search
menu

هتل زنبق یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زنبق یزد
فاصله هتل زنبق یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل زنبق یزد


هتل زنبق یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر تاریخی یزد است که در کوچه نیروگاه یزد واقع در مکانی ساکت و دور از هرگونه هیاهو و سروصدا، قرارگرفته است. این هتل از ۲ طبقه و ۳۲ واحد اقامتی تشکیل‌شده و امکانات رفاهی بسیار مطلوبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. گفتنی است که هتل زنبق یزد با داشتن مساحتی برابر با ۱۵۰۰۰ مترمربع و فضایی بسیار سرسبز و دل‌نشین، بهترین مکان برای افرادی است که قصد دارند صبح خود را با پیاده‌روی و دویدن آغاز کرده و سپس صبحانه مفصل خود را در رستوران تمیز و دنج هتل زنبق نوش جان کنند.
رستوران این هتل که بارها مورد تحسین گردشگران قرارگرفته، طیف وسیعی از غذاهای سنتی ایرانی را در منوی خود جای‌داده و به میهمانان خود این امکان را می‌دهد تا غذای لذیذ و مورد‌علاقه خود را در فضایی بسیار دیدنی و دل‌نشین نوش جان کنند. گفتنی است که تمامی مواد غذایی بکار رفته در غذاهای خوشمزه رستوران هتل، تازه و سالم بوده و زیر نظر نظارت مستقیم کارشناس بهداشتی که در هتل مستقر شده است، تهیه و آماده می‌شوند. ناگفته نماند که کافی‌شاپ این هتل نیز از نظر کیفیت و خدمات، دست‌کمی از رستوران خوب هتل زنبق نداشته و تمامی سفارشات میهمانان هتل را در کسری از ثانیه آماده می‌کند. بی‌تردید تماشای محوطه زیبا و سرسبز هتل از درون آلاچیق‌های چوبی و در حین چشیدن طعم دل‌نشین هات چاکلت و قهوه و یا ویتامینه‌های خوشمزه و گوارای کافی‌شاپ هتل زنبق، تجربه‌ای است فراموش‌نشدنی.
البته امکانات فراوان این هتل صرفاً در رستوران و کافی‌شاپ آن خلاصه نمی‌شوند؛ سازندگان هتل زنبق یزد برای رفاه میهمانان خود و بی‌نیازی آن‌ها به فضای بیرون از هتل، اماکن مختلفی نظیر نمازخانه، پارک کودک، فروشگاه، سالن همایش و پذیرایی، فضای سبز و‌ اتاق چمدان را در داخل هتل تعبیه کرده‌اند. علاوه بر امکانات فوق، دو پارکینگ مختلف درمجموع با ظرفیت ۲۰۸ خودرو در این هتل گنجانده‌شده تا خیال میهمانان عزیز از بابت پارک خودرو خود نیز راحت باشد.
نکته جالب در مورد ساختمان هتل زنبق این است که بنای ضدزلزله آن در سال ۱۳۹۰ احداث شد و در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی قرار گرفت. جالب است بدانید که ساختمان این هتل به‌صورت مدرن و با رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از بتن ضد زلزله ساخته‌شده تا بتواند امنیت میهمانان را در صورت بروز حوادث طبیعی تأمین کند.
میهمانان در بدو ورود به واحد اقامتی خود در هتل زنبق یزد با فضای جادار و دل‌نشینی روبرو خواهند شد که به‌تمامی امکانات رفاهی هتلی ۳ ستاره مجهز شده است. سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت رایگان، مبلمانی شیک و راحت، مینی‌ بار، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی فرنگی و دراور در تمامی واحدهای اقامتی هتل موجود هستند و خدمات خانه‌داری، لاندری، باربری و بیدارباش به‌صورت ۲۴ ساعته به میهمانان عزیز هتل ارائه داده می‌شود.
از دیگر مزایای فراوان هتل زنبق یزد، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب آن است که در مکانی دور از ترافیک و در نزدیکی بافت سنتی یزد قرارگرفته است. میهمانان هتل در طول اقامت خود در هتل زنبق می‌توانند در کمتر از ۲۰ دقیقه با خودروی خود به جاذبه‌های متنوعی نظیر مسجد امیر چخماق یزد، آتشکده زرتشتیان، آب‌انبار شش بادگیری، مسجد جامع کبیر یزد، باغ دولت‌آباد و بازار خان یزد دسترسی داشته باشند. همچنین فرودگاه یزد نیز با این هتل فاصله چندانی نداشته و در مدت‌زمان ۱۲ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت. درمجموع هتل زنبق یزد با امکانات رفاهی فراوان و کارکنان مجرب و متعهد خود می‌تواند رضایت سخت‌گیرترین گردشگران را نیز جلب کند.

فاصله هتل زنبق یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۱۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است