search
menu

هتل سنتی سروش یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل سنتی سروش یزد
معرفی هتل سنتی سروش
امکانات موجود در اتاق های هتل
سایر امکانات و رستوران هتل
فاصله هتل سنتی سروش یزد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر

هتل سنتی سروش یزد


یزد، شهر بادگیرها و خانه های سنتی زیبایی های منحصربفرد بسیاری را در دل خود جای داده است. مردم خونگرم و مهمان نواز هم یکی دیگر از ویژگی های یزد زیبا محسوب می شود. جاذبه های گردشگری و امکان تاریخی یزد هم برای اکثر گردشگران شناخته شده و مشهور است. جهانگران و توریست های زیادی از تمام دنیا هر ساله این شهر را برای گردش و تفریح انتخاب می نمایند و به شهر یزد زیبا سفر می نمایند.
برج خاموشان یزد، یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است که یکی از پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری یزد محسوب می شود و گردشگران بسیاری بلیط هواپیما یزد را برای بازدید از این برج می‌خرند. این برج که بر روی کوهی رسوبی به نام کوه دخمه قرار گرفته مکانی برای دفن جسد مردگان زرتشتی بوده است تا به وسیله ی درندگان خورده شود. بنا بر باور و اعتقاد زرتشتیان، دفن جسد مردگان خاک مقدس را آلوده می کند و به همین علت چنین روشی را به کار می بردند.
با توجه به دلایل ذکر شده، اقامتگاه ها و هتل های مختلفی در شهر یزد مشغول به فعالیت و خدمتگذاری به مهمانان و مسافران یزد هستند. با ما همراه باشید تا امروز به هتل سنتی سروش یزد بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل سنتی سروش


هتل Soroush Traditional Hotel، یکی از اقامتگاه های بومگردی شهر است که قدمت آن به بیش از ۲۰۰ سال قبل باز می گردد. هتل سنتی سروش یزد، در بلوار بسیج، رو به روی شرکت آب منطقه ای واقع گردیده است. این اقامتگاه زیبا و قدیمی از ۹ واحد اقامتی تشکیل شده است. بهتر است اطلاع داشته باشید که هتل سنتی سروش در سال ۱۳۸۴ جهت ارتقا سطح خدمات و آسایش هرچه بیشتر مسافران اقامتگاه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ بافت تاریخی این شهر که عنوان دومین بافت خشتی دنیا را به خود اختصاص داده است و در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است همه ساله گرشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به سوی خود می کشاند.

امکانات موجود در اتاق های هتل


هتل سنتی سروش یزد، در ۲ طبقه، دارای ۹ باب اتاق و ۲۸ سرویس تخت خواب است که تمامی آن ها دارای سیستم های سرمایشی و گرمایشی از جمله: اسپیلت و شوفاژ، تلویزیون، اتو، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال و تلویزیون است. ویو اتاق ها در هتل سنتی سروش همه روبرو کوچه هستند به این ترتیب شما از تماشای خانه های قدیمی لذت خواهید برد.

سایر امکانات و رستوران هتل


یک رستوران سنتی در هتل سنتی سروش برای سفارش انواع غذا های رسمی و سنتی ایرانی نظیر قیمه یزدی، کوفته لپه، کوفته نخودچی، خورشت به آلو، قلیه کدو تنبل، تاس کباب یزدی، آبگوشت گوجه و بادمجان، کله گیپا و کشک خیار وجود دارد که گردشگران می توانند در فضای زیبای آن به صرف آن ها بنشینند. کافی شاپ هتل سنتی سروش نیز ارائه دهنده انواع نوشیدنی ها و دمنوش های گیاهی سنتی است که طرفداران زیادی دارد.
از سایر امکانات هتل سروش می توان به نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، تلفن در اتاق و پارکینگ با ظرفیت پارک ۹ ماشین اشاره کرد. همچنین اینترنت نامحدود و صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. از نظر محدود ترافیکی هتل خارج از طرح ترافیک قرار دارد.

فاصله هتل سنتی سروش یزد تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا مجموعه امیر چخماق: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آب یزد: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار شش بادگیری: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه ملک التجار: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار و حمام خان ( طولانی ترین بازار یزد): ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آینه و روشنایی یزد: ۵٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است