲ ستاره ای است که در شهر زابل قرار دارد و نخستین بار در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و به بهره برداری رسیده است. هتل آرام زابل در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۶ واحد اقامتی با امکانات مناسب است. در مجموع ۷۰ تخت در هتل آرام زابل وجود دارند. این هتل با توجه به هزینه اقامتی اش امکانات خوبی به مهمانان ارائه می دهد و سعی دارد اقامتی خاطره انگیز و راحت برایشان فراهم کند.
خدمات پارکینگ و اینترنت وای فای در هتل آرام زابل رایگان هستند و مهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره مند شوند. موقعیت مکانی هتل آرام زابل در مکان خوبی از شهر قرار داشته و به بسیاری از اماکن دیدنی و فرودگاه و پایانه مسافربری دسترسی آسان دارد. همان طور که می‌دانید زابل، مهد داستان‌های شاهنامه فردوسی بوده و در اشعار فردوسی از آن "زابلستان" یاد شده است.
در طول تاریخ زابل اتفاقات زیادی را تجربه کرده و پشت سر گذاشته است و در گذشته اهمیت به سزایی در سرزمین ایران داشته است. بنابراین، در سفر به زابل بناها و اماکن تاریخی بسیاری وجود دارند که قطعا ارزش بازدید دارند و تاریخ را مقابل چشمانتان زنده می کنند. هتل آرام زابل یکی از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه ترین هتل های ۲ ستاره است که می توانید برای اقامت انتخاب کنید.
این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء سطح کیفیت امکانات و خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. اتاق‌های اقامتی هتل آرام زابل یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. نظافت و آسایش اتاق‌ها اقامتی در سطح مناسب و خوبی قرار دارند و می‌توانند رضایت مهمانان را جلب کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل آرام زابل دارای تخت، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، یخجال، کتری برقی برای آب جوش، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، دوش، اسپیلت هستند و خدماتی از قبیل خانه داری و روم سرویس به همه واحدها تعلق داشته و ارائه می گردند.
اتاق‌ها از بابت نظافت و تمیزی در وضعیت خوبی قرار دارند و مهمانان از این بابت می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند. ساعات تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل آرام زابل ۱۴ می باشد. حتما در مراجعه به هتل مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه، برای مهمانان خارجی (پاسپورت) جهت رزرواسیون الزامی هستند. چنان چه کودکان زیر ۵ سال از سرویس استفاده نکنند، هزینه اقامتشان رایگان است. برای کودکان بالای ۵ سال هزینه نفر محاسبه می گردد.
رستوران هتل آرام زابل با سبک سنتی، دنج و دلنشین طراحی شده و بسیار فضای باصفایی دارد. لذت غذا خوردن در رستوران سنتی هتل آرام زابل بسیار دلچشب و خوشایند است. صرف صبحانه در رستوران هتل آرام زابل برای مهمانان رایگان است و به صورت سلف سرویس (بوفه) سرو می‌شود. صبحانه رستوران معمولا شامل املت گوجه فرنگی، نیمرو، کره، مربا، آب میوه، آب میوه طبیعی، چای، پنیر، نان ایرانی می باشد. همچنین یک کافی شاپ در هتل آرام زابل وجود دارد که انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.
در لابی هتل نیز جهت مراعات حال مهمانان و آسایش بیشتر آن‌ها، امکاناتی نظیر مبل، تلویزیون، میز، سیستم تهویه، اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان، نمازخانه در نظر گرفته شده‌اند. پرسنل زحمتکش هتل آرام زابل تما سعی خود را می‌کنند تا مهمانان با رضایت کامل هتل را ترک کنند. همچنین، مهمانان برای درخواست هرگونه نیاز و یا در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند به پذیرش ۲۴ ساعته هتل مراجعه کنند. کادر مجرب و زحمتکش پذیرش با صبر و حوصله مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد. اقامتی خوش در هتل آرام زابل برایتان آرزومندیم.

اماکن نزدیک به هتل آرام زابل


فاصله هتل آرام زابل تا پایانه مسافربری زابل: ۶۵۰ متر (۲ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل آرام زابل تا بانک ایران و انگلیس: ۴ کیلومتر (۱۱ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل آرام زابل تا موزه مردم شناسی سیستان: ۴ کیلومتر (۱۱ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل آرام زابل تا ارگ خان ملک کیانی: ۲۵.۴ کیلومتر (۳۳ دقیقه)
فاصله هتل آرام زابل تا قلعه کک کهزاد: ۳۳.۶ کیلومتر (۳۹ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل آرام زابل تا قلعه چهل دختر: ۳۵ کیلومتر (۴۱ دقیقه با ماشین)
فاصله هتل آرام زابل تا دهانه غلامان: ۴۰ کیلومتر (۴۰ دقیقه)
فاصله هتل آرام زابل تا شهر سوخته زابل: ۵۳ کیلومتر (۳۶ دقیقه)
فاصله هتل آرام زابل تا قلعه رستم: ۶۶ کیلومتر (۱ ساعت و ۲ دقیقه با ماشین)

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است