search
menu

هتل ثلاثی يزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ثلاثی یزد
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ثلاثی یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ثلاثی یزد


یکی از هتل‌های با سابقه و قدیمی یزد هتل ثلاثی است که در دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی افتتاح شد. هتلی که علاوه بر خدمات و امکانات مناسب دسترسی آسانی به جاهای دیدنی یزد دارد و اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به بازار خان و بادگیرهای یزد برسید. هتل ثلاثی در طی سال‌های فعالیت خود سال ۱۳۷۳ را به کم‌کاری گذراند چراکه در این سال تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا خدمات و امکانات خود را به روزتر و مناسب برای مهمان‌نوازی کند. مهمانانی که قصد اقامت در این هتل را دارند بد نیست قبل از رزرو اتاق نگاهی به امکانات و خدمات آن داشته باشند تا با خیالی آسوده و به دور از شک و تردید، بلیط هواپیما و اتاق خود را رزرو کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


ثلاثی هتلی تک ستاره با امکانات و خدماتی معمولی است به همین دلیل نباید از آن انتظار امکانات خارق العاده در حد هتل‌های میان رده یا لوکس را داشته باشید. بعلاوه این هتل به خاطر موقعیت خوبی که دارد گزینه اقامتی مناسبی برای مهمانان و مسافرانی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما یزد بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر است و می‌خواهند علاوه بر بازدید از جاذبه‌ها،‌ هزینه مناسبی را برای اقامت صرف کنند. مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می کنند به لابی، دستگاه فتوکپی و فکس، نمازخانه، تلویزیون و اینترنت دسترسی خواهند داشت. چنانچه به خدمات گردشگری نیاز داشته باشید می‌توانید از خدمات تهیه بلیط هتل استفاده کنید. برای مهمانی که دارای خودروی شخصی هستند پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو در نظر گرفته شده است اما مهمانانی که به صورت هوایی سفر کرده و فاقد خودرو هستند می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنند. هتل ثلاثی پیرایشگاهی نیز برای مهمانان آقای خود در نظر گرفته تا مهمانانش بتوانند همواره ظاهر آراسته خود را حفظ کنند. اتاق چمدان، خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، نمازخانه، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات امکانات این هتل هستند.

اتاق های هتل


ثلاثی در کل ۱۴ واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر گرفته است که کوچک‌ترین آن‌ها اتاق یک تخته با یک تخت سینگل مناسب برای یک نفر و بزرگترین آن‌ها اتاق پنج تخته با ۵ تخت سینگل برای گروه‌های پنج نفره است. اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته دیگر انواع اتاق‌های این هتل هستند. اتاق یک تخته ثلاثی ظرفیت نفر اضافه ندارد اما مابقی اتاق‌ها هر کدام ظرفیت حداقل یک نفر اضافه را دارند.

امکانات اتاق های هتل


ثلاثی با اینکه هتلی رده پایین است اما تلاش کرده تا با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب اقامت خوشی را برای مهمانانش رقم بزند. اتاق‌های هتل ثلاثی همگی مبله و دارای امکاناتی مثل یخچال، کمد لباس، دراور، رخت آویز و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. در برخی از واحدها بالکنی رو به خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف هتل قرار دارد. به جز این بالکن و سرویس فرنگی که در برخی از واحدها قرار گرفته، دیگر امکانات اتاق‌ها با یکدیگر مشابه است. به همه اتاق‌ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه شده و تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار با هزینه، لوازم بهداشتی، کولر آبی، شوفاژ، دوش حمام و دمپایی هستند.

رستوران هتل


هتل ثلاثی رستوران ندارد اما همین نبود رستوران فرصت مناسبی است تا با گشت و گذار در خیابان‌ها و رستوران‌های اطراف به شکم گردی در یزد بپردازید و از غذاهای محلی این شهر نوش جان کنید.

فاصله هتل ثلاثی یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار خان: ۰.۳ کیلومتر
عاصله تا مجموعه خان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بادگیرهای یزد: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه): ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است